[topic=479972]
hoppa, ik vraag om uitleg, en meteen wordt het topic verwijdert...
wat een k******m
hoppa, ik vraag om uitleg, en meteen wordt het topic verwijdert...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
En dan voor nazi uitgemaakt worden? Nee, dank jeOp zaterdag 27 april 2002 15:40 schreef Bolk het volgende:
Moet je hem wel dicht doen Exi
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op zaterdag 27 april 2002 15:42 schreef Exirion het volgende:
[..]
En dan voor nazi uitgemaakt worden? Nee, dank je
We discussieren fijn verder
Op zaterdag 27 april 2002 15:45 schreef ItSnows het volgende:
[topic=456333]
[topic=456206]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
nog dieper?Op zaterdag 27 april 2002 15:45 schreef Duncan het volgende:
OMG
Niveau daalt.......
Voornamelijk door mensen uit een bepaalde leeftijdscategorie die al hun frustraties op het gezag botvieren om ooit volwassen te kunnen worden.Op zaterdag 27 april 2002 15:48 schreef CroitiX het volgende:
dacht dat we onderhand wel op 0 zaten...
vooral door mods die vinden dat ze "superieur" zijn en zich alles kunnen permiteren...Op zaterdag 27 april 2002 15:50 schreef Exirion het volgende:
[..]
Voornamelijk door mensen uit een bepaalde leeftijdscategorie die al hun frustraties op het gezag botvieren om ooit volwassen te kunnen worden.
Dat hebbie wel eens als je weigert de FAQ te lezen...Op zaterdag 27 april 2002 15:51 schreef CroitiX het volgende:
wilde ff kijken wat er met die van mij zou gebeuren...
de mods van GoT kennende zou die van mij weer meteen op slot gaan...
C:\>_
erm, ik geloof dat jij HELEMAAL niet leest...Op zaterdag 27 april 2002 15:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hebbie wel eens als je weigert de FAQ te lezen...
Verwijderd
LEES JIJ VERDOMME EENS WAT DAAR STAAT.Op zaterdag 27 april 2002 15:51 schreef CroitiX het volgende:
btw, ik weet dat je geen reclame mag maken voor wat dan ook...
maar leek me wel leuk om toch zo'n topic te openen, omdat er precies een soortgelijk wel al een hele tijd open is...
en jawel hoor... die van mij gaat op slot, maar een precies dezelfde thread in precies hetzelfde forum mag wel openblijven, dat is juist wat ik zo dom vind...
Ik ga een lanparty organiseren en ik ga hier lekker spammen voor mensen!
Een LAN organiseren is natuurlijk heel leuk, zeker als dat voor meer man is. Bedenk echter wel dat voor LAN's het zelfde geld als voor clans, wervingen zijn niet de bedoeling.
Wil je dan toch heel erg graag wat mensen regelen voor je lanparty, vraag dat dan eerst aan mij of ItSnows dan komen we er uiteraard wel uit.
Commerciele LAN's worden sowieso niet gewaardeerd.
Je LEEST echt nog steeds niet he!!!Op zaterdag 27 april 2002 15:51 schreef CroitiX het volgende:
btw, ik weet dat je geen reclame mag maken voor wat dan ook...
maar leek me wel leuk om toch zo'n topic te openen, omdat er precies een soortgelijk wel al een hele tijd open is...
en jawel hoor... die van mij gaat op slot, maar een precies dezelfde thread in precies hetzelfde forum mag wel openblijven, dat is juist wat ik zo dom vind...
Dat vind jij, omdat je topic gesloten is. Vele anderen zullen hier anders over denken.Op zaterdag 27 april 2002 15:52 schreef CroitiX het volgende:
[..]
vooral door mods die vinden dat ze "superieur" zijn en zich alles kunnen permiteren...
oeeeeee nou dat is het ergste dat ik me kan voorstellen zeg...Op zaterdag 27 april 2002 15:53 schreef Vinnie het volgende:
* Vinnie had een SM-tje gestuurd naar de crew over je LAN topic
Maarre... je moet eens leren om een beetje normaal te doen. Voordat je het weet heb je een ban, en dat wil niemand lijkt me
Gaap...Op zaterdag 27 april 2002 15:52 schreef CroitiX het volgende:
vooral door mods die vinden dat ze "superieur" zijn en zich alles kunnen permiteren...
