[XBOX] schokkende (intro) filmpjes????

Pagina: 1
Acties:

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Deze week dus ook maar een X-doosje gehaald, met Halo erbij.
Erg leuk spel, loopt lekker.
De dvd-functie is ook vrij goed moet ik zeggen...
Alleen wat me toch wel irriteert: het schokken of verspringen van sommige filmpjes in de spellen.
Dan bedoel ik met name de intro van Halo.
Een paar keer als er een groot schip in beeld komt, gaat dat erg haperend door het beeld.
En mannetjes de door het beeld lopen verspringen opeens een stukje.
Ook een Warthog (Jeep) komt erg schokkerig het beeld in gereden, tegen het einde van de intro.

Verder heb ik nog een demo-cd waar je ook een klein beetje ziet dat de filmpjes niet helemaal vloeiend gaan, bv. bij een filmpje van Rallisport Challenge.

Het is me nu wel opgevallen, dat het alleen gebeurt wanneer de camera een langzame "pan" (geloof ik) maakt, dus langzaam draait rond een bepaald object in beeld.
Bij snelle bewegingen van de camera schokt hij juist niet.
Het schokken gebeurt altijd op dezelfde momenten in de filmpjes.

De speldvd's zijn in perfecte staat, zonder enig krasje dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Zou het toch nut hebben om bv. Halo nog eens om te ruilen (heb m al 1 keer geruild omdat op de vorige een grote kras zat )?

Moet ik eens met Microsoft gaan bellen over evt. reparatie anders?

Of moet ik gewoon niks doen en is het normaal wat ik hier beschrijf, kunnen mensen die Halo hebben bv. er eens naar kijken?

Het vervelende is nl. dat ik niemand anders met een X-Box ken, dus ik kan niet vergelijken.

Hartelijk dank alvast voor de hulp, want ik begin er toch een beetje vervelend gevoel over te krijgen.

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

De intro is een ingame filmpje, en het spel zelf gaat ook schokkerig. Kijk maar naar dat multiplayer gedeelte van het intro [met die 4 vakjes] dan zie je ook dat het ontzettend schokt.

Ik had vanmiddag ff met me broer coop gespeeld, en dat was niet te spelen, de framerate is gewoon te laag dan :(

• Noedelsupke
Op zaterdag 27 april 2002 16:41 schreef LaptopDude het volgende:
De intro is een ingame filmpje, en het spel zelf gaat ook schokkerig. Kijk maar naar dat multiplayer gedeelte van het intro [met die 4 vakjes] dan zie je ook dat het ontzettend schokt.

Ik had vanmiddag ff met me broer coop gespeeld, en dat was niet te spelen, de framerate is gewoon te laag dan :(
ja oke multiplayer is het nog enigzins te snappen dat de framerate verlaagd....maar ik heb het gewoon over singleplayer???

maar als ik het goed begrijp wordt die intro dus 'live' gerenderd zeg maar :?

PIII 800@804 Mhz

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-01 17:46

dominic

will code for food

Jep, helaas is de XBox grafisch niet helemaal super waardoor je framerate nogal variabel is..

Download my music on SoundCloud

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Blame je XboX maar, want ik heb hier nergens last van (Het is me iig nog niet opgevallen).

Forum crossposting:P

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmmz..
Zijn er ook nog positive dingen van een XBOX?
Hij maakt DVD's kapot, heeft een baggere framerate...

Wel erg toevallig dat het van Microsoft is.. :{

🌞🍃

• Noedelsupke
Op zaterdag 27 april 2002 16:55 schreef Thunder het volgende:
Blame je XboX maar, want ik heb hier nergens last van (Het is me iig nog niet opgevallen).

Forum crossposting:P
whahaha enige verschil is dat daar mn broer de topicstarter is :o

dat was ook een crosspost van jou :)

maar goed back ontopic nu

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 16:57 schreef DataBeest het volgende:
Hmmz..

het valt mij ook op :{

• Noedelsupke
Op zaterdag 27 april 2002 17:14 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

het valt mij ook op :{
dat de XBOX bagger is of dat je schokkende filmpjes hebt?

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

X-BOX = GEEN bagger !!!

maar dat ge haper hier en daar (in sommige titels) is inderdaad irritant.

