ben zelf ook aan het kijken of ik een winkel blok gaat kopen of er zelf een maak
btw moet dit niet een [WC] zijn ???
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
woepsieOp vrijdag 26 april 2002 23:39 schreef Shunt het volgende:
hmm dit gaat interesant worden
ben zelf ook aan het kijken of ik een winkel blok gaat kopen of er zelf een maak
btw moet dit niet een [WC] zijn ???
dus eigenlijk is het een klereding
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Waarom ik post: ik wil zelf ook een koelblok maken en wat voorbeelen is altijd mooi
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
duhuh. Eerst ff kijken wat het beste ontwerp is voordat ik er zelf een maak. Maar kheb nog steeds geen pics gezienOp zaterdag 27 april 2002 12:16 schreef PASware het volgende:
hmmz...ik wil foto's zien!! temps erbij zou dan ook leuk zijn.
Waarom ik post: ik wil zelf ook een koelblok maken en wat voorbeelen is altijd mooi
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
als die af is en ik heb mijn stuff zoals rad enzo binnen zal ik specs posten
waarschijnlijk is selachii eerder met deze specs omdat hij alles al heeft en dus nog wachtop het blok
goed.. hierover later meer
The devil is in the details.
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Temps heb ik nog niet, want ik ben aan het testen of ze waterdicht zijnOp zondag 28 april 2002 18:30 schreef PASware het volgende:
nou mensjes, ik wil graag foto's zien!!
http://www.endoria.net/upload/index.php/3062502124
Verwijderd
quickcam alert! quickcam alert!Op zondag 28 april 2002 18:34 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
[..]
Temps heb ik nog niet, want ik ben aan het testen of ze waterdicht zijn
http://www.endoria.net/upload/index.php/3062502124
Verwijderd
Nope.. Creative Webcam 3Op zondag 28 april 2002 18:38 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
quickcam alert! quickcam alert!
Je KAN er wel goeie plaatje mee maken, soms.
bijv. http://www.endoria.net/upload/index.php/1249409424
blokkies zijn gefreesd door AMD Rulezzz en gesoldeert door Oeloe.. de grote blok die voor me P3 is koelt wel goed.. tenminste de onderkant werd lekker koud toen we ff gingen testen of ie waterdicht was..
temps heb ik niet..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
met andere woorden: hij was niet waterdicht?Op zondag 28 april 2002 18:44 schreef ReseTTim het volgende:
[afbeelding]
blokkies zijn gefreesd door AMD Rulezzz en gesoldeert door Oeloe.. de grote blok die voor me P3 is koelt wel goed.. tenminste de onderkant werd lekker koud toen we ff gingen testen of ie waterdicht was..
temps heb ik niet..
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Of hij gebruikt hem nog niet...Op zondag 28 april 2002 18:47 schreef BaRF het volgende:
[..]
met andere woorden: hij was niet waterdicht?
(hoever zitten die gaten van een socket A moederbord van elkaar af?)
Verwijderd
36mm en 66mm (hoop ik, want dan heb ik het goed gedaanOp zondag 28 april 2002 19:14 schreef PASware het volgende:
mooi, eindelijk foto's, maar zijn er ook mensen met foto's van de binnenkant van een waterblok?
Binnenkant van mn CPU-blok.. (dus niet gefreesd ofzo, hopen dat het werkt
met andere woorden hijs waterdicht tot 8 bar idd en ik heb hem gewoon nog niet getest op mijn proc omdat ik hem wil pas gaan testen als ik me complete watercooling set heb..Op zondag 28 april 2002 18:47 schreef BaRF het volgende:
[..]
met andere woorden: hij was niet waterdicht?
die wil je misschien niet zien.. maar hij koelt wel het blokkieOp zondag 28 april 2002 19:14 schreef PASware het volgende:
mooi, eindelijk foto's, maar zijn er ook mensen met foto's van de binnenkant van een waterblok?
dit is de binnenkant..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

kwaliteit van de pic zuigt, maar t blok werkt prima
Verwijderd
Whahaha als de onderkant goed koud word dud dan betekend het niet dat ie goed koelt hoorOp zondag 28 april 2002 18:44 schreef ReseTTim het volgende:
[afbeelding]
temps heb ik niet..
Verwijderd
Herfstcollectie van vorig jaar:
Voorbode najaarscollectie 2002:
Alles gesoldeerd op het gasfornuis!
Verwijderd
Gleuven zijn 16mm diep, baseplate van 6mm, goed voor een 700gr aan koper/messing (weet niet juist wat voor materiaal het is), 800gr in totaal, 2 x 80mm plexi als dekseltje.

Temps: hij koelt op't moment voor geen meter (slecht contact cpu <-> waterblokje
Dit is wel een mooi ontwerp, heb je hier ook de afmetingen van, zoals de afstand van de gaten en de totale maten van dit blokkie?????????Op maandag 29 april 2002 22:23 schreef D-dayzz het volgende:
Laten (cnc) frezen door m'n neef :
Gleuven zijn 16mm diep, baseplate van 6mm, goed voor een 700gr aan koper/messing (weet niet juist wat voor materiaal het is), 800gr in totaal, 2 x 80mm plexi als dekseltje.
Temps: hij koelt op't moment voor geen meter (slecht contact cpu <-> waterblokje), Ik denk dat ik een ander bevestigingsprincipe moet gaan uitdenken...
Still King
Strak!!!Op maandag 29 april 2002 22:23 schreef D-dayzz het volgende:
Laten (cnc) frezen door m'n neef :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Temps: hij koelt op't moment voor geen meter (slecht contact cpu <-> waterblokje), Ik denk dat ik een ander bevestigingsprincipe moet gaan uitdenken...
Alleen iets teveel gangen denk ik.
Verwijderd

Dit blok is inmiddels in productie genomen. 4 prototypes.
Ze zijn deze week af en worden dan uitgebreid getest. 2x op een amd cpu. 2x op een intel p4 cpu.
zodra er meer te zien valt wordt er wel een topic geopend.
Verwijderd
Veel succes dude! Ik denk dat het eenOp dinsdag 30 april 2002 10:57 schreef Peltier het volgende:
[afbeelding]
Dit blok is inmiddels in productie genomen. 4 prototypes.
Ze zijn deze week af en worden dan uitgebreid getest. 2x op een amd cpu. 2x op een intel p4 cpu.
zodra er meer te zien valt wordt er wel een topic geopend.
Verwijderd
alsjeblieft. Opgelet, dit is wel een autocad tekening (dwg-extensie). Als je een gewone jpg wilt hebben ofzo moet je maar iets laten weten. Ik heb ook nog een 4mm laten affrezen van de totale dikte, zoals op de tekening was 'm zon 850gr. zonder dekselOp dinsdag 30 april 2002 00:21 schreef Imhotep het volgende:
[..]
Dit is wel een mooi ontwerp, heb je hier ook de afmetingen van, zoals de afstand van de gaten en de totale maten van dit blokkie?????????![]()
![]()
Hij koelt dus niet omdat hij van messing is
als je 'm gaat maken, laat me dan iets weten hoe hij presteert, okay?
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."