Photoplay Software (van de beroemde kasten)

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47687

Topicstarter
Ik vroeg me vanmiddag na een bezoek in de snackbar in ene af of de software van de Photoplay machines ook te krijgen zijn en of iemand misschien een link daar naartoe heeft.

Je weet wel... die kasten met spelletjes en die mooie schermen waar je op kan drukken met je vette vingers als je net een frikandel heb gegeten ofzow :)

Zoiets zal er toch wel zijn ? die dingen draaien op DOS ofzo begreep ik. Ik zou er erg mee geholpen zijn als iemand een URL had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zie zelf dat er al een heleboel over staat op GoT maar er is echt niemand die intussen iets verder is ermee en het heeft gevonden en PER ONGELUK is VERGETEN TE POSTEN ?.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

heb tijdje terug ook al hierom gezocht. hier moet toch wel een emulator voor te vinden zijn

heb laast een emul met een zooi gokkasten neergehaald, best leuk, maar ipv dat er geld uit de diskettegleuf komt, gaat ie uit.

ik had ze hier vandaan: http://maroneyswebhovel.emuunlim.com/

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Dat zou me pas een hoop geld besparen :)
Elke x als mijn vriendin zo,n kast Spot ,moet ik echt snel iets gaan drinken anders maakt zij alles op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 14:52 schreef MUSTIS het volgende:
heb tijdje terug ook al hierom gezocht. hier moet toch wel een emulator voor te vinden zijn

heb laast een emul met een zooi gokkasten neergehaald, best leuk, maar ipv dat er geld uit de diskettegleuf komt, gaat ie uit.

ik had ze hier vandaan: http://maroneyswebhovel.emuunlim.com/
He bedankt man ! dit is erg cool ! :D heb je nog meer van dat soort links ? Gaaf ! th@nx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

er was hier een tijdje geleden nog een topic over... een gozer wilde die spellen op zijn laptop omdat hij een touch screen had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok, er is een weekend overheen gegaan en niemand weet het dus :)

Helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-06 22:15
hehe, gokkasten?

arcade games zijn toch veel leuker :)

daar heb je dan mame voor (www.mame.net). er zijn geen gok spellen daarvoor uit.. maar misschien wel iets anders dat je leuk vind :9

flipperkasten misschien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Weet iemand precies waar ik flipperkasten vandaan haal en hoe dat werkt ? :)
Pagina: 1