[UT] 2 (discussie)vragen

Pagina: 1
Acties:

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Ik heb net zitten fraggen, en er kwamen 2 vragen in me op.
De 1e vraag:
Waarom spelen veel mensen met een vrouwenpoppetje? Die zijn echt niet moeilijker te raken oid.
De 2e vraag:
Waarom vinden mensen instagib voor newbies? Ikzelf ben geen newbie, maar ik speel wel het liefste insta. Aan het begin toen ik UT speelde vond ik NW veel fijner, maar na een paar keer insta vond ik insta veel fijner spelen (hoewel ik toen redelijke NW skillz had, die ik nu weer kwijt ben).

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Verwijderd

1: daar heb ik nog nooit van gehoord :?

2: dat is een mening

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
1: Ik speel zelf ook met een vrouwenpoppetje. Ik heb er niet echt een reden voor, maar ik vind hem haar er gewoon leuk uit zien en heeft een lieve stem. :)

2: Tja, ik vind zelf Instagib niet voor n00bs alleen hoor. Maar misschien dat mensen dat denken omdat ze denken dat je alleen maar ervoor moet zorgen dat het mannetje op het kruisje komt, en dan op het knopje moet schieten.
Tenminste, dat heb ik iemand horen zeggen een keer.. :D

🌞🍃

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 15:12 schreef DataBeest het volgende:
1: Ik speel zelf ook met een vrouwenpoppetje. Ik heb er niet echt een reden voor, maar ik vind hem haar er gewoon leuk uit zien en heeft een lieve stem. :)

2: Tja, ik vind zelf Instagib niet voor n00bs alleen hoor. Maar misschien dat mensen dat denken omdat ze denken dat je alleen maar ervoor moet zorgen dat het mannetje op het kruisje komt, en dan op het knopje moet schieten.
Tenminste, dat heb ik iemand horen zeggen een keer.. :D
1: ok, daar doen sommigen 't ook om. Maar vaak hoor ik verhalen dat die poppetjes moeilijker te raken zijn :?

2: idd, dat hoor ik ook vaak. Mensen die dat zeggen moeten maar is op jolt insta servers spelen, dan piepen ze wel anders

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:56
- ik denk dat ze gewoon liever een vrouw willen zijn, en dat op die manier uiten. ;) :D

- Dat zijn meestal de mensen die het hardst ingemaakt worden met insta. ;) Ik vindt beide eigenlijk leuk, maar ik merk wel dat insta nét wat meer snelheid heeft dan NW, en dat mag ik wel.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 15:19 schreef Tampie2000 het volgende:
- ik denk dat ze gewoon liever een vrouw willen zijn, en dat op die manier uiten. ;) :D

- Dat zijn meestal de mensen die het hardst ingemaakt worden met insta. ;) Ik vindt beide eigenlijk leuk, maar ik merk wel dat insta nét wat meer snelheid heeft dan NW, en dat mag ik wel.
1: :D :D

2: idd, ze zijn gewoon beter in NW, en slecht in insta. Willen ze alleen niet toegeven :+ Alhoewel sommige die-hard-NWers toch nog goed meedraaien met insta games

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
1) is dat zow? volgens mij is dat gewoon 50:50 hoor...
2) de mensen die instagib voor n00bs vinden zijn zelf n00b... ze zijn vast jaloers dat zij niet goed zijn in een gamemode die echt skill vereist... :P

• kamerplant
  • Niet online
Nou.. ik vind het man-zijn ook niet erg hoor, dus bij mij is dat niet de reden. Misschien bij andere wel, maar dat weet ik niet. ;)

Maar volgens mij is de raak-kans het zelfde. Ik heb ook wel eens in een skin gespeelt dat je zo'n groot beest bent, maar dat speelt gewoon het zelfde, en je wordt dacht ik gewoon net zo vaak geraakt. ;)

🌞🍃

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 15:24 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Nou.. ik vind het man-zijn ook niet erg hoor, dus bij mij is dat niet de reden. Misschien bij andere wel, maar dat weet ik niet. ;)

Maar volgens mij is de raak-kans het zelfde. Ik heb ook wel eens in een skin gespeelt dat je zo'n groot beest bent, maar dat speelt gewoon het zelfde, en je wordt dacht ik gewoon net zo vaak geraakt. ;)
IDD, al de skins hebben hetzelfde raakvlak voor het spel. Het enige wat anders is is wat er in dat raakvlak staat

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
1. Ik vind vrouwen leuker ;)
2. Dat is gewoon zo :P

• Ramon
Op zaterdag 27 april 2002 15:32 schreef Maiar het volgende:
1. Ik vind vrouwen leuker ;)
maar zou je ook een vrouw willen zijn dan? :D

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 15:32 schreef Maiar het volgende:
Dat is gewoon een regelrechte flame naar de Instagibbers (dus mij). :(
Of klopt het toch wat Tampie schreef...
Zeg nou eens dus, WAAROM het volgens jouw zo is. :)

🌞🍃

• Agent-X
  • Niet online
Laten we het maar op een mening houden ;)
En ik hoef geen vrouw te zijn irl..wel heel spannend dat je dat met ut wel kunt hehe

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 16:16 schreef Maiar het volgende:
Laten we het maar op een mening houden ;)
Maar ik ben toch zo benieuwd WAAROM je die mening hebt.. :)

🌞🍃

Verwijderd

Het lijkt wel of alle UT topics van de laatste tijd uitlopen in NW vs Insta discussies...

Maar goed:
1)Ik ben geen vrouw en hoef er ook geen te zijn :P In UT lopen er naar mijn idee idd al veel van rond.
2)Insta is leuk IMHO [PUNT!] :)

• Agent-X
  • Niet online
IG is in mijn ogen stom knallen..ik heb met ig dat mijn eerste schot nog gericht is maar daarna kan ik moeilijker voorspellen waneer ik weer kan schieten...of dit nu met pl te maken heeft weet ik niet maar met een sniper heb ik dit niet.
Los daarvan verlies je het hele nut van de map..iemand die net spawned kan een ander die `veel beter` is zo ff in de rug schieten.
Je kunt dus niet meer domineren en taktieken gaan gebruiken..een keer schieten en je bent toch weg.
Als ig nu met een enforcer begon en dat je eerst even je ssrifle moest pakken zou ik het al wat beter verteerbaar vinden.
Ik speel afentoe wel ig juist omdat ik dan zat of stoned kan zijn en nog winnen..dit lukt veel minder met nw.
Misschien moet ik het niet hebben over de nadelen van ig maar over de voordelen van nw.
Als je denkt dat je met een rocketl altijd prijs hebt heb je het gewoon mis..dodge je zo voorbij.
Meerdere wapens die in verschillende situaties goed te gebruiken zijn is in mijn ogen gewoon veel uitdagender/leuker.
Het kan best dat ik dingen over het hoofd zie of verkeerd formuleer maar na jaren unreal gespeeld te hebben (ook beetje ig als ik me verveelde) kan ik alleen maar voor nw gaan. Als je dat gelijkwaardig wilt oefenen raad ik je aan om RocketArena eens te instaleren.

Verwijderd

Bedankt voor je advies Maiar :Z
Ik zal proberen wat aan mijn tekortkomingen te doen zodat ik meer kan dan alleen dom knallen...

BTW Insta DM vind ik ook saai (misschien dat je daar aan denkt), daar is Insta dus niet voor bedoeld imho.

Verwijderd

Instagib gaat na een tijdje erg vervelend worden ja.

En wtf is er mis met een vrouwenskin? hij zit er in om er mee te spelen :? (Maar ik heb altijd Boss skin :P )

Oh, dan bedenk ik me ook opeens iets: iemand vond mij lame omdat boss skin sneller is dan de andere :? wat is dat nu weer voor gelul :?

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:19

Basszje

Reisvaap!]

Imo is er niet enerverenders dan Insta CTF :)
Snel spel, spannend, vooral als de vlag hebt en dan nog proberen ( door puur team play ) om de vlag binnen te halen :)

Insta is zeker niet alleen maar goed kunnen knallen, want dan ben je nergens.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Agent-X
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 17:18 schreef Paradoxial het volgende:
Bedankt voor je advies Maiar :Z
Ik zal proberen wat aan mijn tekortkomingen te doen zodat ik meer kan dan alleen dom knallen...

BTW Insta DM vind ik ook saai (misschien dat je daar aan denkt), daar is Insta dus niet voor bedoeld imho.
Proef ik cynisme? :P

Verwijderd

Proef ik cynisme? :P
Hehe, je hebt het door ;)
Ik word een beetje moe van die domme discussie, elk argument is al tig keer herhaald en veel mensen vergeten er dan even bij te vermelden dat het slecht hun mening is :z

• Agent-X
  • Niet online
Maar ik moest van Databeest..lees de posts dan ook ;)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Ik heb een skin van Asia Carrera, vandaar >:) .
En insta roeleert(maar van q3 issie beter >:) )

Maarja, ik speel nooit UT... staat wel al een paar jaar op me HD :P .

Steam

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 16:47 schreef Maiar het volgende:
IG is in mijn ogen stom knallen..ik heb met ig dat mijn eerste schot nog gericht is maar daarna kan ik moeilijker voorspellen waneer ik weer kan schieten...of dit nu met pl te maken heeft weet ik niet maar met een sniper heb ik dit niet.
Dat is dus gewoon OEFENEN he. :)
Los daarvan verlies je het hele nut van de map..iemand die net spawned kan een ander die `veel beter` is zo ff in de rug schieten.
DODGEN is the magic word. ;)
Je kunt dus niet meer domineren en taktieken gaan gebruiken..een keer schieten en je bent toch weg.
Er zijn zeer zeker taktieken, alleen zijn die anders dan in NW. :)

Maarja, jullie hebben gelijk. Deze discussie is laatst ook al geweest. ;)

🌞🍃

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 18:12 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik heb een skin van Asia Carrera, vandaar >:) .
En insta roeleert(maar van q3 issie beter >:) )

Maarja, ik speel nooit UT... staat wel al een paar jaar op me HD :P .
ik vind q3 insta ook beter, maar speel je dat dan wel nog eens? volgens mij speel je alleen cs :P

• Tielenaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 21:22
1: Die vrouwtjes zijn gewoon mooier ('lekkerder'), en ze kreunen zo grappig als ze dood gaan :P. Ze zijn echt niet moeilijker te raken of zo... zeker niet met insta.
Maar zo'n warcow of een vaag soort Nali die zijn wel anders te raken. die koeien zijn bv. veel lager enzo.

2: gaan we weer. er zijn al genoeg flame topics over insta en NW, hou daar eens over op.

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 18:43 schreef Tielenaar het volgende:
Maar zo'n warcow of een vaag soort Nali die zijn wel anders te raken. die koeien zijn bv. veel lager enzo.
Ik vind dat echt kl*t* skins, met insta maakt het niet veel uit, maar als je headshot wil geven met sniper ("')"'%_"()&#$)!|* (hoe geef je die warcow een headie???)

Verwijderd

Door Force Default Models aan te vinken ;)

Verwijderd

hmm, ja das wel slim, nooit naar gekeken eigenlijk. speel ut ook weer niet zo vaak (al hele tijd niet)

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-11 23:46

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

1.. mjah boeiuh.. moeilijker te raken niet.. maar dan heb je nog iets voor t oog ;)

2. Pas een lang topic over geweest!!

[topic=470981/1]

Specs | Audioscrobbler

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Op zaterdag 27 april 2002 15:09 schreef GeniusDex het volgende:
Ik heb net zitten fraggen, en er kwamen 2 vragen in me op.
De 1e vraag:
Waarom spelen veel mensen met een vrouwenpoppetje? Die zijn echt niet moeilijker te raken oid.
De 2e vraag:
Waarom vinden mensen instagib voor newbies? Ikzelf ben geen newbie, maar ik speel wel het liefste insta. Aan het begin toen ik UT speelde vond ik NW veel fijner, maar na een paar keer insta vond ik insta veel fijner spelen (hoewel ik toen redelijke NW skillz had, die ik nu weer kwijt ben).
1. Sinds dag een van mn online-gaming-carriere (juli 1998 met Unreal 1) speel ik met een vrouwelijk "poppetje". Ik denk dat ik toendertijd dacht dat ik dan moeilijker te raken zou zijn, aangezien het vrouwelijk "poppetje" slanker is :D Sindsdien speel ik dus met vrouwtjes :D

2. Boeie.. insta is gewoon simpele fun :)

Verwijderd

das een poll, hij vroeg waarom insta voor newbies was (volgens sommige)

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 15:09 schreef GeniusDex het volgende:

De 1e vraag:
Geen idee. Waarschijnlijk tweakertjes zonder vriendin.
De 2e vraag:
Waarom vinden mensen instagib voor newbies?
Omdat je bij instagib geen wapens hoeft te zoeken en alleen maar dom aalles hoeft te schieten wat beweegt. NW is meer voor de gevorden die wat meer taktiek , skills enzo leuk vinden.

