snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
Als je die nieuwe namen op je display wilt hebben, dan moet je een software update uitvoeren.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
Ik dacht dat Telfort daar niet aan deed? Naar mijn weten doet alleen Vodafone daaraan.Op zondag 28 april 2002 15:38 schreef sigma01 het volgende:
Ik geloof dat ze via cell info de netwerknaam kunnen meezenden. Hiermee wordt bijv. ook het regio nummer doorgegeven.
yep die cell broadcast verzend alleen Vodfone, en dan nog is het niet mogelijk om de netwerknaam te updaten in je mobiel, lijkt me dat de marketing jongens van Telfort, inmiddels o2, zich gewoon hebben vergistOp zondag 28 april 2002 15:55 schreef Silverstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat Telfort daar niet aan deed? Naar mijn weten doet alleen Vodafone daaraan.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Meer info hierover /\/\
dan kan mijn siemens m35i het dus ook aanOp dinsdag 07 mei 2002 12:21 schreef Makkie80 het volgende:
zie ook http://www.webwereld.nl/nieuws/11058.phtml
B: Je telefoon kan gewoon de naam van de provider weergeven, als je in het buitenland komt staat er toch ook een andere provider? Soms kan je ook kiezen uit een lijstje. Volgens mij heeft iedere netwerprovider ook een ID wat hij meezend, en bij sommige telefoons is het zo geprogrammeerd dat hij bij een bepaald ID een plaatje weergeeft met het logo. Als dat het geval is zal dat dus niet veranderen op het moment dat de naam wijzigt. Als je een nokia hebt kan je zelf een ander operator logo er in stoppen.
/edit: Artikel hierboven gelezen, en begin nu even aan mezelf te twijfelen...
gewoon gezonde tweakersinteresse, niet elk topic hoeft toch een hoger doel an te strefen ofzo?Op dinsdag 07 mei 2002 14:20 schreef Martijn02 het volgende:
A: Wat boeit het je?
en verder zo blijkt uit je punt B is niet alles even logisch als het lijkt, en ja idd ik weet ook wel dat ik zelf mijn logo kan veranderen maar het gaat er juist om dat een provider op afstand je sim kan editten, of niet.
Serve The Humanity , Be Server
Wat voor een telefoon heb je?Op dinsdag 07 mei 2002 14:26 schreef Neoz het volgende:
Waar vodafone geen tijd voor had denk ik heeft O² wel gedaan , ik kreeg van de week sim kaart dienst actie toestaan , toets ok zet telefoon uit en aan en er staat O²-NL dus het kan wel gewoon ........
Nokia lijkt me! Die geeft zo een melding dus. Lijkt me sterk dat andere merken telefoons ook precies de zelfde melding geven!Op dinsdag 07 mei 2002 14:44 schreef Makkie80 het volgende:
[..]
Wat voor een telefoon heb je?
vanmorgen stond er nog telfort om me mob, nu staat er O2 - NL
straks stop ik hem in een 6310i... kijken wat er dan gebeurt
Bij mijn m35 helpt het niet, ik denk dat je gewoon "geluk" had dat je dat feature op het juiste moment indrukte!Op woensdag 08 mei 2002 20:14 schreef Fault het volgende:
Ik kreeg bij mijn Siemens m35 O2 te zien, in plaats van Telfort NL toen ik in menu/instellingen/netwerk/configuratie/Automatische netkeuze had uitgeschakeld
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

(Trouwens wel "O2 - NL" als ik het logo d'r uit haal)
Verwijderd
Paul