spoelen met HCl?Op zaterdag 27 april 2002 15:54 schreef NoStra het volgende:
Enig idee hoe ik dat het beste kan doen?
of openmaken en met staalwol ofzo
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Dat was een post van mij..maar ben bij n0va^..Op zaterdag 27 april 2002 15:56 schreef n0va^ het volgende:
Koper Maze2
Het gaat dus om een Maze2 van koper...
Verwijderd
EEy Nostra ik heb er nie veel verstand van.Op zaterdag 27 april 2002 15:57 schreef NoStra het volgende:
[..]
Dat was een post van mij..maar ben bij n0va^..
Het gaat dus om een Maze2 van koper...
Maar mischien helpt dit gewoon ff cola er in doen ff wachten en dan met water goed uitspoelen.
Nie uitlachen als ik het verkeert heb gezecht
Verwijderd
voor ik hier iets zinnings op kan zeggen, zou ik graag willen weten wat er 'vies' aan het blok is?Op zaterdag 27 april 2002 15:54 schreef NoStra het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
Het water is troebel, en ik heb een tijdje een WC-setup gedaait met een oude (vieze) radiator van de sloop..Op zondag 28 april 2002 11:11 schreef Peltier het volgende:
Hoe heb je em ranzig gekregen, en hoe Weet je dat ie ranzig is??
Verwijderd
die moet je ook schoon maken!!Op zondag 28 april 2002 15:55 schreef n0va^ het volgende:
[..]
Het water is troebel, en ik heb een tijdje een WC-setup gedaait met een oude (vieze) radiator van de sloop..
Verwijderd
Je hoeft niet te posten hoor! het valt me namelijk op dat je op bijna elk topic wilt reageren, en als je de betreffende vraag niet weet te beantwoorden je maar wat 'neer-blaat'..Op zondag 28 april 2002 17:28 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
die moet je ook schoon maken!!
Verwijderd
HIj wil gewoon de 1000 posts halen....Op zondag 28 april 2002 18:14 schreef n0va^ het volgende:
[..]
Je hoeft niet te posten hoor! het valt me namelijk op dat je op bijna elk topic wilt reageren, en als je de betreffende vraag niet weet te beantwoorden je maar wat 'neer-blaat'..
Ik snap wel dat er misschien wat vuil in dit maar in principe is dan je waterblok niet goed, er zou eigenlijk een doorgang zonder (veel) weerstand in moeten zitten.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Als er alleen prut uit een sloopradiator in zit dan zou ik hem gewoon even een tijdje met schoon water doorspoelen.Op zaterdag 27 april 2002 15:54 schreef NoStra het volgende:
Werkt dat niet genoeg dan kun je er wat zoutzuur of zwavelzuur doorheen pompen.
Gebruik alleen NOOIT salpeterzuur, want dat lost je blokje op
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
dat heeft ook niemand voorgesteld. Gewoon zwavelzuur of zoutzuur. Zoutzuur is makkelijker aan te komen iig.Op zondag 28 april 2002 18:48 schreef Devil het volgende:
[..]
Als er alleen prut uit een sloopradiator in zit dan zou ik hem gewoon even een tijdje met schoon water doorspoelen.
Werkt dat niet genoeg dan kun je er wat zoutzuur of zwavelzuur doorheen pompen.
Gebruik alleen NOOIT salpeterzuur, want dat lost je blokje op
En dat 5% mag ook hoger zijn hoor... 1M HCl is goed denk ik.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd