Voor mijn website ben ik bezig met een menubalk, en ik wil gebruikers de mogelijkheid geven om op elk gewenst punt op de site in te loggen, en dus in de menubalk een loginmogelijkheid plaatsen.
Nou heb ik de volgende balk gemaakt: http://www.kergos.nl/t00t/balk.html
En nu wil ik het volgende:
Helemaal links in de balk moeten 2 text inputfields komen, met een submit knopje (dat kan ik nog wel zelf ja
).
De rode knopjes die er al staan, moeten precies boven het midden blijven staan, zoals ze nu dus staan.
Die combinatie krijg ik met geen mogelijkheid voor mekaar, ik heb vanalles geprobeerd, maar ik kom er echt niet uit. Vandaar dus dat ik jullie om hulp vraag
Nou heb ik de volgende balk gemaakt: http://www.kergos.nl/t00t/balk.html
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <body bgcolor='FFFFFF' text='000000' link='000000' alink='000000' vlink='000000' topmargin=0 leftmargin=0>
<center><p>
<table cellspacing=0 cellpadding=0 border=0 width=100%>
<tr><td bgcolor='808080' class='text' align=center>
<table cellspacing=0 cellpadding=0 border=0>
<td bgcolor='808080' class='text' align=center>
<a href='1'>[img]'top_icon_4.gif'[/img]</a>
<a href='2'>[img]'top_icon_1.gif'[/img]</a>
<a href='3'>[img]'top_icon_2.gif'[/img]</a>
<a href='4'>[img]'top_icon_3.gif'[/img]</a>
<a href='5'>[img]'top_icon_4.gif'[/img]</a>
<a href='6'>[img]'top_icon_1.gif'[/img]</a>
</tr></table>
</tr>
<tr><td bgcolor='D4D0C8'>[img]'1.gif'[/img]</tr>
<tr><td bgcolor='FFFFFF'>[img]'1.gif'[/img]</tr>
<tr><td bgcolor='808080'>[img]'1.gif'[/img]</tr>
<tr><td bgcolor='404040'>[img]'1.gif'[/img]</tr>
</table><p> |
En nu wil ik het volgende:
Helemaal links in de balk moeten 2 text inputfields komen, met een submit knopje (dat kan ik nog wel zelf ja
De rode knopjes die er al staan, moeten precies boven het midden blijven staan, zoals ze nu dus staan.
Die combinatie krijg ik met geen mogelijkheid voor mekaar, ik heb vanalles geprobeerd, maar ik kom er echt niet uit. Vandaar dus dat ik jullie om hulp vraag