ECCp - ND server crash

Pagina: 1
Acties:

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Hoi iedereen,

Door een probleem bij Chris zijn alle resultaten die zijn verzonden tussen 19:00 uur en 21:30 uur verloren gegaan. Het gaat om ongeveer 30.000 DP's

Zend dus alle DP's die gister in die tijd verzonden zijn nogmaals om er zeker van te zijn dat ze in de stats komen.
Op 26-04-2002 schreef Chris (projectleider ECCp het volgende:

Sorry folks, but there was a minor catastrophe today that caused the loss of all results recieved between 12:00 and 2:30 localtime (approximately 30K DP in total). You can resubmit these DP if you want credit, by simply copying them from your `dplist.log' file into your `dplist' file and resubmitting. For the purpose of solving the challenge, it's not terribly important that we re-aquire them, since a collision at any point in the sequence will actually lead to another collision at the next DP in that sequence. But feel free to resubmit them so you don't lose stats.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Leve de redundant uitvoering van dat soort bakken....

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Shit happens zullen we maar zeggen...

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 11:21 schreef DSmarty het volgende:
Leve de redundant uitvoering van dat soort bakken....
Hebben wij er voor betaald om 100% uptime te hebben :?
Heeft iemand geld overgemaakt om die redundant bak, of zelfs gewoon die ene server te betalen :?

Lang leve de mensen die zonder dat ze daar het geld voor hebben, toch hun tijd, energie en geld in dit project stoppen...

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 11:32 schreef KoW het volgende:

Heeft iemand geld overgemaakt om die redundant bak, of zelfs gewoon die ene server te betalen :?

Lang leve de mensen die zonder dat ze daar het geld voor hebben, toch hun tijd, energie en geld in dit project stoppen...
I second that emotion KoW....

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:38

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op zaterdag 27 april 2002 11:32 schreef KoW het volgende:

[..]

IDD !
:D

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Hoe zit het met de proxy van duke, als ik de dp's van de genoemde tijd nog eens flush haalt duke ze eruit als zijnende dupes.
Dus mijn vraag is of duke in staat is om die dp's nog eens naar ND te flushen.
Of moet ik zelf die dp's rechtstreeks naar ND flushen?

...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zal alle dp's die niet op sparen staan, en rond die tijd zitten, opnieuw versturen. Echter, heb ik daar nu ff geen tijd voor (mijn vriendin viert vandaag haar verjaardag) maar ik doe dat morgen.
En KoW, daar heb je helemaal gelijk in, net als jij, er is ook geen redundant KoW (nou ja een jeroon komt aardig in de buurt :P ).

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 13:36 schreef DukeBox het volgende:
...
Gefeliciteerd :)

Enne, gelukkig was jeroon niet zo duur, anders had ik me dat ook niet kunnen veroorloven. :+

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

Op zaterdag 27 april 2002 13:36 schreef DukeBox het volgende:
Ik zal alle dp's die niet op sparen staan, en rond die tijd zitten, opnieuw versturen. Echter, heb ik daar nu ff geen tijd voor (mijn vriendin viert vandaag haar verjaardag) maar ik doe dat morgen.
Thanks Duke

DPC Team ColdFusion

Pagina: 1