[IIS] hoe de actieve verbindingen te zien?

Pagina: 1
Acties:

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 21:08
Ik heb de search gebruikt, en kwam er helaas zelf niet. Daarom post ik hier de vraag hoe ik de actieve verbindingen van IIS 5 (http) kan zien. Dus wie er wat zitten te downloaden via http, of wie op dat moment actief op de website zit rond te koekeloeren.

• AntonicKnight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09-2025
Je kunt steeds om de minuut in je logfile kijken natuurlijk maar het moet makkelijker kunnen. Hier heb ik ook wel es naar zitten zoeken en toen vond ik niks. Misschien kun je kijken bij [XP] Computer Management -> System Tools -> Shared Folders -> $wwwroot, en dan in de kolom "# Client Connections", maar ik weet niet of dat goed is.

BTW een *echte* P&W topic hoor

MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:14

Crazy D

I think we should take a look.

Define "actieve connectie"
In principe alleen een download, aangezien die echt aan de gang is. Meer als dat heb je letterlijk gezien niet.

Wat vrij makkelijk is, om in je global.asa in de session_onstart een application-variabele met 1 op te hogen, en in de session_onend er weer 1 af te halen. Is ook wel niet heel accuraat, maar komt redelijk in de buurt denk ik. Immers als je aan het surfen bent op 1 site, is je session aktief, totdat je de site verlaat en een session_onend komt.

Exact expert nodig?

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
netstat -a

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 14:57 schreef Crazy_D het volgende:
totdat je de site verlaat en een session_onend komt.
totdat je de site verlaat en 15 minuten later een session_onend komt. :Y)

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:14

Crazy D

I think we should take a look.

Op zondag 28 april 2002 12:10 schreef Yarvieh het volgende:
totdat je de site verlaat en 15 minuten later een session_onend komt. :Y)
:D detailgeneuzel :P (maar je hebt gelijk, nou ja, 20 minuten laten :P).
Het is iig bij mijn weten de manier waarmee je het makkelijkst enigzins de beste resultaten hebt. Andere manieren die ik kan verzinnen/heb gezien, werken eigenlijk net zo onnauwkeurig als met de session_onstart/_onend, alleen zijn 20 keer zoveel werk.

Exact expert nodig?

Pagina: 1