Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Verwijderd
Yamaha schijnt ook erg goed te zijn.
Ikzelf heb een sony8*4*32 (500,-) en geen enkele klacht erover, een vriend van mij heeft een hp en een andere een philiphs en deze zijn echt beduidend slechter dan mijn bakje.
Ikzelf heb een sony8*4*32 (500,-) en geen enkele klacht erover, een vriend van mij heeft een hp en een andere een philiphs en deze zijn echt beduidend slechter dan mijn bakje.
ok dat wordt dus ff w88 op die Plextor 32 read, 12 write, 10 rewrite en deze heeft buffer run die kost tot heden rond de 700 piek.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hmm, ok. Eigenlijk ben ik op zoek naar 2 branders, zowel een IDE als een SCSI. Zouden jullie voor beiden, als jullie dat weten, willen doorgeven wat volgens jullie de beste prijs / kwaliteit-verhouding is?
(Euhhm, volgens mij klopt dit Nederlands-technisch niet meer, maar jullie begrijpen me toch?? Ik moet ook eens wat minder drinken, moet morgen weer werken... )
(Euhhm, volgens mij klopt dit Nederlands-technisch niet meer, maar jullie begrijpen me toch?? Ik moet ook eens wat minder drinken, moet morgen weer werken... )
Hmm, ok. Eigenlijk ben ik op zoek naar 2 branders, zowel een IDE als een SCSI. Zouden jullie voor beiden, als jullie dat weten, willen doorgeven wat volgens jullie de beste prijs / kwaliteit-verhouding is?
OK, maar waarom gaan we blind uit van een Plextor of een HP? Is het soms niet zo dat b-merken dezelfde hardware in het omhulsel hebben zitten als a-merken, op het omhulsel na? Noem mij dan eens zo'n b-merk?
Verwijderd
Is dat zo darkman? Dat wist ik niet, maar toch verneukt hij heel veel cd's hij heeft een 4*4*8 en ik een 8*4*32 misschien dat het eraan ligt dat de zijne dus wat ouder is.
Maar yamaha is heel goed!
Maar yamaha is heel goed!
Ik ga de Aopen halen
32x lezen ? (niet zeker)
6x write
4x rewrite
4x DVD
Jaja...Inc. DVD speler...en dat voor maar 585,-
Hij is wel IDE.
32x lezen ? (niet zeker)
6x write
4x rewrite