Ik heb een Asus A7V333 en geheugen maar volgens sisoft sandra draait het maar op 266Mhz ik heb al een beetje lopen klooien maar weet niet hoe ik het op 333Mhz kan krijgen
Kijk hier eens, is een known issue van Sisioft:
"VIA KT333 Chipset: Detected as KT266/A since it has the same ID. Also, 2x 166MHz memory speed detected incorrectly as 2x 133MHz, the 133/166 multiplier is not supported. (no fix)"
<font size=1>Typo uit title gehaald </font>
"VIA KT333 Chipset: Detected as KT266/A since it has the same ID. Also, 2x 166MHz memory speed detected incorrectly as 2x 133MHz, the 133/166 multiplier is not supported. (no fix)"
<font size=1>Typo uit title gehaald </font>
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
CPU-Z gedownload. Inderdaad, dit programma laat zien dat je geheugen op 333 loopt en in mijn geval de geheugentimings 2:2:2:5. Bedankt voor de tip!
Another problem solved.....
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Verwijderd
dit is wel een redelijk aanverwant topic. de search werkte even niet goed waardoor voor mij iig het grote A7V33 topic verdwenen was.
Dan maar hier.
Ik wilde weten of er mensen zijn die op hun A7V333 200Mhz (DDR400) geheugen hebben gehad. en dan een FSB ook rond die snelheid.
is dat mogelijk?
Dan maar hier.
Ik wilde weten of er mensen zijn die op hun A7V333 200Mhz (DDR400) geheugen hebben gehad. en dan een FSB ook rond die snelheid.
is dat mogelijk?
Pagina: 1