Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een IPAQ 3630 tweedehands.
Na een tijdje ging het beeld flippen en heb hem open gemaakt. Het was toen ff opgelost. maar daarna deed die dus helemaal niks meer.

Jammer maar helelaas.

Wat kan ik er aan doen.....

Ik durf hem niet naar compaq te sturen want ik weet niet zeker of die legaal is omdat er geen boekjes bij zaten.

Wat moet ik doen????

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik zou hem toch opsturen.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 14:07 schreef Platel het volgende:
Ik zou hem toch opsturen.
maar er zit geen garantie meer op :(

Als ik het nou doet via de verzekering van mijn pa.
Wat moet je dan allemaal naar de verzekering sturen??

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 14:09 schreef itstim het volgende:

[..]

maar er zit geen garantie meer op :(

Als ik het nou doet via de verzekering van mijn pa.
Wat moet je dan allemaal naar de verzekering sturen??
de aankoopbon die je niet hebt :? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 14:10 schreef enigma het volgende:

[..]

de aankoopbon die je niet hebt :? :)
Ow die moet je dus hebben. en gaan ze dan ook kijken naar het serie nummer enzo :? anders kom ik wel via iemand anders aan een aankoop bon...

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 14:15 schreef itstim het volgende:

[..]

Ow die moet je dus hebben. en gaan ze dan ook kijken naar het serie nummer enzo :? anders kom ik wel via iemand anders aan een aankoop bon...
de verzeking zal niet zovel hebben aan een serienummer denk ik

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-03 13:53

BreeeZe

Devt

Op zaterdag 27 april 2002 14:15 schreef itstim het volgende:

[..]

Ik zou voorzichtig zijn met dat soort praktijken.....

Hoezo vermoed je dat Compaq moeilijk gaat doen :?

Ook een optie is gewoon de reparatie betalen ;)

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Gecondoleert :(

maareh, illegale iPAQ's bestaan volgens mij niet hoor, de software die erop staat zou illegaal kunnen zijn natuurlijk. Maar als er geen PPC 2002 op stond (of een legale versie ervan) kan je 'm gewoon nog resetten en is alle illegale troep eraf.

Het is natuurlijk maar net de vraag of repareren nog zin heeft, display is het duurste onderdeel van zo'n apparaat

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:21
Het maakt niet uit dat je hem tweedehands hebt gekocht (zolang ie maar niet gestolen is ofcourse ;)) en dat je geen bon hebt geeft ook niet.
Compaq kan aan de hand van het serienummer op de achterkant van je iPAQ zien wanneer deze geproduceerd is en dus ook in welke periode verkocht.
Als dit langer dan een jaar is heb je geen garantie meer en moet je zelf de reparatie betalen. Alleen 1 nadeel: je hebt zelf je iPAQ geopend, dan is volgens mij de garantie vervallen.

BTW, het schijnt dat het laten repareren van je iPAQ bijna net zo duur is als de aanschaf van een nieuwe 3630, dus zou anders gewoon een nieuwe kopen als ik jou was.
Pagina: 1