Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
Dit is een SDT = Slim Desktop. Een normale computer dus en al helemaal geen Notebook!Op zaterdag 27 april 2002 15:29 schreef IbBeLz het volgende:
Ik zat ff te zoeken naar mooie notebooks op een gegeven moment kom ik op Beat-it en ik ging daar ff kijken naar een notebook ?
Najah eenmaal bij de compaq notebooks aangekomen bekijk ik ff de prijzen bv een Compaq EVO D500 U-SDT 6 C1300 20GB 256MB XPP W2 I815 NIC voor €835 ex btw wel maar dan kom je nog onder €1000 en zo staan er wel meer notebooks tussen voor een spot prijsje .. Ik zal waarschijnlijk wel niet goed kijken maar toch kan toch niet zo goedkoop , Beat-it is in hoever ik weet wel een betrouwbare leverancier ..
Bij Beat-It kloppen hun producten dus niet helemaal met de catagorieselecties.
Ja kzie het net beetje raar dat ze dan als je notebooks aanklikt ook die laten zien ??Op zaterdag 27 april 2002 15:36 schreef richardc het volgende:
[..]
Dit is een SDT = Slim Desktop. Een normale computer dus en al helemaal geen Notebook.
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
Yep, foutje van Beat-it, wel vervelend zoeken op die manier...Op zaterdag 27 april 2002 15:37 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
Ja kzie het net beetje raar dat ze dan als je notebooks aanklikt ook die laten zien ??
Okeej dan ik d8 al kan nooit zo goedkoop .Op zaterdag 27 april 2002 15:38 schreef richardc het volgende:
[..]
Yep, foutje van Beat-it, wel vervelend zoeken op die manier...
Verwijderd
De D500 U-SDT van Compaq is een corporate machine waarin voornamelijk notebook technologieen zijn verwerkt. Waarschijnlijk dat ze dat bij beat-it niet helemaal begrijpen. In een U-SDT zit de Multibay en Multiport mogelijkheid die ook in de corporate notebooks, en straks de complete notebooklijn van Compaq terug te vinden is.
Pagina: 1