Toon posts:

Modem herinstalleren met originele drivers..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ppl!
Ik heb een probleempje:
Omdat m'n Conexant 56K modem niet meer goed functioneerde wou ik de drivers opnieuw installeren. Ik kon de originele drivercd niet meer vinden dus ging ik ff op zoek op internet en vondt daar een driver. Die geinstalleerd en ja hoor, hij werkte weer :) Het enige was: ik kon het geluid niet uitschakelen en dus bleef hij keihard ruisen als ik verbinding had :( Dus ik maar op zoek naar de originele drivercd.
Nu ik die gevonden heb kan ik ze onmogelijk installeren! Als ik bij configuratiescherm -> systeem het modem verwijder en dan weer reboot vraagt ie al uit zichzelf om de van-internet-gedownloade-generic-drivers en accepteert ie niet de originele connexant softK56 drivers!
Dus nu zit ik de hele tijd met zo'n k*truis :@
Weet iemand hoe ik dit aan moet pakken??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

even via veilige modus doen misschien.
of de inf file wegsmijten.

welk os heb je eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 21:20 schreef Terw_Dan het volgende:
even via veilige modus doen misschien.
of de inf file wegsmijten.

welk os heb je eigenlijk?
WIN98SE

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:55

LopeZ

Too much is never enough

Verwijder de .inf van de van-internet-gedownloade-generic-drivers uit de map C:\WINDOWS\INF\OTHER. De volgende keer dat je windows opnieuw opstart zal die niet meer de van-internet-gedownloade-generic-drivers kennen en kun je gewoon de originele drivers installe.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

of kies gewoon een andere driver uit (dus laat windows nit zelf zoeken).

sim-pel

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 21:37 schreef LopeZ het volgende:
Verwijder de .inf van de van-internet-gedownloade-generic-drivers uit de map C:\WINDOWS\INF\OTHER. De volgende keer dat je windows opnieuw opstart zal die niet meer de van-internet-gedownloade-generic-drivers kennen en kun je gewoon de originele drivers installe.
Hmmz, waar herken ik die INF files aan dan??
Tnx voor je reactie btw ;)

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Die .inf's spreken vaak voor zichzelf, de naam van of het merk of type nr staan in de bestandsnaam.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

die .INF's van Conexant heten toch vaak cnx*.inf ?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Ik heb geen idee hoe dat bestandje zal heten, om het duidelijk te maken een screenshot: Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hdos/infs.jpg

Zoals je ziet bij mij, een canon scanner, guillemot geluidskaart, hauppage tvkaart, leadtek vidkaart enz.

vanuit win2k screenie gemaakt, gebruik win98 nog amper :)

Verwijderd

Topicstarter
ah! dank jullie wel allemaal!
Pagina: 1