Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Neem alsjeblieft niet zo'n duur ding!!
Ik heb zelf bij RL Networks een 10/100 (op alle poorten) managed switch gehaald voor 850 piek. Het is een Cabletron ELS100-24TX. Die 3Com kost minstens het dubbele en is kwalitatief slechter dan veel andere merkspullen van ongeveer dezelfde prijs!
Misschien zijn ze er nog, want dan is die Cabletron een heel interessante switch voor jou.
Ik heb zelf bij RL Networks een 10/100 (op alle poorten) managed switch gehaald voor 850 piek. Het is een Cabletron ELS100-24TX. Die 3Com kost minstens het dubbele en is kwalitatief slechter dan veel andere merkspullen van ongeveer dezelfde prijs!
Misschien zijn ze er nog, want dan is die Cabletron een heel interessante switch voor jou.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
LOL dat is em het nou juist...hij kost echt SUPERWEINIG !!!!
Voor de prijs hoef ik het dus niet te laten..
Is dus wel een beetje goede ? Dan ga ik hem gelijk proberen te kopen !!
Voor de prijs hoef ik het dus niet te laten..
Is dus wel een beetje goede ? Dan ga ik hem gelijk proberen te kopen !!
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
euhhm... neem gewoon een 100Mbs switchje, die uplink poort heb je niet eens persé nodig (je kan altijd crosscable gebruiken) en die 3com superstack is ECHT ze geld niet waard hoor (al is het wel goei spul natuurlijk)
Koop effe een Allied Telesyn ofzo.. kwalitatief ook beregoed, maar stukken goedkoper
Koop effe een Allied Telesyn ofzo.. kwalitatief ook beregoed, maar stukken goedkoper
Volgens mij is die 100 Uplink gedeelt met de eerste poort, dus dan zou je maar 23 pc's kunnen aansluiten 
Niet echt boeiend
Wel goeie switch, alleen geen levenlange garantie meer volgens mij.
Niet echt boeiend
Wel goeie switch, alleen geen levenlange garantie meer volgens mij.
ehm hij is maar 300,- .................:)
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 23:22 schreef tOcoOl32 het volgende:
ehm hij is maar 300,- .................:)[/quote]WAAR WAAR WAAR WAAR WAAR?????
ehm hij is maar 300,- .................:)[/quote]WAAR WAAR WAAR WAAR WAAR?????
Verwijderd
Wow 300,- ik zoek eigenlijk 100 Mbit switches met gigabit uplinks maar voor 300,- wil ik nog wel overwegen om zo'n switch aan te schaffen zeg 
PS die Cabletron switches (ELS 24 100-TX) zijn heel goed, ik heb er ook 3 stuks van

Heel goedkoop bij RL Networks
PS die Cabletron switches (ELS 24 100-TX) zijn heel goed, ik heb er ook 3 stuks van
Heel goedkoop bij RL Networks
ja, ik heb de mijne (100mbit + uplink) ook gekocht voor 350 piek op de computerbeurs te eindhoven...
Pagina: 1