Toon posts:

Hebben jullie foto's voor mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik moet voor school een advertentie van Junior powerstyling van Schwarzkopf restylen..

Ik wil dat graag met Photoshop doen, en ik wil daar graag foto's voor gebruiken die ik niet zomaar ergens van internet geplukt heb.

Hebben jullie dus nog leuke foto's? en misschien ideeen hoe ik met photoshop die foto's gaaf er in kan zetten?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:02

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

als je eerst aantoont dat je zelf al wat werk gedaan hebt danwel al een idee hebt ben ik misschien wel bereid een foto van mezelf op een bad-hair-day te doneren, maar dan zal je eerst wat beter je eigen ideeen uit moeten leggen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Helaas kan ik je geen werk van mezelf laten zien, want dit is onze eerste opdracht die we met photoshop moeten maken.
Normaal moeten we alles gewoon zelf tekenen zonder computer.
Ik weet wel wat af van photoshop, maar ik heb nog niet echt bepaalde dingen gemaakt.

En wat betreft mijn ideeen hierover:
Ik wou de text: POWER THAT GOES BEYOND YOUR HAIR gewoon heel groot maken, en de informatietekst moet er ook in verwerkt worden,..
En dan een foto er zeg maar achter zetten en natuurlijk ook bewerken de foto met de achtergrond combineren zeg maar..

Maar sorry ik heb dus geen werk voor je te laten zien:?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:02

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op zaterdag 27 april 2002 14:23 schreef Veertjuh het volgende:
Ik wou de text: POWER THAT GOES BEYOND YOUR HAIR gewoon heel groot maken, en de informatietekst moet er ook in verwerkt worden,..
in photoshop kan je met layers werken, mn suggestie zou zijn om gewoon in eerste instantie een profiel van een menselijk silhouet te gebruiken en daaromheen je tekst te verwerken (alles in layers zodat je achteraf makkelijk zaken kan aanpassen)

op die manier kunnen we je tips geven, en mogelijk behulpzaam zijn, dit forum is geen plek om even snel fotootjes te scoren, je dient eerst zelf het werk te doen en vervolgens zullen mensen met misschien ietwat langer ervaring je tips geven en eventueel behoeden voor valkuilen.

Zie dit forum niet als aanvangspunt bij gebrek aan inspiratie, maar als hulpmiddel bij je inspiratie .

overigens geen enkel reclamebureau begint in een campagne bij de foto van het model, eerst worden er schetsopzetten (marker-mannetjes) gemaakt met een grof concept dat steds verder wordt uitgewerkt.
het uiteindelijke model wordt er vaak als laatste bijgezocht en is eerder een cliché op vooraf bedachte maatstaven (kleur haar, welke uitstraling dient ie te hebben ..etc.)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Het was ook niet mijn bedoeling trouwens om foto's te scoren, maar ik wou eigenlijk hulp vragen omdat ik niet zoveel van photoshop afweet, ik heb wel inspiratie, maar weet niet hoe ik dat idee precies kan uitwerken omdat ik niet weet met hoe het werkt. maar ik vind dat je gelijk hebt, dat ik eerst wel wat ga zitten kloten, ach ik zie het vanzelf ook wel.

Maarum thnx.. :)

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37
Kijk eens op pagina.nl volgens mij was het photoshop.pagina.nl daar kun je veel links vinden naar tutorials (lessen)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Use the force en probeer eerst eens zelf we zijn geen afhaal club voor concepten/foto's etc etc
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.