Verwijderd

Elk wapen heeft weer een ander taktiek nodig enzo. Instagib is gewoonweg dom rondrennen en je linkermuisknop ingedrukt houden.

Probeer eens assault of domination , dat is wat ik bedoel met taktiek , teamplay enzo.

/me is een assaulter.

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

1) Ik speel gewoon met een mannetje, want waarom zou ik met een vrouwtje spelen? Tijdens het spelen zie ik mezelf toch niet :)

2) Gaan we weer. Ik vind instagib gewoon vrij vervelend, vooral omdat de ping zo belangrijk is. Zo irritant dat als je schiet dat het schot niet gelijk komt! Op LAN-party's (amper lag) vind ik insta wel geinig hoor. Niks op tegen.
Maar NW blijft het leukste, gewoon afwisselend enzo.

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Verwijderd

Precies, bij i-GIB ontbreekt het totaal aan tactiek..het komt dan alleen maar aan op wie de beste verbinding heeft + wie het stompzinnigst rondspringd.
Daarbij is I-Gib erg gevoelig voor vuile aimbotters..die maken graag gebruik van de one-shot-one-kill formule.

Niet dat ik I-Gib haat afzow...gibben voor een of 2 potjes is best geinig maar dan weer gewoon standaart UT graag.
(Oh ja...het valt me wel op dat alle shockrifle gastjes I-Gib erg leuk vinden...hmmm jaja)

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 21:01 schreef Guuske het volgende:
Elk wapen heeft weer een ander taktiek nodig enzo. Instagib is gewoonweg dom rondrennen en je linkermuisknop ingedrukt houden.

Probeer eens assault of domination , dat is wat ik bedoel met taktiek , teamplay enzo.

/me is een assaulter.
maar om nou gelijk te zeggen dat het voor newbies is.... :?
Je kan je insta skillz ook verbeteren als je het vaak speelt, is dan wel 1 wapen, maar daarbij gaat het om aimen en accuracy :P

Je kan trouwens ook domination of assault doen met insta aan.
Vooral ctf met insta is extra moeilijk, want probeer de flag dan maar eens terug te krijgen. DAT IS PAS TACTIEK!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 21:10 schreef Phruster het volgende:

Je kan trouwens ook domination of assault doen met insta aan.
Oh ja :? Hoe wil jij launchen zonder rocketlauncher of een team-hammerjump :? :? :? Dat zijn wezenlijke tactieken bij assault. Elk level (nahja de meeste) is zo ontworpen dat je er via 3 manieren inkan. En maar op 1 manier gewoon lopend.
Vooral ctf met insta is extra moeilijk, want probeer de flag dan maar eens terug te krijgen. DAT IS PAS TACTIEK!
CTF insta doe ik wel eens als ik gewoon wil raggen en niet nadenken ofzo. Doe ik onder de naam "Gummetje".

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 21:16 schreef Guuske het volgende:

[..]

Oh ja :? Hoe wil jij launchen zonder rocketlauncher of een team-hammerjump :? :? :? Dat zijn wezenlijke tactieken bij assault. Elk level (nahja de meeste) is zo ontworpen dat je er via 3 manieren inkan. En maar op 1 manier gewoon lopend.
[..]

CTF insta doe ik wel eens als ik gewoon wil raggen en niet nadenken ofzo. Doe ik onder de naam "Gummetje".
Dan heb je dus een andere tactiek nodig :P

Maarre... team-hammerjump :? :? :?
nooit van gehoord. Ik heb duidelijk wat gemist (ik speel al HEEEEEEL lang geen ut meer)

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 21:19 schreef Phruster het volgende:

team-hammerjump :? :? :?
Voor de extra hoge dingen ga je gewoon met je hammer geladen klaarstaan (wel op 75-80 graden hoog mikken) en je maat springt er tegenaan zodat hij boven is OF hij hammerjumpt net voor je zodat hij de dubbele hoogte haald dmv zijn eigen hammer en jouw hammer opgeteld.

Of 2 mensen gaan schuin tegenover elkaar zitten met geladen hammers schuin omhoog bijna tegen elkaar en je loopt er precies tussendoor en WOOEEEEIIIIIIIII

Verwijderd

Dat is cool, je gaat dan als een team tegelijk met een hammer jump over de muur heen...maarn nog leuker is de team rocket launch:
In de DM-Mazon ga met een paar gastjes (assault team) voor de linker bergwand staan...dan knallen een paar gasten een volle rocket combo op de voeten...resultaat: je vliegt over de hele berg heen en land op het dak van het kasteel! (wel met 50 health over btw)

Verwijderd

Ik schiet je met 4 rakketten met 100 health precies de gang in op het dak.

