Toon posts:

Case mods newbie waar moet ik allemaal op letten.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik ben vrij onbekend met case mods maar nu ik gezien heb wat je er allemaal mee kan doen. Ga ik het absoluut proberen. Ik heb al een idee nu alleen nog de case zelf.
Mijn ontwerp/idee is om een high tower te spuiten in metallic groen. (Jaguar Racing kleur van de f1) en hier de jaguar logo met wit overheen te spuiten. Maar welke verf kun je nu het beste gebruiken. Verder wil ik nog in de kast een raam plaatsen en daar achter een neon buis. <- iemand een idee waar ik die vandaan kan halen. Via die nieuwe inkoop actie voor lcd koop ik een lcd en plaats ik die er ook in. De bays wil ik beplakken met glasfibre look folie dan hoef ik mijn cdrw niet te spuiten :-) vanwege garantie. Lijkt dit wat of wordt dit niks.
Nou dit is dus het idee. Kan iemand me tips geven over waar ik nu allemaal aan moet denken. Hoe knip ik bv mijn case moet dit met een dremel of kan ik ook iets anders gebruiken alvast bedankt voor je reactie als die komt natuurlijk.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Daar is dus een FAQ voor :)
Staat bovenaan het lijstje met topics in dit forum.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Welkom op GoT

Verwijderd

Topicstarter
Sorry nog niet gezien gehad en ik ben hier nu toch al een uur of 2 bezig. Maar toch als iemand tips heeft graag posten.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:25

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees de FAQ even goed door, en als je nog specifieke vragen hebt die niet met de _Search_ te beantwoorden zijn dan kun je altijd nog een topic openen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.