Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Ik geloof het pas wanneer het echt zover is.
Het rare is trouwens dat @Home ten stelligste ontkende plannen te hebben voor een betaalde helpdesk...
Het rare is trouwens dat @Home ten stelligste ontkende plannen te hebben voor een betaalde helpdesk...
Bel maar even met de helpdesk, dan zullen ze het je vertellenOp zaterdag 27 april 2002 01:03 schreef Brian Dickens het volgende:
Ik geloof het pas wanneer het echt zover is.
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Hoef ik nu niet te doen, krijg ik toch alleen maar een bandje dat ze gesloten zijn...Op zaterdag 27 april 2002 01:11 schreef Ronnie_T het volgende:
[..]
Bel maar even met de helpdesk, dan zullen ze het je vertellen
Oke, als ze dan wat meer mensen aannemen zodat ik niet 15 minuten hoef te wachten vind ik 't prima.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Ik vind het niet prima. Want de problemen ziin _altijd_ te wijten aan @home bij mij. Problemen aan mijn zijde los ik zelf wel op.
En dus .. betaal ik voor de fouten van mijn ISP dubbel. Meteen brakke verbinding, en met helpdesk-kosten. Die overigens zinloos zijn aangezien ze toch niet meer kunnen stamelen dan "uh, sorry meneer, er wordt aan gewerkt :z"
(standaard smoes bij @home)
En als ik nog 1 keer een KANA-mail terug krijg bega ik een moord.
En dus .. betaal ik voor de fouten van mijn ISP dubbel. Meteen brakke verbinding, en met helpdesk-kosten. Die overigens zinloos zijn aangezien ze toch niet meer kunnen stamelen dan "uh, sorry meneer, er wordt aan gewerkt :z"
(standaard smoes bij @home)
En als ik nog 1 keer een KANA-mail terug krijg bega ik een moord.
is wel minder...alhoewel ik hoop dat ik tegen die tijd op ADSL zit ofzow....
@home is me toch echt TE brak aan't worden de laatste tijd
overgins, ik stond echt VERSTELD laatst van de helpdesk!
Ik had weer eens gebeld omdat m'n verbinding eruitlag, half uur met de technische dienst aan de lijn gehangen, maar ze konden er niets aan doen...nouja, die gast zou kijken of ie iemand met meer "macht" binnen het @home gebeuren erover kon spreken. Vond ik prima, vraag ik of ie me kan terugbellen als hij die gast gesproken heeft, zegt ie dat dat niet kan
Tegen alle regels in, niet gebruikelijk etc etc
Nouja, na nog een half uur zeiken zou hij "kijken wat hij kon doen"...
En je geloofd het niet, maar op zondagmiddag werd ik geld door die lui !!!
Niet dat ze ookmaar iets hadden om het probleem op te lossen, maar oke
@home is me toch echt TE brak aan't worden de laatste tijd
overgins, ik stond echt VERSTELD laatst van de helpdesk!
Ik had weer eens gebeld omdat m'n verbinding eruitlag, half uur met de technische dienst aan de lijn gehangen, maar ze konden er niets aan doen...nouja, die gast zou kijken of ie iemand met meer "macht" binnen het @home gebeuren erover kon spreken. Vond ik prima, vraag ik of ie me kan terugbellen als hij die gast gesproken heeft, zegt ie dat dat niet kan
Tegen alle regels in, niet gebruikelijk etc etc
Nouja, na nog een half uur zeiken zou hij "kijken wat hij kon doen"...
En je geloofd het niet, maar op zondagmiddag werd ik geld door die lui !!!
Niet dat ze ookmaar iets hadden om het probleem op te lossen, maar oke
Pagina: 1