=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
Verwijderd
Als ie alleen afgebroken is kun je hem met 2 seconden lijm echt nog wel lijmen, heb ik ook gedaan met mijn Keyb toen ik er in een woede aanval eens lekker mijn agressie doorheb laten afvoeren. werkt prima. als ie bij de breuk naden verbogen is (weet je wel met van die lichte stukjes er in) dan moet je toch echt ff een niewe halen of hem als happer gaan gebruiken.
Hoe gek het ook klinkt, met een soldeerbout, kun je ook plastic solderen, ik gebruik meestal een 75 wat bout, en plastic van oude andere hardware, dat dezelfde kleur heeft,Op vrijdag 26 april 2002 21:24 schreef mjdejong het volgende:
Inleiding: ik pak een cdtje uit m cd/dvd speler laat het laatje open (vergeten dicht te doen) draai me om een schop de lade er half uit.
Kan je dat nog een beetje repareren?
De lade is er dus helemaal uit en de cd/dvd-speler rammeld een beetje
probeer maar eens op iets wat niet zoveel last kan.
Let wel op, t stinkt like hell, en ik heb meestal een ventilator van een ouwe voeding om de rook en stank bij me weg te houden.
Ook een keer gedaan , terug naar de winkel gebracht en ik kreeg nog een nieuwe ookOp vrijdag 26 april 2002 21:24 schreef mjdejong het volgende:
Inleiding: ik pak een cdtje uit m cd/dvd speler laat het laatje open (vergeten dicht te doen) draai me om een schop de lade er half uit.
Kan je dat nog een beetje repareren?
De lade is er dus helemaal uit en de cd/dvd-speler rammeld een beetje
.Quod me nutrit me destruit.
onder de noemer ? ik bedoel, dit is toch echt wel een voorbeeld van "user abuse" ook al was het niet opzettelijk. Is geen fout van fabrikant of iets dergelijks. Waarom heeft die winkel jou dan een nieuwe gegevenOp zaterdag 27 april 2002 10:07 schreef dontcare het volgende:
[..]
Ook een keer gedaan , terug naar de winkel gebracht en ik kreeg nog een nieuwe ook
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Omdat die winkel van de eigenaar van twistedhardware was?
You can't have everything. Where would you put it?
Pagina: 1