Zolang je maar niet tegen de wand aanstaat en er minstens een stap vanaf. Ook moet je alleen zijn en geen idioot hebben die vlug tegen je aan gaat staan voor double/multiple launch want dan is het 5 rakketten en op goed geluk.

Verwijderd

Gloeiende G!..........check dit, 3 nieuwe Aimbots in de UT community...

[url="http://anti_aimbot.tripod.com/index/id8.html"]http://anti_aimbot.tripod.com/index/id8.html[/url]

-----------------------------------------------------------
Nou gaan de Aimbots ook nog het bewegings patroon van een goede player nabootsen voor minimale detectie..

Features:
AutoAiming - Teammates and Hostiles
SlowAiming - Emulate mouse movement
HeadShot on/off - Headshots on or off duh
XYZ aiming - moves aim erratically inside target.
PingCorrection - Elf bots ping correction routines.
180 Turns - Turning 180 enabled disabled
AutoFire - Auto Firing with instant weapons (Minigun and Pulse are now acting smart - depending on distance to target)
Adjust Increment - Adjust speed of slow aiming speed.
Works on all known to me UTPure servers

This bitch will be hard to detect because it wont act like a regular aimbot, it will act like a player a damn good player.
-----------------------------------------------------------

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 21:22 schreef Guuske het volgende:

[..]

Voor de extra hoge dingen ga je gewoon met je hammer geladen klaarstaan (wel op 75-80 graden hoog mikken) en je maat springt er tegenaan zodat hij boven is OF hij hammerjumpt net voor je zodat hij de dubbele hoogte haald dmv zijn eigen hammer en jouw hammer opgeteld.

Of 2 mensen gaan schuin tegenover elkaar zitten met geladen hammers schuin omhoog bijna tegen elkaar en je loopt er precies tussendoor en WOOEEEEIIIIIIIII
Kewl, dat ga ik toch eens proberen

Maar ik speel in meeste games met firendly fire aan

Verwijderd

Assault league is ZONDER friendly fire.

Met ff heb je een probleem.

Een tactiek die ook werkt is met bv shock je teammaten vooruit te schieten maar dat zou met insta ook kunnen (zonder ff) Verder is er de translocator truc bij oa face die je niet kan bij insta.

Conclusie : Bij insta mis je een heleboel.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 13:48

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zaterdag 27 april 2002 21:37 schreef Guuske het volgende:

Een tactiek die ook werkt is met bv shock je teammaten vooruit te schieten maar dat zou met insta ook kunnen (zonder ff) Verder is er de translocator truc bij oa face die je niet kan bij insta.

Translocator truc bij face? Ik ken alleen die bij lava giant (op de berg in het midden hammeren), maar ben ook niet echt zo'n trucjes diehard...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Tielenaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 21:22
Insta is zeker niet voor newbies.
Ik wordt er ook steeds beter in, dus op het begin is het juist NIET voor newbies, want dan kan je onmogelijk winnen. je moet er echt goed in zijn

Verwijderd

Schiet je eigen translocator met een rockerlauncher naar de overkant en voila. Dat schiet op.

Of bij FF laat je je eigen door je eigen teammaat launchen (rocketlauncher) jij bent dood maar de vlag vliegt wel naar jouw eigen basis.

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 22:20 schreef Tielenaar het volgende:

Insta is zeker niet voor newbies.
Insta is wel voor newbies. Omdat o.a. je bij normale wapens OOK skill/aim moet opbouwen maar bij NW heb je nog de tactics/wapens zoeken/level kennen , die je bij insta mist.

• MadMax
  • Laatst online: 12-03-2024

MadMax

Dammax

LOL!

Newbies maken namelijk meer kans punten te halen (de andere neer te schieten) dan bij NW. Als je goed bent in NW is het voor een newbie een stuk moelijker jou te slopen dan met Insta....... vandaar dat newbies, zeker in het begin, insta leuker vinden......

Je moet alleen niet zo lopen te klooien als ADMIN op de ut.tweakers.net server. Zeker niet de server opnieuw starten tijdens een level. Doe dat dan als het level gespeeld is.

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op zondag 28 april 2002 02:24 schreef MadMax het volgende:
LOL!