Dit is een kwaaltje wat mij heel erg doet denken aan m'n pc...het gaat allemaal wel lekker totdat de hard disk beslist dat hij maar eens wat data gaat overhevelen of iets in die trend... wat zich dan gelijk manifesteert als haperingen in de game play :(

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Hmmz..
Ja, hij zorgt dat er minder Gamecubes verkocht worden. :*

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

XBox is wel bagger, ze hadden Halo gewoon op pc moeten releasen! (f*ck m*cr*s*ft)

Dat haperen komt gewoon omdat het gelijkwaardig is aan een slome pc :P

• Noedelsupke
Op zaterdag 27 april 2002 17:32 schreef loekos het volgende:
X-BOX = GEEN bagger !!!

Dit is een kwaaltje wat mij heel erg doet denken aan m'n pc...het gaat allemaal wel lekker totdat de hard disk beslist dat hij maar eens wat data gaat overhevelen of iets in die trend... wat zich dan gelijk manifesteert als haperingen in de game play :(
haperingen in de gameplay maar ook in de filmpjes (intro) ???? daar gaat het mij nl ff om, het spel zelf loopt hier namelijk wel goed

PIII 800@804 Mhz

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op zaterdag 27 april 2002 17:43 schreef Phruster het volgende:
XBox is wel bagger, ze hadden Halo gewoon op pc moeten releasen! (f*ck m*cr*s*ft)
Nee, ik geloof niet dat Bungie ooit plannen had voor een Halo voor Linux.

Oh, je gebruikt Windows.

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 17:43 schreef Phruster het volgende:

Dat haperen komt gewoon omdat het gelijkwaardig is aan een slome pc :P
AAhhhh... eindelijk een hardcore X_BOX fan :+

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 17:50 schreef loekos het volgende:

[..]

AAhhhh... eindelijk een hardcore X_BOX fan :+
Jij bent zeker ook al zoŽn XBox fan...

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 17:32 schreef loekos het volgende:
X-BOX = GEEN bagger !!!

Maar hoe wil jij schokkende filmpjes en krassen op DVD's dan noemen? :?

Het grote voordeel van een console was dacht ik altijd, dat spellen het er zonder problemen op doen en niet gezeur hebt dat het niet soepel loopt, omdat het gewoon voor dat apparaat gemaakt is..
Maar als het daar al niet goed op loopt, dan is het grote voordeel van een console weg. Dan blijven er weinig reden over om zo'n ding te kopen..

Of zie ik dit nou verkeerd? :?

🌞🍃

Verwijderd

Hmmz..

Over de klantenservice heb ik alleen maar lovende verhalen gehoord. Sommige mensen hadden hun Xbox binnen 3 dagen al weer terug, gerepareerd (of nieuwe) en al (serieus).
Het grote voordeel van een console was dacht ik altijd, dat spellen het er zonder problemen op doen en niet gezeur hebt dat het niet soepel loopt, omdat het gewoon voor dat apparaat gemaakt is..
Maar als het daar al niet goed op loopt, dan is het grote voordeel van een console weg. Dan blijven er weinig reden over om zo'n ding te kopen..
Elke console heeft kinderziektes in het begin. De PS2 had ze, De Xbox heeft ze op dit moment en de GC krijgt ze ook nog wel..

Verwijderd

Nou ViperGTS gelukkig heb je ondertussen alweer een ander icon :P

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

éhrm, mischien is het verstandig om te zeggen of er oplossingen voor zijn en niet zeggen of het bagger is of niet... mja, das mijn mening... :)

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 17:44 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

haperingen in de gameplay maar ook in de filmpjes (intro) ???? daar gaat het mij nl ff om, het spel zelf loopt hier namelijk wel goed
Veel filmpjes op xbox draaien niet lekker kijk maar eens naar rallisport, hallo moet je trouwens een blind gier geven,ik vind 30 fps veel te traag alles word zo wazig als de pest als je van links naar rechts of van boven naar beneden kijkt.

nee hallo is flink overhyped en nog een klote spel voor een console ook,dat soort spellen is en blijft voor pc.

voorlopig is doa3 nog steeds DE titel die de xbox eer aandoet.

