ok, mijn bedoeling is dus om mijn eerste casemod te gaan maken, maar ik zit nog met een aantal vraagjes.
kast:
ik heb een al wat oudere Aopen kast en het omhulsel bestaat uit 1 deel
kan ik die gewoon met mijn dremel aan een kant bovenaan doorsnijden, of werkt dat niet etc..
ook wil ik mijn airflow wat verbeteren en wil ik dus achterin een koeler bevestigen. maar omdat ik een al wat oudere kast heb gaat dat dus minder gemakkelijk.
hoe kan ik dat oplossen? en die fan gaat dan naar buiten toe blazen, heeft dat geen negatief effect op mijn TT Vulcano? (er komen voorin 2 kleinere fans die lucht naar binnen blazen)
Fanbus:
ik heb hier wat gesearched, maar ik wil mijn fans traploos kunnen regelen, kan ik daar gewoon een potmeter voor gebruiken, of moet er perse een schakeling bij?
kast:
ik heb een al wat oudere Aopen kast en het omhulsel bestaat uit 1 deel
kan ik die gewoon met mijn dremel aan een kant bovenaan doorsnijden, of werkt dat niet etc..ook wil ik mijn airflow wat verbeteren en wil ik dus achterin een koeler bevestigen. maar omdat ik een al wat oudere kast heb gaat dat dus minder gemakkelijk.
hoe kan ik dat oplossen? en die fan gaat dan naar buiten toe blazen, heeft dat geen negatief effect op mijn TT Vulcano? (er komen voorin 2 kleinere fans die lucht naar binnen blazen)
Fanbus:
ik heb hier wat gesearched, maar ik wil mijn fans traploos kunnen regelen, kan ik daar gewoon een potmeter voor gebruiken, of moet er perse een schakeling bij?