Hey weet iemand of er een programma is waarmee je t bios password kan CRACKEN (niet flushen).. (van asus a7v266bios, ik geloof medalion 6.0???) zoek me de **** maar nog altijd niks gevonden
. ik heb m hard nodig... thx if u know it byeee
waarom met een programma, gewoon bios resetten of baterij er effe uithalen.
neeeee niet flushen 
ik heb echt n cracker nodig
.. parents weet u wel
lol
"hee kerel waar is t wachtwoord heen"
.. parents weet u wel
Als je ouders niet willen dat jij in de bios gaat kloten en jij veranderd dan iets dan zullen ze dan ook echt niet merken (bv. processor effe flink overgeklokt). Dus wat schiet je er mee op?Op vrijdag 26 april 2002 22:02 schreef 0px het volgende:
neeeee niet flushen
.. parents weet u wellol
neenee me ouders hebben r n wachtwoord op zodat ik niet onbeperkt op d pc kan ook als ze aan t werk zijn (school) ik zoek gewoon een programma waarmee ik t password kan zien... had ik ook bij me ouwe pc lol.
http://www.cgsecurity.org/index.html?cmospwd.html
Hefet mij al n keer uit de brand geholpen bij n vergeten supervisor password ... werkt iets sneller dan t openschroeven van de bak.. (zit op n onmogelijke locatie, dat ding)
weet alleen niet of t ook op die Mediallion 6 van jou werkt...
Hefet mij al n keer uit de brand geholpen bij n vergeten supervisor password ... werkt iets sneller dan t openschroeven van de bak.. (zit op n onmogelijke locatie, dat ding)
weet alleen niet of t ook op die Mediallion 6 van jou werkt...
Das K*t zou ik maar zeggen, eigen pc kopen en het probleem is opgelostOp vrijdag 26 april 2002 22:10 schreef 0px het volgende:
ik kan niet eens de PC in zonder wachtwoord dat bedoel ik.. niet alleen om in bios te komen.
Lol, vet verslaafd hiero, maar goed ik ben ook wel eens een paar dagen bezig geweest op zoek naar een proggie om je bios te kraken, tervergeefs. Of t was zooi of er zat zo;n lange manual bij dat ik geen zin had om te lezen. Kzou toch maar batterij eruit halen en dan tegen je pa zeggen "he hoe kan dit nou pap t password is er in een keer af :P"
ja die site ken ik al ja
maar t wachtwoort van me bios staat niet in dit proggie
ik weet wel wat t nu is maar ze veranderen m binnenkort toch weer...
maar t wachtwoort van me bios staat niet in dit proggie
ik weet wel wat t nu is maar ze veranderen m binnenkort toch weer...
award biosjes willen wel eens werken met
award_sw
neuh allang geprobeerd...
jullie leven wel met me mee he ;]
en die truc van.. huh pap bios pass is ineens weg gaat hier niet door de bocht
dat programma geeft wel 8 numerieke chars aan, misschien werkt t als ik die invul als password.. zal ik zo ff proberen.
jullie leven wel met me mee he ;]
en die truc van.. huh pap bios pass is ineens weg gaat hier niet door de bocht
dat programma geeft wel 8 numerieke chars aan, misschien werkt t als ik die invul als password.. zal ik zo ff proberen.
Jeuj het is gelukt met dat ene programma van Cristophe Grenier. Bij Award Medallion 6.0 krijg je 2 reeksen van cijfers tussen brackets, bijvoorbeeld [12003131][1331302].
Als ik die laatste met keypad invul, gaat ie er voorbij! Dus bedankt
Als ik die laatste met keypad invul, gaat ie er voorbij! Dus bedankt
Pagina: 1