Toon posts:

Mohaa: moeilijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst dus mohaa gespeeld, en nou ben ik echt niet zo'n hardcore gamer ofzo, maar voor mijn gevoel was het echt simpel. Ik heb het spel in minder dan een weekje uitgespeeld, en geen hele dagen, nee alleen in de middag. Ben ik nou de enige of lag dat spel mij net goed of iets?

Wat is jullie mening hierover?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het was gewoon een makkelijk spel. Tenzij je op hard speelde, dan zaten er wel wat klote punten in.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Ik heb 'm op medium uit gespeeld.
Ik geloof dat ik nog nooit dood ben gegaan :)
Ik heb zelfs levels gehaald met het alarm telkens aan :D

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Op zaterdag 27 april 2002 00:25 schreef IceStorm het volgende:
Het was gewoon een makkelijk spel. Tenzij je op hard speelde, dan zaten er wel wat klote punten in.
Copy that.. ben op een gegeven moment gestopt omdat het me 'opeens' niet zo boeide

moet wel zeggen dat ik METEEN op hard begon (ben anders wel een schijterd wat betreft stealth :) )

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:21
mjah, echt moeilijk was het idd niet echt
maar wel een leuke game verder :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 00:28 schreef M@NIC het volgende:
Nou... ik had nu dus precies hetzelfde.

Ook toen ik uit de brandende tunnel kwam had ik trouwens echt geen einde verwacht. Vond ik een beetje wazig.

Verder was het overigens best een vermakelijk spelletje.

Verwijderd

wat een irritant geluid is dat. zet je m uit, komt er weer zo'n mafioso doe m weer aanzet. wel logisch natuurlijk, ghe ghe

• Masterdam
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Ik speel op medium en tot Ohama beach is 't erg simpel.
Bij Ohama beach ben ik 't strand over, wil ik die machinegastjes neer snipen, lukt, wil ik verder lopen, granaat op m'n hoofd, 10x achter elkaar :?
Maar ik kan nu toch niet spelen omdat m'n mobo of proc overleden is ;(

Specs

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Mja, ik speel 'm op Hard, en af en toe is 'ie toch best wel lastig. Omaha Beach heb ik echt vaak gedaan. :P

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Op zaterdag 27 april 2002 01:16 schreef Masterdam het volgende:
...wil ik verder lopen, granaat op m'n hoofd, 10x achter elkaar :?
Da's een mijnenveld :Y) Even proberen een iets andere route te nemen.

• Masterdam
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op zaterdag 27 april 2002 01:23 schreef wacko het volgende:

[..]

Da's een mijnenveld :Y) Even proberen een iets andere route te nemen.
Ooooh, is dat een mijnenveld, that explains a lot :)
Oh, kut, nu verlang ik nog erger terug naar m'n systeem dat zojuist overleden is :'( :P

Specs

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 01:25 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Ooooh, is dat een mijnenveld, that explains a lot :)
whaha. heb je die bordjes wel es gelezen? ;)

besides, wat ik zo irri vind is dat die gasten bovenaan elke keer weer terug komen als je ze neergepaaid hebt. ok, dat zal in t echt ook wel gebeuren maar niet zo regelmatig als in t spel. ghe.

Verwijderd

hij is makkelijk ja, bij mij duurde het 1 dag op medium :{

Verwijderd

Het verschil tussen medium en hard is nog best wel groot, hard spelen dus :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 01:36 schreef Dr.DK het volgende:

besides, wat ik zo irri vind is dat die gasten bovenaan elke keer weer terug komen als je ze neergepaaid hebt. ok, dat zal in t echt ook wel gebeuren maar niet zo regelmatig als in t spel. ghe.
Dat vond ik ook best wel wazig ja, ze kwamen idd wel erg snel weer terug. Je had je nog niet omgedraaid of ze stonden er weer.

Verwijderd

Ik heb em op hard uitgespeeld, en dat was redelijk moeilijk.

daarna nog een keer op easy om alle medals te halen :P
en dan is het idd niet moeilijk

Verwijderd

Daar geloof ik echt geen flikker van want Omaha beach is wel een van de moeilijkste levels denk ik. Qua timing enzo moet je echt goed zitten.
Sjah, je kunt natuurlijk quick-loaden iedere keer als je geraakt word maar dan kun je ook niet met recht zeggen dat je nooit dood gegaan bent vind ik. Zo kan iedereen het.

maar echt moeilijk was het spel idd niet.

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Op zaterdag 27 april 2002 00:24 schreef StricklyRickly het volgende:
Ik heb laatst dus mohaa gespeeld, en nou ben ik echt niet zo'n hardcore gamer ofzo, maar voor mijn gevoel was het echt simpel. Ik heb het spel in minder dan een weekje uitgespeeld, en geen hele dagen, nee alleen in de middag. Ben ik nou de enige of lag dat spel mij net goed of iets?

