I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
mijn broertje heeft hetzelde probleem sinds ie xp heeft geinstalleerd, ik kan ook niet vinden waar het door komt
Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Star Citizen
Opnieuw, maar heb je ook andere (nieuwere) geprobeerd?Op zaterdag 27 april 2002 00:23 schreef wcduck het volgende:
- drivers opnieuw installen
Over wat voor geluidskaart praten we btw? Of is 't sound on-board?
suc6
#
Het gaat hier om de onboard sound. We hebben ook al de nieuwe drivers geprobeerd.Op zaterdag 27 april 2002 00:35 schreef Zap het volgende:
[..]
Opnieuw, maar heb je ook andere (nieuwere) geprobeerd?
Over wat voor geluidskaart praten we btw? Of is 't sound on-board?
suc6
Het vage is: we hebben 3x hetzelfde mobo hier. Bij de andere 2 pc's werkt het wel perfect onder WinXP. Bij de 3e dus niet.
de drivers van de SiS homepage of die van ECS? die van SiS zijn volgens mij nieuwer, misschien dat dat helpt?Op zaterdag 27 april 2002 13:45 schreef wcduck het volgende:
[..]
Het gaat hier om de onboard sound. We hebben ook al de nieuwe drivers geprobeerd.
Het vage is: we hebben 3x hetzelfde mobo hier. Bij de andere 2 pc's werkt het wel perfect onder WinXP. Bij de 3e dus niet.
Human Bobby
Ik heb de drivers van ECS geprobeerd. Ik zal eens opzoek gaan naar die van Sis.
Het is nu al voor een deel opgelost met die Sis drivers. Thanks for the tip. Audio cd's speelt ie nu goed af via media player, evenals mp3-tjes.
Alle filmpjes doet het echter superslecht. Het geluid blijft heel erg kraken.
Ik heb ook de netwerkkaart eruitgehaald. Dit hielp ook niets. Voor de rest zit er niets in het systeem(behalve de videokaart).
Iemand nog een oplossing?
Alle filmpjes doet het echter superslecht. Het geluid blijft heel erg kraken.
Ik heb ook de netwerkkaart eruitgehaald. Dit hielp ook niets. Voor de rest zit er niets in het systeem(behalve de videokaart).
Iemand nog een oplossing?
Is het heel erg aso om dit topic omhoog te sleuren? Het is namelijk nog steeds niet opgelost.
Gelukkig!!Op zondag 28 april 2002 14:52 schreef samba het volgende:
Nee hoor
Pagina: 1