Toon posts:

[lcd] 2*40 iemand?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kzou iemand nodig hebben met een 2*40 lcd en een soundblaster 1024?
theeft eigenlijk niets met [CM] te maken, maar hier is er toch een grote kans dat er iemand zo een lcd(tje heeft
thx

Verwijderd

Wat bedoel je eigelijk.. :? als je een lcd wil kopen.. er loopt op dit moment een inkoop actie voor hierzo en die soundblaster zie pricewatch

Verwijderd

Ik denk dat je gewoon het beste een nieuwe kan kopen [topic=465097/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
neeneenee :P

ik zou er graag eentje kopen, maar ik heb iemand nodig om iets te testen met een 2*40

en ik weet heus wel waar ik zo'n ding haal hoor :P

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 23:44 schreef mmmuttley het volgende:
Ik denk dat je gewoon het beste een nieuwe kan kopen [topic=465097/1/25]
die url van hierzo is ut zelfde B-)

Verwijderd

Ik heb 'n 4x 40 maar dat zijn eigenlijk 2 2x40's dus wat moet er getest worden :?

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 23:49 schreef badpinguin het volgende:
neeneenee :P

ik zou er graag eentje kopen, maar ik heb iemand nodig om iets te testen met een 2*40

en ik weet heus wel waar ik zo'n ding haal hoor :P
Hum... ik snap niet echt wat je nou wil hoor... je wil iets testen en dan post je op [cm] :? koop gewoon een lcd en testen met die hap en anders kun je het altijd nog wel door vekopen lijkt me...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 23:50 schreef Yarvieh het volgende:
Ik heb 'n 4x 40 maar dat zijn eigenlijk 2 2x40's dus wat moet er getest worden :?
thx, maar het lcd mag max 2 lijnen hebben, maar ik wil dus testen of het proggie werkt met een 2*40 (staat namelijk niet in de readme)
Op vrijdag 26 april 2002 23:52 schreef White-Fox het volgende:

[..]

Hum... ik snap niet echt wat je nou wil hoor... je wil iets testen en dan post je op [cm] :? koop gewoon een lcd en testen met die hap en anders kun je het altijd nog wel door vekopen lijkt me...
zeg nu zelf: het is toch veel gemakkelijker als ik het op voorhand weet?
en trouwens ik vroeg of er iemand een 2*40 lcd had, jij hebt dat niet dus hoef je eigelijk ook niet te antwoorden, je helpt namelijk niet .. nofi

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 00:06 schreef badpinguin het volgende:
thx, maar het lcd mag max 2 lijnen hebben, maar ik wil dus testen of het proggie werkt met een 2*40 (staat namelijk niet in de readme)
Maakt niet uit zoals ik net al zei 4x40 zijn 2 2x40's boven elkaar met 2 controllers ook, stuur je er maar 1 aan zal ie zich psies al 'n 2x40 gedragen....

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 23:49 schreef White-Fox het volgende:

[..]

die url van hierzo is ut zelfde B-)
Je was helaas wat eerder... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 00:09 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Maakt niet uit zoals ik net al zei 4x40 zijn 2 2x40's boven elkaar met 2 controllers ook, stuur je er maar 1 aan zal ie zich psies al 'n 2x40 gedragen....
u got mail :)

Verwijderd

euh no I don't... profiel had nog 'n oud email adres ;)

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 00:06 schreef badpinguin het volgende:

zeg nu zelf: het is toch veel gemakkelijker als ik het op voorhand weet?
en trouwens ik vroeg of er iemand een 2*40 lcd had, jij hebt dat niet dus hoef je eigelijk ook niet te antwoorden, je helpt namelijk niet .. nofi
Heb ik wel hoor alleen ik wilde wat meer duidleijkheid. Voor je eigem best wil ... maargoed ut lukt allemaal wel zie ik...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 april 2002 00:20 schreef Yarvieh het volgende:
euh no I don't... profiel had nog 'n oud email adres ;)
kzie het ook net, mag ik ff je mailadresdan? een dat nog werkt liefst :P

Verwijderd

Ik had m'n profiel vanacht al aangepast, die er nu staat is wel goed :Y)
Pagina: 1