Wat is jullie mening hierover?
oke het was super makkelijk maar je moet is w8ten op de mod
"The Full Story" nieuwe levels/wapens/chars etc. wen omaha level word verniewd/gefixt en je kan de level van de duitse punt spelen en de omaha voor de alles versie wordt veeel langer ;)

link: http://www.planetmedalofhonor.com/ddaytfs/

Verwijderd

Topicstarter
Oh, klinkt wel geinig om de duitse kant te spelen. Kan je dan met zo'n machinegun de amerikanen omver knallen?

Heb er trouwens wel een dubbel gevoel bij. Ik bedoel dit is allemaal echt gebeurd en zijn veel soldaatjes gesneuveld, en dan spelen we dat ff leuk na.

• ADMK
Op zaterdag 27 april 2002 18:35 schreef StricklyRickly het volgende:
Oh, klinkt wel geinig om de duitse kant te spelen. Kan je dan met zo'n machinegun de amerikanen omver knallen?

Heb er trouwens wel een dubbel gevoel bij. Ik bedoel dit is allemaal echt gebeurd en zijn veel soldaatjes gesneuveld, en dan spelen we dat ff leuk na.
als je er echt op de beach was (ben ik allang aan gort geschoten) zou het niet leuk zijn maar wij zitten het te spelen met een grote grijnz op ons gezicht ... :D

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 19:30 schreef ADMK het volgende:

[..]

als je er echt op de beach was (ben ik allang aan gort geschoten) zou het niet leuk zijn maar wij zitten het te spelen met een grote grijnz op ons gezicht ... :D
ja so? boeiuh. We speelden vroeger ook allemaal ridderspelletjes op de C64 (Times of Lore), stonden we er toen bij stil dat er toch heel wat mannen kapot zijn gebleven toen? Niet echt.

Verwijderd

nee, en wat dacht je van Hooligans, kunnen ze dan ook gelijk cancelen :P

Verwijderd

zo kunnen we nog wel effe doorgaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja... is eigenlijk wel een beetje zo |:(

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op zaterdag 27 april 2002 19:49 schreef R0bby het volgende:
ja so? boeiuh. We speelden vroeger ook allemaal ridderspelletjes op de C64 (Times of Lore), stonden we er toen bij stil dat er toch heel wat mannen kapot zijn gebleven toen? Niet echt.
Het is toch best een interessant sociaal fenomeen dat jij af doet met "ja so? boieuh." Het is best vreemd dat je Omaha Beach kunt spelen waarbij je (althans ik) tegelijkertijd veel fun hebt en een gevoel van ontzetting over hoe erg het daar was. (Hoewel minder erg dan in een concentratiekamp, maar een spel in een concentratiekamp heb ik nog nooit gezien. Waarom dat erger is? Daar kan je niet terug vechten.)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:10
ik heb em geloof ik 3 levels op medium gespeeld.. en toen ben ik maar gestopt en overgegaan op HARD... In het begin was dat wel ff slikken maar dat ging ook nog wel..

Alleen soms is het wel ff pittig om te kijken waar al die snipers vandaan schieten..

Trouwens, Ohama Beach heb ik echt vaak gedaan... Wat een heerlijk level :9 :9

Heb dat level ook gedaan op LAN met z'n 10'nen. HEERLIJK.. Super gaaf.

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:10
Op zaterdag 27 april 2002 18:35 schreef StricklyRickly het volgende:

Ach, het klopt toch voor geen meter in het spel... Ok er was een bestorming.. Maar dat ging er echt veel ruiger aan toe..

Ik heb mijn opa het level laten zien (die was er dus bij..) En hij zij ook gelijk, dit klopt voor geen meter.. Het is hier veel te rustig.. (een echte droog kloot.. *D )

Dus ik denk persoonlijk niet dat je er echt veel over na moet denken..
Maar aan de andere kant kan ik het ook wel weer goed begrijpen dat je er zo over denkt...
Het blijft voor sommige mensen gewoon een gevoelig onderwerp

• Daan
  • Laatst online: 08:04
Waarom heb ik het idee dat sommige mensen hier een beetje verhaaltjes uit hun duim zuigen? :z

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb uhm ook uitgespeeld.. maar op sommige plekken had ik vaak wel zo iets van shit hey! Hoe moet ik hier voorbij komen..

lang leve die topics hier, is het mij toch nog gelukt om hem uit te spelen *D

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• ADMK
Op zondag 28 april 2002 00:04 schreef Phreak het volgende:
Waarom heb ik het idee dat sommige mensen hier een beetje verhaaltjes uit hun duim zuigen? :z
zou het niet weten Phreak :z

maar mohaa word moeilijker met de mod "The Full Story"
met nieuwe wapens (flamethrower) Level word gefixt meer boten betekent meer menzen maarja kijk hier maar ;)

Url: http://www.planetmedalofhonor.com/ddaytfs/

• ADMK
hey coole screenie van die nieuwe mod: http://www.planetmedalofhonor.com/ddaytfs/DD/shot2.jpg

Verwijderd

Damn, moeten jullie tweakers dan ook slapen!!! nee wij moeten 3x posten
Pagina: 1