Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
wij hadden toen 3 maand gratis internet .. maar moesten persé een jaar abbonee zijn (gloof ik)
Lees even de voorwaarden na en kijk hoelang je het minstens moet hebben.
Kijk ook of er nu een speciale actie voor nieuwkomers zijn, en of dan de voorwaarden dan ook wat mee veranderen.
Maar voor 5 maanden.. als je daarna naar een ander gebied verhuist waar UPC is kan het zonder te veel problemen dacht ik.
Maar anders weet ik het niet, lees daarvoor de voorwaarden maar goed door.
Kijk ook of er nu een speciale actie voor nieuwkomers zijn, en of dan de voorwaarden dan ook wat mee veranderen.
Maar voor 5 maanden.. als je daarna naar een ander gebied verhuist waar UPC is kan het zonder te veel problemen dacht ik.
Maar anders weet ik het niet, lees daarvoor de voorwaarden maar goed door.
🌞🍃
Ik ga verhuizen naar een gebied waar ik weer zonder chello zit, het abonnement moet dus gewoon weer opgezegd worden.
en ik ga nu ff de voorwaarden uit m'n kop leren.
en ik ga nu ff de voorwaarden uit m'n kop leren.
Chello kun je na drie maanden per maand opzeggen. Je kunt het dus doen, alleen je betaalt dus wel over die periode van 5 maanden een gulden of 200 te veel (100 gulden installatiekosten, en waarschijnlijk geldt er een opzegtermijn).. Als je internetverbruik enorm hoog is is het aan te raden, anders kun je het misschien beter laten.
5 maanden?Op zaterdag 27 april 2002 15:49 schreef Lord of the Pentium het volgende:
... de administratiebrei van UPC/Chello ...
Doen!
* BreadFan heeft nu 7 maanden chello, en we hebben pas vanaf de 6e maand een rekening ontvangen. Ook over die periode. De 1e 5 maanden zijn dus gewoon gratis geweest, dankzij de door jou genoemde administratiebrij.
Wat is het leven toch mooiOp zaterdag 27 april 2002 16:29 schreef BreadFan het volgende:
[..]
5 maanden?
Doen!
* BreadFan heeft nu 7 maanden chello, en we hebben pas vanaf de 6e maand een rekening ontvangen. Ook over die periode. De 1e 5 maanden zijn dus gewoon gratis geweest, dankzij de door jou genoemde administratiebrij.
Alleen als ze net zo lang doen over het afmelden als over het aanmelden gaat het toch nog extra geld kosten.
Conclusie ik neem lekker voor 5 maanden Chello, en na de 4e maand zeg ik het lekker weer op.
Bedankt allemaal
Je woont bij je ouders zeker? Willen hun het nie betalen? kunnen hun ook 'de krant' lezen op het internet
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Ja, ik woon nog bij mijn ouders, en nee ze willen geen kabelinternet betalen. Zelfs geen isdnOp zaterdag 27 april 2002 16:46 schreef AMDFreak het volgende:
Je woont bij je ouders zeker? Willen hun het nie betalen? kunnen hun ook 'de krant' lezen op het internet
....deja vu!!Op zaterdag 27 april 2002 16:29 schreef BreadFan het volgende:
[..]
5 maanden?
Doen!
King for a day,... fool for a lifetime.
Pagina: 1