games op een kleine tv scherper????

Pagina: 1
Acties:

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
ik voreg me af of het beeld altijd schermper is op een kleine tv want op mijn kamer heb ik zon kleine en beneden een grote ik ga (toch maar) een cube kopen maar merkte dat tony hawk 3 op de kleine tv een stuk scherper was dan op die tv beneden (72cm) daar zag ik kartels
is dit altijd zo want ik dachtdat games werden ontworpen op een 19 inch monitor ze dan minder scherp worden op een kleine tv

snappen jullie het nog??? :(

This space is occupied

Verwijderd

met een beetje nadenken kan je het zelf wel uitvogelen waarom hij scherper is op een kleine monitor

Verwijderd

Ik neem aan dat je een PS2 hebt? Dat vermeldt je namelijk nergens.

Ja, op een kleine TV zijn spelletjes natuurlijk scherper. Net zoals dat op een 15" kleinere resoluties al sneller een mooier beeld geven. Een PSX op mijn TV aansluiten geeft ook idd een erg lelijk beeld met een aantal spellen.

Maar daarnaast, die GameCube is gewoon qua hardware beter dan een PS2 hoor. De Cube is ook nieuwer. Dus tsja, als je het mooier wilt voordat de PS3 uitkomt, zul je een GC of een Xbox moeten halen.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
ik ga een gamecube kopen ik heb een psone maarruh ik las in de PlayNation dat als je met een soort vga box optimaal beeld uit je spel kom halen omdat games werden gemaakt op 19 inch monitoren op hoge resoluties en die kwalitijt weg gaat op zon klein tv'tje

This space is occupied

Verwijderd

Volgens mij fuckt het nix
Je moet alleen KLEINER pixels hebben
Dus dichter op elkaar :)
Hoe kleiner/hoe meer deste beter/scherper :)

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Op zaterdag 27 april 2002 13:02 schreef Devilseye het volgende:
Volgens mij fuckt het nix
Je moet alleen KLEINER pixels hebben
Dus dichter op elkaar :)
Hoe kleiner/hoe meer deste beter/scherper :)
Precies
alle tv's zijn 640x480 en een grote ook.
Dus als je nou een groot scherm hebt met 640 480 is het lelijker dan een klein scherm met 640 480

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zaterdag 27 april 2002 13:58 schreef SeRRveR het volgende:

[..]

Precies
alle tv's zijn 640x480 en een grote ook.
Dus als je nou een groot scherm hebt met 640 480 is het lelijker dan een klein scherm met 640 480
bijna goed. Tv's zijn meestal PAL resolutie 720x576

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op zaterdag 27 april 2002 12:46 schreef TekkenMaster het volgende:
ik ga een gamecube kopen ik heb een psone maarruh ik las in de PlayNation dat als je met een soort vgs box optimaal beeld uit je spel kom halen omdta games werden gemaakt op 19 inch monitoren op hoge resoluties en die kwalitijt weg gaat op zon klein tv'tje
Als je een GC koopt heb je alleen een aparte kabel nodig, de GC ondersteunt namelijk VGA output zonder verdere VGA boxen oid. Er was hier pas een topic waarin in heb gepost, moet je maar even zoeken. Of de kwaliteit beter wordt weet ik niet, een TV heeft "gratis FSAA" natuurlijk.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 18:21

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Das wel lachuh aan de X-Box, want die ondersteunt ook hele hoge resoluties, alleen heb je dan een HDTV nodig en volgens mij kun je die in NL nog niet kopen.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Pagina: 1