Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Samenwerken doen ze iig niet
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Als ik me niet vergis is het voor een co-processor.
Whatever.
samenwerken doen ze niet, *als* de DX2/66 gaat werken op dat SX/33 bord (op sommige borden moet het een echte Overdrive zijn, op andere werkt ook een normale DX2/66 alleen ik weet niet meer hoe dat met die socket-nummering samenhangt) dan draait alleen de DX2/66 en is de SX/33 uitgeschakeld.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Wat wil je ermee gaan doen??
nee, het wordt niet sneller, die lege socket is voor een CO CPU dus...
suc 6 ermee
nee, het wordt niet sneller, die lege socket is voor een CO CPU dus...
suc 6 ermee
Pervert heeft een lading tulips op gekocht?!
Whatever.
jij denkt hetzelfde als ik, je hebt namelijk ook 386 mobo's met 2 sockets, 1 voor cpu, en andere voor het co'tjeOp vrijdag 26 april 2002 22:10 schreef meendering het volgende:
Als ik me niet vergis is het voor een co-processor.
Ja het is nogal wat ouwe troep hier.
De ene is heel oud, heb een keer van een buurman gekregen, de andere (toevallig ook een Tulip) heb ik van mijn vriendin, die hem samen met een 386 kreeg van HAAR buurman, maar zelf had ze er niets aan dus passte ze het spul maar door aan Pervert de hardwareverzamelaar
Maar goed, het heeft geen zin, begrijp ik. Jammer. Maar goed, ik had zoiets als 'co-processor' in mijn hoofd zitten, en vroeg me af wat dat nou precies was...
De ene is heel oud, heb een keer van een buurman gekregen, de andere (toevallig ook een Tulip) heb ik van mijn vriendin, die hem samen met een 386 kreeg van HAAR buurman, maar zelf had ze er niets aan dus passte ze het spul maar door aan Pervert de hardwareverzamelaar
Maar goed, het heeft geen zin, begrijp ik. Jammer. Maar goed, ik had zoiets als 'co-processor' in mijn hoofd zitten, en vroeg me af wat dat nou precies was...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
volgens mij maakt het niet uit of je er een coprocessor (487SX) of een volwaardige 486 met coprocessor (486DX) instopt... die 487SX is ook gewoon een complete 486DX die de originele SX helemaal uitschakelt.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
als je iets sneller wilt moet je zoeken naar een pentium overdrive processor.. die past erop als er een extra rij pinnetjes aan de buitenkant van de socket zit. Maarja die dingen zijn heel moeilijk te vinden (misschien www.abgcomputers.nl ) en dan ook nog veel te duur denk ik..
paar jaar geleden heb ik es zo'n ding gekocht voor ene 486DX/2 66.. was puur om spelletjes wat sneller te laten draaien (quake1 enzo), maar ik neem aan dat dat niet het doel van die pc wordt...
paar jaar geleden heb ik es zo'n ding gekocht voor ene 486DX/2 66.. was puur om spelletjes wat sneller te laten draaien (quake1 enzo), maar ik neem aan dat dat niet het doel van die pc wordt...
Die extra rij pinnetjes zit er inderdaad. Maar hij was inderdaad bedoeld als Linux knoeibak of Freesco router. Of bijzettafeltje, whatever I come up with.
Nou ik weet genoeg, ik laat het spul lekker zoals het is.
Nou ik weet genoeg, ik laat het spul lekker zoals het is.
Op vrijdag 26 april 2002 22:19 schreef limoentje het volgende:
Helaas wel. Intel zorgde ervoor dat de 487 socket niet compatible was met gewone 486DX CPU's zodat je bij een upgrade diep in de buidel moest tasten.volgens mij maakt het niet uit of je er een coprocessor (487SX) of een volwaardige 486 met coprocessor (486DX) instopt...
Dat klopt wel.die 487SX is ook gewoon een complete 486DX die de originele SX helemaal uitschakelt.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1