Wie kent de bios bèta versie 1013? Ik heb revisie 1012 met een Pentium III 600 Mhz. Ik zou wel een snellere proc. erin willen.
Verwijderd
Ik heb die 1013 of 1014 beta gehad, en die werkte gewoon goed.
Een groot deel vaan de P2B borden rev 1.02 en hoger (staat tussen je ISA sloten ergens) kan t/m de P3-1GHz aan, dat hangt af van één chipje, daar kun je aan zien of je mobo het juiste voltage aan kan voor een slot-1-P3, anders kan je een fcpga p3 kopen en gebruik maken van een slotket waarmee die in je slot-1 past.
Een groot deel vaan de P2B borden rev 1.02 en hoger (staat tussen je ISA sloten ergens) kan t/m de P3-1GHz aan, dat hangt af van één chipje, daar kun je aan zien of je mobo het juiste voltage aan kan voor een slot-1-P3, anders kan je een fcpga p3 kopen en gebruik maken van een slotket waarmee die in je slot-1 past.
Verwijderd
Ik heb de 1013 beta 7 gehad op een P2B revisie 104 (dacht ik). In elk geval een oudere versie dan jij, die eigenlijk niet geschikt was voor Coppermine CPU's. Ik had daarin een Celeron 600@900 Mhz op 1,8V (lager kon mijn mobo niet). Dat draaide probleemloos. Een (wat bejaarde) site met overklokresultaten op de diverse P2B-versies is http://www.ctechnet.com/hardware/asus.htm#50500. Die biosversie was te vinden op de Duitse Asus-site. Overigens deed die Celeron het ook wel met bios-versie 1012, maar dan was ik een van de USB-poorten kwijt!
Succes
Succes
Bedankt, maar weet je mischien welk chipje het aangeeft. Ik ga in ieder geval vandaag op zoek naar een slotket.Op zaterdag 27 april 2002 00:08 schreef MREn het volgende:
Ik heb die 1013 of 1014 beta gehad, en die werkte gewoon goed.
www.ctechnet.com/hardware/asus.htmOp zaterdag 27 april 2002 09:30 schreef Casus het volgende:
[..]
Bedankt, maar weet je mischien welk chipje het aangeeft. Ik ga in ieder geval vandaag op zoek naar een slotket.
en anders nem je een slotket, en stel je hem op 1,8volt in, loopt ook, en met een goede koeler, is geen probleem, en kun je al lekker klokken...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.