Toon posts:

Nette vraag, toch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag iets heel netjes, ik zeg van dit en dit wil ik (volgens mij toch heel precies omschreven) en dan krijg ik zo'n modje die een beetje bijdehand gaat doen (en dan ga ik ook bijdehand doen) en dan sluit iemand(WIE?) een beetje dat draadje. Ik mag toch ook wel iemand er een keer uitlullen of zie ik dat verkeerd? Daarbij gaan al die ventjes over UBB lullen terwijl ik het daar niet over heb. Ze kunnen dan wel zeggen: zoek op UBB. Ja, leuk dat doe ik en dan krijg ik niet wat ik wil. Dan krijg ik allemaal van die ventjes die UBB hebben en een hack willen hebben. Dus volgens mij is dit gewoon machtsmisbruik geweest.

[topic=479842/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Denk je nu echt dat ik het daarvoor wil gebruiken? Wat ik heb gedaan, dat heet een test! Dan nog iets: vroeg ik hoe ik een bestand kon verplaatsen? Nee => Conclusie: Er is iets mis met je ogen.
Ik hoop dat er iets meer verstand bij de andere mods aanwezig is.
|:(

en met jou ogen is ook iets mis, want er staat toch duidelijk wie m gesloten heeft :{ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je vraagt het netjes...
Maar je 2e posting is imho compleet not-done, waarvoor je ook al een mailtje had gekregen.

Ga er maar vanuit dat een mod je niet gauw nog verder in het diepe stuurt zonder minimaal een werkbare hint.
Zoals in mijn emailtje te lezen, Janoz' tip was wel degelijk nuttig. Maar je moet niet domweg alleen op ubb zoeken natuurlijk, een beetje creatief met zoeken naar zaken als "ubb code" zou je een hoop opgeleverd hebben...

Je topic blijft gesloten, al is het alleen maar omdat je Janoz afbekt op een manier die op geen enkele bekeken wijze acceptabel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben inderdaad blind denk ik, omdat ik nu nog steeds niet zie waar het staat. Ik zie natuurlijk wel wie de laatste post heeft gepost, maar dat is geen mod, dus dat kan niet. Dus ik weet het niet.

Ik heb trouwens nu nog maar eens de search gebruikt en kwam nu hierop, maar dat is dus ook nog steeds geen antwoord op mijn vraag (deel 2).
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/57726

En op deel 1 van de vraag werd trouwens helemaal niet ingegaan. Dus volgens mij heb ik nog steeds gelijk. Ik kan begrijpen dat dit irritant is, maar als je een link geeft waarin het antwoord op mijn vraag staat wil ik graag zeggen: Zo ACM of persoon die het topic heeft gesloten, goed gedaan je bent echt slim en ik echt dom (beetje overdreven natuurlijk, maar nu zeg ik dat nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
[quote]
Door D2k (Lite-Mod P&W) - zaterdag 27 april 2002 13:21
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je zoekactie naar 'ubb code' leverde 213 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Wat kan jij niet vinden, dat mij wel lukt :?
Enige nadeel daarvan is dat het over het algemeen hele lange stukken code zijn, die meer kunnen dan jouw vraag. Maar lijkt me dat met wat knippen in gevonden codes dat wel aardig op te lossen moet zijn :?

[edit]
Deel1 van de vraag werd wel ingegaan. Jij bent een move functie aan het maken die ook nog es niet goed geimplementeerd is en/of waar jij niet goed naar gekeken hebt. Terwijl in de php-manual een prima methode daarvoor wordt genoemd bij het uploaden van een file stukje.

[edit2]
Dat er geen specifiek antwoord op je vraag is te vinden zegt nog niet dat je met dergelijke topics (zoals degene die je zelf aanhaalt) het heel wel mogelijk is om zelf tot een geschikte oplossing te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Btw, je probleem 'an sich' is niet "te dom" of wat dan ook, maar de reden van het slotje is dat je zelf je eigen topic verpestte met een halve flame naar iemand die probeert behulpzaam te zijn (en dan nog wel een persoon die over het algemeen extra opviel door zijn behulpzaamheid/etc omdat ie anders nooit mod was geworden).

Als jij dus denkt dat je WEL netjes kan blijven in een eigen topic, dan is het wellicht even handig dat je (liefst nog even in overleg met mij bijv, via icq/mail) een nieuw topic opent.
Laat daar dan wel even in zien wat je al geprobeerd hebt, waar je gezocht hebt (vooral wat je gevonden had en waarvan je dacht dat het nuttig was, maar dan met uitleg waarom niet).
Allemaal van dat soort kleine dingen die je probleem gelijk vele malen beter uitlegt, simpelweg omdat je jezelf dan verplicht beter uit te leggen wat er goed/fout is aan bepaalde puntjes.
Ook is het aan te raden 2 topics voor 2 problemen te openen, ipv 1 :)

Maar dat soort (van je openingspost hier en de reden dat je thread gesloten wordt) type postings wordt over het algemeen niet gewaardeerd.
Pagina: 1