"windruis" met koptelefoon bij harde tegenwind

Pagina: 1
Acties:
  • 980 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik heb nu zo'n gewone Sony in-ear koptelefoon. Als ik bijvoorbeeld ga hardlopen en ik heb (harde) tegenwind. Dan overstemt het geluid van de wind die tegen de oordopjes blaast de muziek!!!
*Is er een koptelefoon die dat niet heeft?
*Ook vallen ze naarmate ik meer zweet 8-) stees vaker uit.
*Nu is door de regen de rechterkant ook stuk!!!

Weet iemand een koptelefoon/oordopjes/om-oor-klik-dingen die:
-geen harde storm geluiden doorgeven zodat de muziek nog hoorbaar is bij wat hardere wind
-niet uitvallen
-enigsinds spatwaterdicht zijn.

Alvast bedankt :-)

Verwijderd

ja heb van sony zo'n koptelefoon die gewoon 2 schelpen heeft en met de beugel eerst om je oor gaat en vervolgens achter je hoofd zit (snappie het nog) hebben bijna overal kost iets van 45 euro

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
ah, die ken ik! Heeft deze ook beduidend minder last van wind-geluiden dan de bekende in-ear-koptelefoon?

Verwijderd

Ik heb hem ook, koste toen 50 gulden (was een aanbiending) bij de megapool. Het geluid wat eruitkomt is zeer mooi. Als ik goed tegenwind heb dan ruist die koptelefoon ook wel, maar veel minder dan oordopjes. Ik ben door menig regenbuitje met die sony gefietst, zeiknat, koptelefoon doet het nog steeds, een aanrader dus.

Stap ook eens een winkel binnen, daar hebben ze veel keus misschien mag je ze uitproberen >:)
Ventilator en een koppie water erbij >:)

Succes met je keuze!

[edit] Hij blijft ook HEEL goed zitten.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:13
Op vrijdag 26 april 2002 23:05 schreef Dramamaster het volgende:
ja heb van sony zo'n koptelefoon die gewoon 2 schelpen heeft en met de beugel eerst om je oor gaat en vervolgens achter je hoofd zit (snappie het nog) hebben bijna overal kost iets van 45 euro
Dat vinnik dus echt overdreven duur voor zo'n koptelefoon, 100 GULDEN!

ik heb zelf zo'n zelfde soort model van vivanco, kostte me 24,95 euro's.

En als het volume maar hard genoeg staat, heb je geen last van tegenwind.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:32

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb een Sony MDR-V300 hoofdtelefoon, deze zet je gewoon op je hoofd. Hij sluit je oren zeer goed af, dus minder kans op geluiden van buitenaf.

Ennuh, Tampie denk je echt dat vivanco beter is dan alle andere merken? Dacht ut niet!

Whatever.

• Ramon
Op zaterdag 27 april 2002 10:51 schreef meendering het volgende:
Ik heb een Sony MDR-V300 hoofdtelefoon, deze zet je gewoon op je hoofd. Hij sluit je oren zeer goed af, dus minder kans op geluiden van buitenaf.

Ennuh, Tampie denk je echt dat vivanco beter is dan alle andere merken? Dacht ut niet!
Dat zeg ik toch ook niet?

Alleen dat ik 45E toch echt te duur vindt voor een koptelefoon die bij mij binnen een half jaar kapot gaat.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

(jarig!)
Op zaterdag 27 april 2002 10:53 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet?

Alleen dat ik 45E toch echt te duur vindt voor een koptelefoon die bij mij binnen een half jaar kapot gaat.
Ik heb een MDR-G72 en die kostte mij zo'n 140 gulden of zo. Het is zo'n moderne oorschelphoofdtelefoon dat je tegenwoordig ziet, maar deze kan je inklappen.

Het is de 2e versie die ik heb, omdat zij maar 1 jaar meegaan bij mij. Ik gebruik het dan ook echt meerdere keren per dag op de fiets en dergelijke. Dus qua normaal gebruik is dit een jaar of drie. En weet ik veel hoeveel keren zeiknat geworden.

Het is heel duur, maar ik vind het wel waard, het geluid is VERY good.

Heb je wel eens gedacht dat als jemeer uitgeeft aan een goede hoofdtelefoon dat je er meer plezier aan zal beleven en dat het misschien langer mee kan gaan dan een half jaar?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Ramon
Op zaterdag 27 april 2002 11:25 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Ik heb een MDR-G72 en die kostte mij zo'n 140 gulden of zo. Het is zo'n moderne oorschelphoofdtelefoon dat je tegenwoordig ziet, maar deze kan je inklappen.

Het is de 2e versie die ik heb, omdat zij maar 1 jaar meegaan bij mij. Ik gebruik het dan ook echt meerdere keren per dag op de fiets en dergelijke. Dus qua normaal gebruik is dit een jaar of drie. En weet ik veel hoeveel keren zeiknat geworden.

Het is heel duur, maar ik vind het wel waard, het geluid is VERY good.

Heb je wel eens gedacht dat als jemeer uitgeeft aan een goede hoofdtelefoon dat je er meer plezier aan zal beleven en dat het misschien langer mee kan gaan dan een half jaar?
Waar gaat dit nog over? Ik VINDT gewoon 45E te duur voor een koptelefoon. Simpel. Mijn mening.

Pagina: 1