• Noedelsupke
Op zaterdag 27 april 2002 18:00 schreef Kaaskoekje het volgende:
Nou ViperGTS gelukkig heb je ondertussen alweer een ander icon :P
jah ik ga zelf voor de gamecube :)

broer is niet geregistreerd en wilde dit graag ff weten :X :X

maar ik ben het er idd mee eens dat dit gewoon een kinderziekte is.....Halo is gewoon 1 vd eerste spellen

na een tijdje zullen de spellen echt wel beter worden en misschien ook mooier (zo was dat ook bij de PSX)

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

echt smerig gewoon, halo is heel leuk spel, maar alleen op de xbox te krijgen, dus kopen ze het ook nog :?

en vervolgens komen ze er achter dat het niet lekker speelt op een console. whahahahahahahaha, als je nou ff nadacht wist je dat een shooter niets is met gamepad |:(

• Noedelsupke
Op zaterdag 27 april 2002 18:07 schreef Phruster het volgende:
echt smerig gewoon, halo is heel leuk spel, maar alleen op de xbox te krijgen, dus kopen ze het ook nog :?

en vervolgens komen ze er achter dat het niet lekker speelt op een console. whahahahahahahaha, als je nou ff nadacht wist je dat een shooter niets is met gamepad |:(
dat wist ik allang hoor. Maar wat ik ervan gezien heb is het best een aardig spel.........alleen rotte besturing idd en dat schokken is dus minder

PIII 800@804 Mhz

• kamerplant
  • Niet online
Ug, ik word zo gek van dat gezeur altijd met 'kinderziektes'.
Ik heb het iedee dat dat ook erg veel als smoes gebruikt wordt.. Iets werkt niet lekker. Hoe komt dat? ALTIJD weer kinderziektes (of soms capiciteitproblemen..)
Waarom testen ze dat spul toch niet eens een keertje, voordat ze het verkopen. Zoiets valt toch wel op, en dan wacht een net bedrijf toch nog even voordat het probleem is opgelost?

Dit lijkt wel Windows XP wat ook amper getest is lijkt wel, die nu alleen voor breedband gebruikers geschikt is, omdat modemers nooit 50MB binnenhalen. |:(

🌞🍃

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 17:52 schreef Phruster het volgende:

[..]

Jij bent zeker ook al zoŽn XBox fan...
JA en nee ik had hem wel al gekocht als hij wat beter verkocht was in Europa.

het ding heeft echt wel potentie... maar ik krijg een tragisch gevoel bij de xbox (ik ben paragnost) *D

Verwijderd

Ik denk dat je je Xbox idd maar gewoon moet inruilen of opsturen voor reparatie. Foute unit dus.

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 18:09 schreef DataBeest het volgende:
Ug, ik word zo gek van dat gezeur altijd met 'kinderziektes'.
Ik heb het iedee dat dat ook erg veel als smoes gebruikt wordt.. Iets werkt niet lekker. Hoe komt dat? ALTIJD weer kinderziektes (of soms capiciteitproblemen..)
Waarom testen ze dat spul toch niet eens een keertje, voordat ze het verkopen. Zoiets valt toch wel op, en dan wacht een net bedrijf toch nog even voordat het probleem is opgelost?

Dit lijkt wel Windows XP wat ook amper getest is lijkt wel, die nu alleen voor breedband gebruikers geschikt is, omdat modemers nooit 50MB binnenhalen. |:(
Jah, daar snap ik ook niets van. kan natuurlijk ook zijn dat die testers scheel zijn.
Of ze ontslaan die lui als ze met iets negatiefs komen (daar lijkt het af en toe wel op, hehe, want ze kunnen nooit ALLEMAA SCHEEL zijn)

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 17:57 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Maar hoe wil jij schokkende filmpjes en krassen op DVD's dan noemen? :?

Of zie ik dit nou verkeerd? :?
Je moest eens weten hoe ze aan een xbox (ieder electrisch apparaat) gaan sleutelen in de loop der productie, ik weet zeker dat dit soort dingetjes er allemaal uit gesleuteld zijn als we een half jaar verder zijn.

Maar inderdaad netjes is het niet, niets is een slechtere reclame voor een product dan topics als deze.

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 23:56
kloot ff met de PAL-60Hz ofso...
Pagina: 1