Voor systeem zie specs:
Ik had vanmiddag de OC-BIOS geinstalleerd. Alles werkt fijn, onder FSB 138 ipv 133 poosje gewerkt (deed ik daarvoor ook al met chfsb)
Na een poosje kreeg ik problemen met soundblaster, per ongeluk verkeerde drivers geinstalleerd. Hierom had ik de FSB teruggezet naar 133Mhz, zoals ie hoort te draaien.
Systeemherstel gedraaid, soundblaster werkt weer, alleen was m'n systeem niet echt stabiel (hij resette iig 1 keer spontaan.) Net toen ik wilde rebooten om de bios weer terug te flashen, liep m'n comp weer vast, en kwam er een hoog piepgeluid uit m'n FPS1000 boxjes...
Reset: beeld blijft zwart, aan/uit: beeld blijft zwart.
Alle hardware eruit behalve video, mem en proc: beeld blijft zwart.
Videokaart in P2 getest: werkt perfect.
Mem in P2 getest: werkt perfect.
Bios resetten met jumper: geen effect
Bios batterij eruin, PCaan, PCuit, biosbatterij erin, PC aan: geen effect.
Het is dus m'n proc of m'n mobo.
Ik heb geen ander systeem om m'n proc in te testen, of een andere proc of in m'n mobo te testen.
Op m'n proc zit geen garantie, op m'n mobo wel.
M'n proc werd niet te heet, werd 41C. Hij draaide zelfs op FSB150 (1350Mhz) met chfsb, alleen vond m'n memory dat niet zo fijn... Ik heb ook ff gekeken, en de proc ziet 'r helemaal niet kapot uit. Geen stukje van de core, niks doorgebrand.
Ik ben dus geneigd te zeggen mobo, maar dan moet ie wel terug naar Gistron, en dat zal wel ff duren vrees ik...
Weet iemand zeker wat 'r kapot is?
Of nog beter, een manier waarop t niet kapot hoeft te zijn? (lijkt me sterk)
Ik had vanmiddag de OC-BIOS geinstalleerd. Alles werkt fijn, onder FSB 138 ipv 133 poosje gewerkt (deed ik daarvoor ook al met chfsb)
Na een poosje kreeg ik problemen met soundblaster, per ongeluk verkeerde drivers geinstalleerd. Hierom had ik de FSB teruggezet naar 133Mhz, zoals ie hoort te draaien.
Systeemherstel gedraaid, soundblaster werkt weer, alleen was m'n systeem niet echt stabiel (hij resette iig 1 keer spontaan.) Net toen ik wilde rebooten om de bios weer terug te flashen, liep m'n comp weer vast, en kwam er een hoog piepgeluid uit m'n FPS1000 boxjes...
Reset: beeld blijft zwart, aan/uit: beeld blijft zwart.
Alle hardware eruit behalve video, mem en proc: beeld blijft zwart.
Videokaart in P2 getest: werkt perfect.
Mem in P2 getest: werkt perfect.
Bios resetten met jumper: geen effect
Bios batterij eruin, PCaan, PCuit, biosbatterij erin, PC aan: geen effect.
Het is dus m'n proc of m'n mobo.
Ik heb geen ander systeem om m'n proc in te testen, of een andere proc of in m'n mobo te testen.
Op m'n proc zit geen garantie, op m'n mobo wel.
M'n proc werd niet te heet, werd 41C. Hij draaide zelfs op FSB150 (1350Mhz) met chfsb, alleen vond m'n memory dat niet zo fijn... Ik heb ook ff gekeken, en de proc ziet 'r helemaal niet kapot uit. Geen stukje van de core, niks doorgebrand.
Ik ben dus geneigd te zeggen mobo, maar dan moet ie wel terug naar Gistron, en dat zal wel ff duren vrees ik...
Weet iemand zeker wat 'r kapot is?
Of nog beter, een manier waarop t niet kapot hoeft te zijn? (lijkt me sterk)