Toon posts:

[Js] Internet explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op m'n website een menu in javascript,maar met internet explorer ouder dan 5.5 werkt het menu niet goed.en schuift de text achter de text op de mainpage.Het gaat om de site www.wipkipfriends.nl ! Hoe kan ik dat probleem verhelpen ,zonder dat de bezoeker zijn internet explorer hoeft te updaten?

Verwijderd

Je wilt dus een layer over een iframe heen leggen. Ik meen me te herinneren dat dat inderdaad bij eerdere versies van Internet Explorer niet ging.

Maar om dat zeker te weten zou ik dat als ik jou was even testen, door die iframe een z-index mee te geven, of door die iframe in een layer (div) te zetten.

Maar bedenk je wel dat een (i-) frame een venster op zich is, en eigenlijk hoort er dus niets van binnen het frame erbuiten worden weergegeven, en vice versa. Dat het tegenwoordig wel kan is misschien leuk, maar er kan zoveel dat je eivgenlijk niet kunt gebruiken ivm. backwards compatibility.

Verwijderd

layer over iframe lukt alleen met IE 5.5/6 en Mozilla vanaf versie 0.9.9

Verwijderd

Topicstarter
shit,dan moet ik de pagina aanpassen zonder inframes..i guess

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

waarom gebruik je hier uberhaupt een iframe voor? kan toch ook met gewone frames?

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 11:34 schreef papa_eend het volgende:
waarom gebruik je hier uberhaupt een iframe voor? kan toch ook met gewone frames?
Ja, maar dan gaat dit dus al helemaal niet lukken :)
Ik zou in dit geval gewoon géén frames gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat dat wel zo slim is jah,.. geen frames gaan gebruiken.
dan weet ik zeker dat het goed komt.
of gewoon zorgen dat er een ander menu in komt ;)
Pagina: 1