Toon posts:

Zijn platinum 74 min cd's een beetje ok?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag bij cdrwinkel.com platinums staan voor een leuke prijs, maar zijn die cd's een beetje ok?
Ik heb MMORE, BASF, FUJI, SONY, That's Write en Traxdata gebruikt, met welke cd's is het een beetje te vergelijken?

Verwijderd

Ik gebruik zelf altijd Platinum, 80 Min cd's. Deze fik ik op 12 speed zonder problemen. Ik vind ze beter als philips of wat dan ook. Ik heb van een doos van 100 cd's ongeveer 1 á 2 uitval. De cd's zijn volgens mij dus heel erg goed(koop) ;)

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik gebruik ze zelf en ben er dik tevreden over.
Alleen mensen met Philips branders schijnen nog wel veel uitval te hebben. Ik heb ze al meerdere malen terug gehad met een bijna volle doos onder de arm 'Er deden er maar 2 van':(.

Als iemand nu een doos platinums wil kopen vraag ik eerst of ze toevallig een philips brander hebben.

Ook ken ik mensen die moeite hebben met het branden op 8x (of meer)

Maar zoals ik al zei 'Ik ben er dik tevreden over' :)

Verwijderd

Topicstarter
Op hoeveel speed fik jij dan?

• T.S.
  • Niet online
Mijn 'bejaarde' Plextor wil niet sneller dan 4x (maar hij vreet wel alles :))

Verwijderd

Topicstarter
Kewl, 4 speed plextor. Die zijn vet veel geld waard :) Antiek man. Ik wist niet eens dat die bestonden op 4 speed. Ik heb zelf een 8 speed en ben er dik tevreden over.

Verwijderd

Het enige wat ik wel merk bij deze (heb geen andere geprobeerd) dat audio op 10x een beetje gaat ruisen. is wel heel zachtjes maar toch. op 8x speed is dit er verder niet.

Data gaat perfect op 10x

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Platinum vind ik niet echt top cd's. Philips cd's zijn echt top. Nu bij de Macro in de aanbieding:

Philips Premium 74min -> 2,12 incl btw
Philips Premium 80min -> 2,24 incl btw

Ik denk dat ik er ff een x aantal ga kopen :)

• T.S.
  • Niet online
Best Media is ook goed. Ze kosten maar een dubbeltje meer dan Platinum.

(komt overgens uit dezelfde fabriek)

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 19:46

Nature will strike back.....

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Mijn oude Yammie brander (Yamaha CDR400t) lust deze cdr's ERG graag. Ik heb er zo'n 250 van gefikt en ik had ZEER weinig uitval. Is echt VEEL beter dan die That's Write TROEP. Ik moet wel opmerken dat ik alleen de 80 minuten cdr's fik.. Ik heb er op de beurs in Eindhoven weer 100 gekocht, incl jewel case, voor 120 piek !! :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, de 80 min. cd's zijn volgens cdrwinkel een stuk beter dan 74 min. Daarom vraag ik specifiek naar 74, ik denk dat ik er gewoon een stuk of 30 koop en kijk dan of het een beetje brand en dan koop ik later wel meer als ze echt goed zijn.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 11:26
* actieman 's iomega 24x4x4 vindt 3m/imation & Maxell cd's errug prettig, TDK vindt ie vies :(

De cd's zijn IMHO beetje writer afhankelijk, sommige combi's werken beter dan andere.

* actieman vraagt zich ook af waarom die PDM cd'tjes zo duur zijn 4,70 per stuk ?!?!?

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

gebruik ook vaak platinum nooit geen uitval gehad en hep een philips loopwerkje
Pagina: 1