Toon posts:

Probleem met werkgever ivm aansprakelijkheid.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Ik werk bij een taxibedrijf en nu had ik een x toegezegd dat ik zou werken om 10.00 (ik dacht dat het 's avonds was) en nu belden ze me op om drie uur 's middags van "waar was je vanochtend?'
Ik zei dus dat ik dacht dat het 's avonds was.

Nu zeggen ze dat er dus een trouwerij was en dat ik de kosten van de trouwrit moest betalen.. Ik dacht ja tuurlijk niet..
Maar nu kreeg ik vandaag een brief van ze dat ik ff € 65 moest betalen.
Hiervoor wat gelul over wanneer ze taxi nodig was en dat er iemand met hoge snelheid er heen is gegaan ipv mij..
..
De schade die hierdoor is ontstaan is de schade die is toegebracht aan de goede naam van het bedrijf. Deze is niet in geld uit te drukken. de rekening voor de trouwrit van €65 hoeft de klant niet te betalen en komt voor uw rekening. En mocht er een bekeuring binnen komen dan is deze ook voor u. ..
het is toch belachelijk dat ik dit nu moet betalen.. :r
Maar heeft iemand iets meer verstand van arbeidsrecht of soort gelijke situaties.

Verwijderd

Lijkt me inderdaad niet kunnen. Teken het niet!

En als je nu net die dag ziek was???

Ergo, ontslag nemen bij die toko. Laat ze maar bewijzen dat je gereden hebt (wat je dus niet gedaan hebt). Ennuh, dat over die boete gaat echt helemaal nergens over. Lijkt wel ofze geld aan je willen verdienen op een niet zo nette manier.

Verwijderd

Topicstarter
Ja precies ze schuifen de schuld op mij af terwijl het hun schuld is dat ze geen vervangende persoon hebben.
En de brief kan ik niet tekenen ofzo het is gewoon een brief. Maar het lijkt me dat je hiervoor verzekerd bent als werkgever. (kijk ook al was het € 10 zou ik het nog niet betalen, gaat om het idee. En ik ga per 1-6-2002 weg)

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11-2025
(jarig!)
Als het gewoon een misverstand is en jij ze niet voor de gek hebt gehouden kunnen ze je niets maken lijkt me...

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:38

Elvhenk

Madam Mikmak

Sorry, dit is geen W&L topic.

Dit topic is gesloten.