Toon posts:

enermax garantie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Moguh

mijn enermax 350 Watt heeft wat kuren , hij trekt et allemaal niet meer. het enige wat er aan hangt is het mobo en alle pci kaarten , de rest hangt op een 2e voeding.

Toch krijgt dat ding het voorelkaar met 3% cpu belasting een stroompje van 4.63 volt op de 5 voltlijn te zetten.

Natuurlijk heb ik gesearchd, maar mnsen die dit probleem hebben (en een voltage mod met hun enermax uitvoeren) hebben 2x zwaardere pc's dan ik , dit leek mij dus wel een heel extreem geval....

Ook is mijn pc niet geaard , en zodra ik een draad tussen de pc en de verwarming hang komen de vonken er vanaf... behalve als het draad stil ligt. Ik wst dat er stroom doorheen zou gaan , maar zoveel ?? het meurt goed nl.

Dus Is mijn enermax nu echt goed naar de tering?

Komt het omdat er 2 voedingen in zitten die geen van beide in een geaard stopcontact zitten?

Hoelang geeft enermax garantie?

owja sys specs

voeding 1 (enermax 350)
p3 1.13 @ 1.42 Ghz
512MB @ 166 Mhz
gf3 @ 260/560
3com nic
diamond monstersound mx 300
Voeding 2 (Enlight 300)
2x HD
1X CD-RW
5X Fan

help me out

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:10

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hng ze eens aan een geaard stopcontact en zie of er dan nog steeds stroom op dat draadje staat :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Topicstarter
hmmm schoppen dan maar?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 20:59 schreef R@g!ngG0a-|- het volgende:
hmmm schoppen dan maar?
Als je gesearcht had dan wist je dat op een kast van een niet-geaarde pc ~110 volt staat :{

verwarming = aarde = negatief
pc = positief

gevolg: vonkje :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Op zaterdag 27 april 2002 21:05 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Als je gesearcht had dan wist je dat op een kast van een niet-geaarde pc ~110 volt staat :{

verwarming = aarde = negatief
pc = positief

gevolg: vonkje :)
daar valt niks meer aan toe te voegen, sim-pel :)