Toon posts:

Cs 1,4 probleem ( Spoed soz Itnsows/Icestorm :( )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had een dedicated cs server draaiende gemaakt voor een lan waar ik morgen heen ga maar toen kwam de vuile schurft 1.4 patch uit nou ik heel blij installen en probeer later een dedicated server te maken met de syntax
hlds.exe -game cstrike +exec server.cfg +port 27015 +sv_lan 1 +maxplayers 12
dit werkte altijd goed en zonder problemen heb ook geprobeert om hlds.exe -game cstrike te doen dit hoort zeker te werken lijkt mij maar 1.4 werkt het niet op blijkbaar en cs start wel gedeeltelijk dedicated maar doet het gewoon niet heb dit probleeem aan meerdere mensen voor gelegt en die hadden er precies zo last van iemand idee'en ???, oplossing want ik ben atm super pissig

Sorry Itsnows en Icestorm maar nu iig meer kans dat er iemand naar kijkt :(

Server moet echt voor morgen klaar zijn dus aub laat dit draadje open tot morgen !!!!!

Verwijderd

het werkt btw wel als ik vanuit de game een dedicated server start maar dit is niet de bedoeling want nu kan ik me server.cfg niet executen...

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:31

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Al die zooi eraf knikkeren en weer lekker 1.3 erop knikkeren

nee ff serieus:
volgens mij ligt t probleem aan scrippies die nog in je cs map staan en met die install doet ie toch iets fout, had ik ook kreeg een error en kon mijn console nie meer in,hl map en al me scripts weggeknikkerd en toen weer opnieuw geinstalled draait weer als een zonnetje. En als je geen scripts hebt dan weet ik ut nie.

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 22:24 schreef Freddy_Fish het volgende:
was ook mijn id maar niemand speelt op lan party 1.3 |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 22:24 schreef Freddy_Fish het volgende:
Niemand die daar 1,3 speeld , zit je daar met een server die niemand kan gebruiken..

1,3 ruled :'(

Verwijderd

[topic=479572/1/150]

Jullie 2 horen bij elkaar?

Wat begrijpen jullie niet aan mijn verzoek dit in het grote CS 1.4 topic te stoppen? Daar komen meer CS 1.4 mensen dan hier...

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 22:42 schreef ItSnows het volgende:
[topic=479572/1/150]

Wat begrijpen jullie niet aan mijn verzoek dit in het grote CS 1.4 topic te stoppen? Daar komen meer CS 1.4 mensen dan hier...
mischien omdat we een antwoord nodig hebben :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 22:42 schreef ItSnows het volgende:
[topic=479572/1/150]

'Hoor' niet bij hem maar wil zelf ook graag het antwoord weten en ipv dat eeuwige gezeik kun je misschien proberen om even te helpen , want die grote 1,4 topics zijn ook allemaal zo dood als een pier dus dat gaat ook niks worden.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 26 april 2002 22:49 schreef Shaggy het volgende:
'Hoor' niet bij hem maar wil zelf ook graag het antwoord weten en ipv dat eeuwige gezeik kun je misschien proberen om even te helpen ,
*kuch* als je dan eerst eens je probleem op een normale manier omschrijft en vervolgens rustig gaat afwachten of er mensen met een oplossing zijn, ik denk dat we dan allemaal een stuk verder komen.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
ik weet het al, hij probeerd een secure package te downloaden. voeg eens -insecure aan de commandline toe

• CU2morO
en +exec server.cfg moet je ZEKER NIET doen, dat gebeurd automatisch al, en anders krijg je fouten

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 22:52 schreef CU2morO het volgende:
ik weet het al, hij probeerd een secure package te downloaden. voeg eens -insecure aan de commandline toe
al geprobeert....

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 22:53 schreef CU2morO het volgende:
en +exec server.cfg moet je ZEKER NIET doen, dat gebeurd automatisch al, en anders krijg je fouten
lees is goed dan zie je dat ik dat al gedaan heb...

• CU2morO
Op vrijdag 26 april 2002 22:58 schreef MaXxX het volgende:

[..]

al geprobeert....
ff opsommen:
probeer -insecure
haal ZEKER +exec server.cfg weg
het is -port 27015, niet +port 27015 (hoeft btw niet eens, als je geen poort aangeeft is het altijd 27015)
leg het eens beter uit plz

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op vrijdag 26 april 2002 23:03 schreef Devilseye het volgende:
QUAKE 3 ARENA ownz!!!!!!!
YEAH!
Wat een extreem nuttige bijdrage...

Wat voor OS by the way?

de betaler vervuilt

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 23:10 schreef GA!S het volgende:

[..]

Wat een extreem nuttige bijdrage...

Wat voor OS by the way?
nt4

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 14:50
Kheb ook een probleem me FPS sux opeens
kheb alle laatste drivers en bij de vorige versie van cs zat ik op +/- 75 en nu +/- 30 das toch minder.
wie helpt me pls !!

lama ff me config aangepast

Muawahaha dit kan bijna niet door salutem geschreven zijn :P pc noob of noobs.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:06
ook 1109 geinstalleeerd (staat niks van in post)

Verwijderd

cs start wel gedeeltelijk dedicated maar doet het gewoon niet
Hoe moet ik dit zien?. Start het op, maar blijft het dan vastzitten? Misschien moet je proberen een map te starten :P
Wat ook nog mogelijk is is dat er een gateway op je pc staat ingesteld. Dan blijft de server naar de keyservers zoeken, ondanks dat je sv_lan 1 erin hebt staan. Sjek je netwerkinstellingen eens
Pagina: 1