Flashen = Nuttig?

Pagina: 1
Acties:

• Shaka
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 17:59
Zoals het topic al zegt wil ik graag weten waar flashen nuttig voor is. ik heb wel iets gelezen over bugcorrectie enzo maar ik zou graag willen weten wat er nou precies veranderd, wordt er extra functionaliteit toegevoegd ofzo?
Ik heb momenteel een siemens M35i ( postbankl :) )
Graag een hele hoop info hierover mensen!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik neem aan dat je t over een mobiele telefoon hebt?

• Shaka
Jep, had ik er vergeten bij te zetten, heb het al gewijzigd.

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Flashen kan om:

- De SIM-lock te verwijderen (geen SIMlock meer...)
- Een andere taal in de telefoon te zetten (als je bv een chinese telefoon hebt :9)
- Een geheel nieuwe firmware in de telefoon (in nieuwe software zijn bugs verholpen)

Dit is alles wat ik nu zo kan bedenken...

• Shaka
Ja, dat van dat unlocken wist ik wel. maar ik bedoelde eigenlijk wat er nieuw is als je de software upgrade, zijn het alleen bug patches of komt er iets extra's bij ?

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 13:23 schreef Joery het volgende:
Ja, dat van dat unlocken wist ik wel. maar ik bedoelde eigenlijk wat er nieuw is als je de software upgrade, zijn het alleen bug patches of komt er iets extra's bij ?
Nieuwe software versies bevatten soms wat kleine nieuwe dingen, zo kon versie 5 van de 35 serie geen contrast veranderen, dit hebben ze dacht ik na versie 12 ofzo veranderd.
Ga echter niet meteen denken dat je nieuwe spellen krijgt ofzo met nieuwe versies, dat is niet het geval.
Je kan met nieuwe softwareversies zoals al gezegd dus wel andere languagepack's erop zetten, of de lock eraf halen.
En natuurlijk worden veel voorkomende bug's uit de telefoon gehaald.

• Jan Jaap
  • Laatst online: 19:56
Bug correctie bij M35 bis wel nidg jah..
Dat ding loopt echt vet vaak vast...
Schijnt M$ software in te zitten.
Pagina: 1