Newbies maken namelijk meer kans punten te halen (de andere neer te schieten) dan bij NW. Als je goed bent in NW is het voor een newbie een stuk moelijker jou te slopen dan met Insta....... vandaar dat newbies, zeker in het begin, insta leuker vinden......

Je moet alleen niet zo lopen te klooien als ADMIN op de ut.tweakers.net server. Zeker niet de server opnieuw starten tijdens een level. Doe dat dan als het level gespeeld is.
Daar erger ik me ook dood aan, je zou in ieder geval even kunnen vragen.

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Op zondag 28 april 2002 02:24 schreef MadMax het volgende:
Ja bah dat had ik een keer. Ik stond toen VOOR! Resetten ze de server :(

Mgoed, jullie moeten mij (en zo ook Tielenaar) een weekje missen. We gaan LANnen, en er is daar geen internet :(

Tot volgende week! En frag ze! :9 *D

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

• Ruuddie
  • Laatst online: 07-10 16:14
1. Ik heb een keer gehoord dat vrouwen minder herrie maken, mannekjes (vooral Xan == :r) hoor je...

2. Insta is echt wel moeilijker dan met normale wapens! Adept krijgt mij onmogelijk gefragt met NW, maar met Insta lukt 't ze wel eens...

• raptorix
Op maandag 29 april 2002 10:31 schreef RuuddieBoy het volgende:
1. Ik heb een keer gehoord dat vrouwen minder herrie maken, mannekjes (vooral Xan == :r) hoor je...

2. Insta is echt wel moeilijker dan met normale wapens! Adept krijgt mij onmogelijk gefragt met NW, maar met Insta lukt 't ze wel eens...
Rifle is in principe gelijk aan insta shock rifle, dan blijven er nog 10 wapens over, hoe kan het dan in godsnaam moeilijker zijn :?

Ik speel meestal met vrouwtjes uit een freudiaanse gedachte omdat de meeste mannen liever een man uitschakelen als een vrouw :)

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 21:37 schreef Guuske het volgende:

Jij kan ook niet lezen, ik zei al: ANDERE tactiek zoeken :P

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 10:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Rifle is in principe gelijk aan insta shock rifle, dan blijven er nog 10 wapens over, hoe kan het dan in godsnaam moeilijker zijn :?
Dat is het dus NIET.

Instagib: One shot, one kill. ;)
NW met Rifle is dat NIET zo.

🌞🍃

• raptorix
Op maandag 29 april 2002 15:32 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Dat is het dus NIET.

Instagib: One shot, one kill. ;)
NW met Rifle is dat NIET zo.
Met insta ook niet, zeker 55% van de schoten gaan gewoon door de body's heen, met rifle is dat niet zo. Insta is gewoon een buggy mod die weinig skills vereist, no offence het is best leuk maar wordt wel snel saai.

Verwijderd

helft van de schoten is mis omdat je niet kan aimen. als je wel kan aimen is het gewoon raak, veel skillz dus :P

• raptorix
Op maandag 29 april 2002 15:43 schreef Phruster het volgende:
helft van de schoten is mis omdat je niet kan aimen. als je wel kan aimen is het gewoon raak, veel skillz dus :P
Geloof me dat ik wel weet wanneer ik iemand raak of niet.

• Ramon
Op maandag 29 april 2002 16:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geloof me dat ik wel weet wanneer ik iemand raak of niet.
blijkbaar niet dus :D

Als je door lichamen heen schiet heb je last van lag.

Ik heb nooit dat ik 'door lichamen heen schiet'

• raptorix
Op maandag 29 april 2002 16:08 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

blijkbaar niet dus :D

Als je door lichamen heen schiet heb je last van lag.

Ik heb nooit dat ik 'door lichamen heen schiet'
Das dus niet zo, heb het namelijk ook op lans, met <10 ping en geen pl, geloof me ik schiet meer raak met rifle als met instakanon. Speel echt wel lang genoeg om te weten of iets door lag of door slechte aim komt.

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 15:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Met insta ook niet, zeker 55% van de schoten gaan gewoon door de body's heen, met rifle is dat niet zo. Insta is gewoon een buggy mod die weinig skills vereist, no offence het is best leuk maar wordt wel snel saai.
Raar dat dat bij mij niet zo is, meestal als ik iemand raak is ie dood. Maar idd, HEEL soms niet, maar dat schijnt door UTPURE te komen...

🌞🍃

Verwijderd

bij mij zijn ze ook altijd gewoon gelijk dood ja.
Pagina: 1