[Dune 2000] Laatste level (Atreides)

Pagina: 1
Acties:

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een beetje oud, maar ik ben het maar eens gaan spelen, aangezien ik Dune 2 altijd erg cool heb gevonden. Dune 2000 mag er ook zijn :)

Met Dune 2000 ben ik met de Atreides aangekomen in het laatste level.

Hoe hebben jullie dit level aangepakt?

Al heel snel komen van alle kanten Atreides, met alle soorten wapens.
Je hebt twee stukjes basis. Het stukje met de construction yard, dat het meest onder vuur ligt, is erg lastig te verdedigen. Door de rots kun je niet veel rocket turrets naast elkaar zetten op de plek waar het nodig is. Je kunt niet snel met je tanks de basis uit (je moet om de rots heen) en je kunt niet snel weer in de basis terug trekken naar de repair.
Net als ik denk dat ik het in de hand heb, vallen ze de andere basis kapot. Tot overmaat van ramp gaat er zo nu en dan ook een gebouw aan door de dead hand missile.

Met het een naar laatste level had ik al moeite met de agressie van de Ordos, maar deze was tenminste fatsoenlijk te verdedigen door groepjes van 3 rocket turrets overal neer te planen. Maar dit lukt gewoon niet, en dan te bedenken dat ik op het laagste niveau speel.
Bovendien krijg ik niet eens de tijd om uberhaupt een fatsoenlijke basis neer te zetten.

Verwijderd

cheats!!!!!!!! >:)

maar misschien kan je op www.gamefaqs.com kijken voor een mooie walktrough?

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 16:15 schreef ReV3rEnD het volgende:
cheats!!!!!!!! >:)

maar misschien kan je op www.gamefaqs.com kijken voor een mooie walktrough?
Ik zal eens kijken..
Voor Dune 2 in de DOS-tijd was er ooit eens een walk through over het laatste level.
Maar bij de oude klassieke Dune 2 had je altijd wel de tijd om een basis te bouwen.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op zaterdag 27 april 2002 16:11 schreef svdmeer het volgende:
Een beetje oud, maar ik ben het maar eens gaan spelen, aangezien ik Dune 2 altijd erg cool heb gevonden. Dune 2000 mag er ook zijn :)

Met Dune 2000 ben ik met de Atreides aangekomen in het laatste level.

Hoe hebben jullie dit level aangepakt?

Al heel snel komen van alle kanten Atreides, met alle soorten wapens.
Je hebt twee stukjes basis. Het stukje met de construction yard, dat het meest onder vuur ligt, is erg lastig te verdedigen. Door de rots kun je niet veel rocket turrets naast elkaar zetten op de plek waar het nodig is. Je kunt niet snel met je tanks de basis uit (je moet om de rots heen) en je kunt niet snel weer in de basis terug trekken naar de repair.
Net als ik denk dat ik het in de hand heb, vallen ze de andere basis kapot. Tot overmaat van ramp gaat er zo nu en dan ook een gebouw aan door de dead hand missile.

Met het een naar laatste level had ik al moeite met de agressie van de Ordos, maar deze was tenminste fatsoenlijk te verdedigen door groepjes van 3 rocket turrets overal neer te planen. Maar dit lukt gewoon niet, en dan te bedenken dat ik op het laagste niveau speel.
Bovendien krijg ik niet eens de tijd om uberhaupt een fatsoenlijke basis neer te zetten.
bij 't begin 100% righten op defence!!!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Veel, erg veel defense bouwen ja.
En met defense bedoel ik vooral tanks/infantrie, die kan je tenminste verplaatsen. die turrets kan je doen als je te veel geld hebt.
Het probleem is dat hoe langer je wacht, hoe sterker de vijand, oa de deathhand vd harkonnen. Dus daarom vooral geen turrets. want op een gegeven moment,moet je beetje uitproberen en veel saven, kan je met al die units een succesvolle aanval doen, waarna de vijand niet veel meer kan doen (eerst natuurlijk cy en warfactory en barracks en paleis slopen). dan heb je alle tijd om weer een leger te bouwen.

Maar wat je zei over moeilijk te verdegigen... weet zo uit mijn hoofd niet meer hoeveel ruimte je daar hebt, maar construction-yard verplaatsen naar dat andere deel is misschien wel handig.
Weet nog dat je stuk terug een missie hebt waar je radar outpost moet verdedigen. daar had ik nieuw in mŽn basis gebouwd en die andere verkocht. ging allemaal perfect :)

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ach, hoe ik bijna ieder level heb gedaan is als volgt :

power plant, refinery, barrack, light factory, radar, heavy factory, rocket turret, rocket turret (dit keer 100) quad, quad (keer 50) combat tank, combat tank (keer 200)

En zo speel je bijna ieder level uit, gewoon de multiplayer tactieken toepassen :)

TMAXTINT

Pagina: 1