ThermalTake inkoopaktie
Inleiding:
Een inkoopaktie van alleen maar ThermalTake producten.
Vertel eens meer...
Nadat ik met het idee in mijn hoofd zat om eens een inkoopaktie te organiseren waarbij je echt goedkoop aan producten kan komen, kwam ik op het idee om niet bij een winkel in te kopen maar bij de distribiteur. Zodoende heb ik naar ThermalTake gemaild en ben ik aan het adres van een distribiteur van ThermalTake producten gekomen.
En de gelukkige winnaar is
De gelukkige winnaar is geworden (lees: de distribiteur): Miqro
Waarom hun site het niet doet, geen idee maar ze bestaan echt
Het aanbod:
Ik heb de prijzen gekregen van de producten die naar mijn menig het beste verkopen. Zit er een product niet tussen die jij wel graag zou willen hebben meld dit dan op ThermalTake inkoopaktie aanmeldings board.
A1254 (VOLCANO 7+)

Prijs: 31 euro
A1124 (VOLCANO 7)

Prijs: 19 euro
A1258 (P4 DRAGON 478)

Prijs: 26 euro
A1178 (CRYSTAL ORB)

Prijs: 17 euro
A1163 (TIGER 1)

A1116 (ORANGE ORB)

Prijs: 13 euro
A1214

Producten met een levertijd van min. 2 maanden:
A1278 (HardCano II)

A1283 (HardCano 5)

Prijs: 36 euro
A1300 (HardCano 5)

Producten waarvan de prijs nog niet bekend zijn maar wel aangevraagd:
A1282, A1268, A1280, TT-6025A-2B, TT-8025A-2B, TT-9025A-2B, A1258-S.
Deze producten zijn dus niet te bestellen
Verzendskosten:
Het is de bedoeling om alle bestellingen via PTT-Post te versturen. Hierdoor komt bij elke bestelling de volgende verzendskosten:
Let op nieuwe bedragen
Nederland:
Eenmaal Postpak 2: €1.63
Eenmaal Pakketzegel AVP tot 5 kg (los): €4.88
Totaal bedrag per bestelling extra voor het verzenden: €7
België:
Eenmaal Pakketzegel AVP tot 5 kg (los): €5.50
Totaal bedrag per bestelling extra voor het verzenden in Nederland: €7.70
Dit bedrag is natuurlijk per aflevering dus niet per product extra.
Let op!
Het is aan te raden voor mensen die bij elkaar in de buurt wonen om de bestelling samen te plaatsen. Dit scheelt weer in de verzendskosten
En mij in werk
Hoe ben ik aan het bedrag gekomen
Van de distribiteur heb ik bedragen gekregen zonder BTW gerekend. Dit heb ik dus bij het bedrag gerekend en het getal naar boven afgerond. Dan heb ik er nog 1 euro voor de moeite en de kosten die ik maak er bijgerekend. Wel zo eerlijk denk ik
Site om te bestellen:
Wanneer je besluit om te bestellen ga dan naar onderstaande site. Het inschrijven (lees: bestellen) sluit 15 mei. In die tussen tijd ben ik er 2 weken niet maar gaat de inschrijving gewoon door
. Voor wat extra informatie over het bestellen verwijs ik je door naar onderstaand adres:
ThermalTake inkoopaktie aanmeldings board
<font color="red">Let op! Contactpersoon is nu <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/39077">MasterOverdrive</a> i.v.m. afwezigheid van Rave17 komende 2 weken!</font>
Inleiding:
Een inkoopaktie van alleen maar ThermalTake producten.
Vertel eens meer...
Nadat ik met het idee in mijn hoofd zat om eens een inkoopaktie te organiseren waarbij je echt goedkoop aan producten kan komen, kwam ik op het idee om niet bij een winkel in te kopen maar bij de distribiteur. Zodoende heb ik naar ThermalTake gemaild en ben ik aan het adres van een distribiteur van ThermalTake producten gekomen.
En de gelukkige winnaar is
De gelukkige winnaar is geworden (lees: de distribiteur): Miqro
Waarom hun site het niet doet, geen idee maar ze bestaan echt
Het aanbod:
Ik heb de prijzen gekregen van de producten die naar mijn menig het beste verkopen. Zit er een product niet tussen die jij wel graag zou willen hebben meld dit dan op ThermalTake inkoopaktie aanmeldings board.
A1254 (VOLCANO 7+)
A1124 (VOLCANO 7)
Prijs: 19 euro
A1258 (P4 DRAGON 478)
Prijs: 26 euro
A1178 (CRYSTAL ORB)
A1163 (TIGER 1)
A1116 (ORANGE ORB)
Prijs: 13 euro
A1214
Producten met een levertijd van min. 2 maanden:
A1278 (HardCano II)
A1283 (HardCano 5)
A1300 (HardCano 5)
Producten waarvan de prijs nog niet bekend zijn maar wel aangevraagd:
A1282, A1268, A1280, TT-6025A-2B, TT-8025A-2B, TT-9025A-2B, A1258-S.
Deze producten zijn dus niet te bestellen
Verzendskosten:
Het is de bedoeling om alle bestellingen via PTT-Post te versturen. Hierdoor komt bij elke bestelling de volgende verzendskosten:
Let op nieuwe bedragen
Nederland:
Eenmaal Pakketzegel AVP tot 5 kg (los): €4.88
Totaal bedrag per bestelling extra voor het verzenden: €7
België:
Eenmaal Pakketzegel AVP tot 5 kg (los): €5.50
Totaal bedrag per bestelling extra voor het verzenden in Nederland: €7.70
Dit bedrag is natuurlijk per aflevering dus niet per product extra.
Let op!
Het is aan te raden voor mensen die bij elkaar in de buurt wonen om de bestelling samen te plaatsen. Dit scheelt weer in de verzendskosten
En mij in werk
Hoe ben ik aan het bedrag gekomen
Van de distribiteur heb ik bedragen gekregen zonder BTW gerekend. Dit heb ik dus bij het bedrag gerekend en het getal naar boven afgerond. Dan heb ik er nog 1 euro voor de moeite en de kosten die ik maak er bijgerekend. Wel zo eerlijk denk ik
Site om te bestellen:
Wanneer je besluit om te bestellen ga dan naar onderstaande site. Het inschrijven (lees: bestellen) sluit 15 mei. In die tussen tijd ben ik er 2 weken niet maar gaat de inschrijving gewoon door
ThermalTake inkoopaktie aanmeldings board
<font color="red">Let op! Contactpersoon is nu <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/39077">MasterOverdrive</a> i.v.m. afwezigheid van Rave17 komende 2 weken!</font>