Ik denk niet dat de mods dit te hoeven accepteren. Alhoewel ik het wel eens ben met je standpuntOp zaterdag 27 april 2002 15:56 schreef ReV3rEnD het volgende:
'make love, not war'
JA DAT WEET IK IK ZAL OOK MAAR FF IN CAPS GAAN REPLIEN, ANDERS SNAPPEN JULLIE HET TOCH NIET...Op zaterdag 27 april 2002 15:54 schreef ItSnows het volgende:
[..]
LEES JIJ VERDOMME EENS WAT DAAR STAAT.
ER ZIJN HIER REGELS WAAR MEN ZICH NAAR DIENT TE GEDRAGEN.
IS HET ZO MISSCHIEN DUIDELIJKER? KLEINE LETTERS LIJK JE NAMELIJK OVERHEEN TE LEZEN.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
[..]
Jij vindt het dus niet erg om een ban te hebbenOp zaterdag 27 april 2002 15:55 schreef CroitiX het volgende:
[..]
oeeeeee nou dat is het ergste dat ik me kan voorstellen zeg...
C:\>_
Verwijderd
hehe erg subtielOp zaterdag 27 april 2002 15:50 schreef Exirion het volgende:
[..]
Voornamelijk door mensen uit een bepaalde leeftijdscategorie die al hun frustraties op het gezag botvieren om ooit volwassen te kunnen worden.
neuj niet op dit forum iig...Op zaterdag 27 april 2002 15:58 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Jij vindt het dus niet erg om een ban te hebben
Nahjah, beetje vreemd (maar wel lekker)...
Je hebt echt een groot bord voor je kop.Op zaterdag 27 april 2002 15:58 schreef CroitiX het volgende:
[..]
JA DAT WEET IK IK ZAL OOK MAAR FF IN CAPS GAAN REPLIEN, ANDERS SNAPPEN JULLIE HET TOCH NIET...
WAAROM MAG HIJ HET WEL ?!?!?!??!?!
IK WEET DAT HET IN OVERLEG IS MET DE MODS, SO?!
ALS IK NU EERST TEGEN JULLIE HAD GEZEGT IK GA DAT POSTEN, EN VERVOLGENS DIE THREAD HAD GEOPEND, ZOU HIJ NIET GESLOTEN ZIJN ZEKER... DAT SLAAT GEWOON HELEMAAL NERGENS OP IMO
Verwijderd
je bent een d44p:Op zaterdag 27 april 2002 15:58 schreef CroitiX het volgende:
[..]
JA DAT WEET IK IK ZAL OOK MAAR FF IN CAPS GAAN REPLIEN, ANDERS SNAPPEN JULLIE HET TOCH NIET...
WAAROM MAG HIJ HET WEL ?!?!?!??!?!
ALS IK NU EERST TEGEN JULLIE HAD GEZEGT IK GA DAT POSTEN, EN VERVOLGENS DIE THREAD HAD GEOPEND, ZOU HIJ NIET GESLOTEN ZIJN ZEKER... DAT SLAAT GEWOON HELEMAAL NERGENS OP IMO
Waarom slaat dat nergens op? Regels zijn regels, maar in overleg kan een topic die op het eerste gezicht spammerig lijkt goedgekeurd worden als 'de community' daar belang bij heeft. Daar is hier dus sprake van, maar als jij uit jezelf zo'n topic zonder overleg opent dan is dat een andere zaak.Op zaterdag 27 april 2002 15:58 schreef CroitiX het volgende:
Verwijderd
waarom maak je je er dan zo druk over?Op zaterdag 27 april 2002 15:59 schreef CroitiX het volgende:
[..]
neuj niet op dit forum iig...
zal echt niets missen...
doe dan ook niet zoveel moeite om 'm te krijgenOp zaterdag 27 april 2002 15:59 schreef CroitiX het volgende:
[..]
neuj niet op dit forum iig...
zal echt niets missen...
Human Bobby
Nee, want er is al een topic overOp zaterdag 27 april 2002 16:02 schreef CroitiX het volgende:
okeej dan bij deze...
mag ik die thread opnieuw openen...!?
Verwijderd
ik denk het nietOp zaterdag 27 april 2002 16:02 schreef CroitiX het volgende:
okeej dan bij deze...
Dat mag je per email/icq proberen te regelen met de betreffende forum-mods.Op zaterdag 27 april 2002 16:02 schreef CroitiX het volgende:
okeej dan bij deze...
Dat het het nog durft te vragenOp zaterdag 27 april 2002 16:02 schreef CroitiX het volgende:
okeej dan bij deze...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq