Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Volgens mij zijn het gewoon 2 compleet verschillende spelen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
volgens mij ookOp zaterdag 27 april 2002 15:35 schreef Phydomir het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon 2 compleet verschillende spelen.
Verwijderd
yup zeker weten en het mooie van de ps2versie is dat het spel zich afspeelt in ons kleine o zo gezellige landje 
Tenminste dat is het laatste wat ik er over heb gehoort
Verwijderd
Nix over die quote hoorOp zaterdag 27 april 2002 15:53 schreef warmonger het volgende:
yup zeker weten en het mooie van de ps2versie is dat het spel zich afspeelt in ons kleine o zo gezellige landje
maar toch
Dat logo komt me bekent voor van whf..........
Jou ook?
Is het wel een beetje speelbaar met zo'n controller?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
nee, waarschijnlijk niet. Ik vond agent under fire ook kut om te spelen met een controller. Ik denk dat ik binnenkort ook maar es een usb toetsenbord en muis ga aanschaffen voor mijn ps2Op zaterdag 27 april 2002 17:52 schreef Gunner het volgende:
Is het wel een beetje speelbaar met zo'n controller?
TMAXTINT
Dan moet Frontline dat wel ondersteunen. En iedereen die de MoH spellen op de PSX heeft gespeeld weet dat die prima te spelen zijn met de controller.
Ik heb Red Faction eerst op de PS2 gespeeld, dat ging ook heel goed met de controller. Daarna heb ik het op de PC gespeeld, en daarin hadden ze het spel iets sneller gemaakt om te compenseren voor de snellere en nauwkeurigere reacties met een muis/toetsenbord.
Over het algemeen heb ik gemerkt dat er erg veel aandacht besteed wordt aan het met een controller speelbaar maken van FPSs op consoles. En MoH:FL wordt vast geen uitzondering.
Ik heb Red Faction eerst op de PS2 gespeeld, dat ging ook heel goed met de controller. Daarna heb ik het op de PC gespeeld, en daarin hadden ze het spel iets sneller gemaakt om te compenseren voor de snellere en nauwkeurigere reacties met een muis/toetsenbord.
Over het algemeen heb ik gemerkt dat er erg veel aandacht besteed wordt aan het met een controller speelbaar maken van FPSs op consoles. En MoH:FL wordt vast geen uitzondering.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik kan na Time Splitters, Red Faction, James Bond en Quake 3 prima overweg met zo'n controller, tis gewoon een kwestie van oefening...
Pagina: 1