Toaster

Pagina: 1
Acties:

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-08 20:20
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe brander(IDE).
Maximaal wil ik er 600 piek voor uitgeven. Ik wil eigenlijk wel een betrouwbaar merk en de nieuwe cd's moeten er wel op afgespeeld kunnen worden, wie kan mij advies geven?

Iedereen zegt meestal automatisch Plexter, maar is dit ook echt het beste merk? Het enige wat ik weet is dat zij redelijk duur is...

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Verwijderd

Yamaha schijnt ook erg goed te zijn.
Ikzelf heb een sony8*4*32 (500,-) en geen enkele klacht erover, een vriend van mij heeft een hp en een andere een philiphs en deze zijn echt beduidend slechter dan mijn bakje.

Verwijderd

kopt geen hout van , hp = sony zelfde loopwerk , zelfde firmware

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ok dat wordt dus ff w88 op die Plextor 32 read, 12 write, 10 rewrite en deze heeft buffer run die kost tot heden rond de 700 piek.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• omitz
Hmm, ok. Eigenlijk ben ik op zoek naar 2 branders, zowel een IDE als een SCSI. Zouden jullie voor beiden, als jullie dat weten, willen doorgeven wat volgens jullie de beste prijs / kwaliteit-verhouding is?

(Euhhm, volgens mij klopt dit Nederlands-technisch niet meer, maar jullie begrijpen me toch?? Ik moet ook eens wat minder drinken, moet morgen weer werken... )

• omitz
Hmm, ok. Eigenlijk ben ik op zoek naar 2 branders, zowel een IDE als een SCSI. Zouden jullie voor beiden, als jullie dat weten, willen doorgeven wat volgens jullie de beste prijs / kwaliteit-verhouding is?

(Euhhm, volgens mij klopt dit Nederlands-technisch niet meer, maar jullie begrijpen me toch?? Ik moet ook eens wat minder drinken, moet morgen weer werken... )

Verwijderd

Die Plextor 12/10/32 kun je al voor fl 625,- of minder meenemen hoor.

Verwijderd

Die HP 9100 series (cq Sony) is een fijn apparaatje...:)

• omitz
OK, maar waarom gaan we blind uit van een Plextor of een HP? Is het soms niet zo dat b-merken dezelfde hardware in het omhulsel hebben zitten als a-merken, op het omhulsel na? Noem mij dan eens zo'n b-merk?

Verwijderd

Is dat zo darkman? Dat wist ik niet, maar toch verneukt hij heel veel cd's hij heeft een 4*4*8 en ik een 8*4*32 misschien dat het eraan ligt dat de zijne dus wat ouder is.

Maar yamaha is heel goed!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik ga de Aopen halen
32x lezen ? (niet zeker)
6x write
4x rewrite
4x DVD

Jaja...Inc. DVD speler...en dat voor maar 585,-
Hij is wel IDE.
Pagina: 1