ik had een dedicated cs server draaiende gemaakt voor een lan waar ik morgen heen ga maar toen kwam de vuile schurft 1.4 patch uit nou ik heel blij installen en probeer later een dedicated server te maken met de syntax
hlds.exe -game cstrike +exec server.cfg +port 27015 +sv_lan 1 +maxplayers 12
dit werkte altijd goed en zonder problemen heb ook geprobeert om hlds.exe -game cstrike te doen dit hoort zeker te werken lijkt mij maar 1.4 werkt het niet op blijkbaar en cs start wel gedeeltelijk dedicated maar doet het gewoon niet heb dit probleeem aan meerdere mensen voor gelegt en die hadden er precies zo last van iemand idee'en ???, oplossing want ik ben atm super pissig
Sorry Itsnows en Icestorm maar nu iig meer kans dat er iemand naar kijkt
Server moet echt voor morgen klaar zijn dus aub laat dit draadje open tot morgen !!!!!
hlds.exe -game cstrike +exec server.cfg +port 27015 +sv_lan 1 +maxplayers 12
dit werkte altijd goed en zonder problemen heb ook geprobeert om hlds.exe -game cstrike te doen dit hoort zeker te werken lijkt mij maar 1.4 werkt het niet op blijkbaar en cs start wel gedeeltelijk dedicated maar doet het gewoon niet heb dit probleeem aan meerdere mensen voor gelegt en die hadden er precies zo last van iemand idee'en ???, oplossing want ik ben atm super pissig
Sorry Itsnows en Icestorm maar nu iig meer kans dat er iemand naar kijkt
Server moet echt voor morgen klaar zijn dus aub laat dit draadje open tot morgen !!!!!