Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Een flexible lans? Een lans daar steek je toch mee, gevaarlijk ding zeg.
Ik heb die van Black en decker zonder lans voor 30 euro inc 30 verlengstukjes enzo.
Bij praxis
Ik heb die van Black en decker zonder lans voor 30 euro inc 30 verlengstukjes enzo.
Bij praxis
Samen staan we sterk!
kheb hem ook, in zon blauw koffertje volgens mij.
Is gewoon een goed ding, dremel accesoires gaan er gewoon in, dus perfect ding
Is gewoon een goed ding, dremel accesoires gaan er gewoon in, dus perfect ding
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik heb hem zonder die flexibele as (lans) en hij bevalt prima. Variabel toerental (niet traploos) en alle dremel-dingetjes passen er gewoon op.
al met al een goede dremel mooi even een halen en trouwens wat is ongeveer de prijs van die losse dremel dingetjes (schijfjes, steentjes en dergelijke)
Is inderdaad een fijn apparaatje... Die flexibele lans zat er bij mij wel bij en is heel handig voor het fijnere werk. Is alleen niet zo krachtig als een echte dremel, dus met de lans moet ie' vol uit...
Gravity sucks...
Vergeet geen punten en hoofdletters in een zin te zetten hoor!Op vrijdag 26 april 2002 21:11 schreef shure-fan het volgende:
al met al een goede dremel mooi even een halen en trouwens wat is ongeveer de prijs van die losse dremel dingetjes (schijfjes, steentjes en dergelijke)
Ik heb btw een ferm, die lijkt me wel wat beter, maar is ook een stukkie duurder. Een echte Dremel stond er ook in voor 60 Euro. Zeker de moeite waard als ik er nog geen een zou hebben gehad.
Verwijderd
leestekensenbevorderendeleesbaarheid!Op vrijdag 26 april 2002 21:11 schreef shure-fan het volgende:
Die vervloekte accesoires zijn best duur vind ik, laatst een zooi slijpschijfjes gekocht, veel €€€ voor betaald
Ik heb die Kinzo ook, bevalt me prima voor die prijs
. Bij mij zit er alleen geen flexibele lans bij, en de mijne was 35 euro... (kleine detail blijf je houden he
)
Ik heb donderdag een Kinzo gekocht, en hij is nu al stuk.
Hij maakt een klere herrie, also het motortje er binnen in los zit of iets. Ik heb ook geen flex-as gekregen, dus ik ga vanmiddag de gamma maar 's ff verbouwen!!
Heeft iemand er al één? Misschien is het een handig ding en wil ik um ook. (en laat ik me pa um kopen
)
The devil is in the details.
Ik heb hem net gekocht, met flexibele as in een mooi blauw koffertje. Ziet er op zich prima uit en voor €30,- kan je niet echt de mist in gaan.
Het is geen lans maar idd een as...drukfoutje van InterGamma. Er was zeker iemand op dat moment aan iets anders aan het denkenOp vrijdag 26 april 2002 20:37 schreef IkBenAlles het volgende:
Een flexible lans?
ik zou al zeggen; wat moet je met een lans bij een dremel, de lans dremelen
kinzooi
Doe het serieus nie
bagger dingen
ga dan voor een andere merk, maar geen kinzo
ik heb al eens een hamer verbogen toen ik een spijker uit een stuk hout wilde trekken!! Bl44t troep.
Niet kopen, ga voor een ander merk. Maar geen kinzooi
Doe het serieus nie
bagger dingen
ga dan voor een andere merk, maar geen kinzo
ik heb al eens een hamer verbogen toen ik een spijker uit een stuk hout wilde trekken!! Bl44t troep.
Niet kopen, ga voor een ander merk. Maar geen kinzooi
verklaar u nader?
heb je er ervaring mee met dat type dremel?
ga toch weg met je vooroordelen
heb je er ervaring mee met dat type dremel?
ga toch weg met je vooroordelen
daarvoor hebben ze tegenwoordig garantie. 
Maar dingetjes verkopen goed, vak was vandaag leeg
(jah ik werk er jah)

Maar dingetjes verkopen goed, vak was vandaag leeg
Verwijderd
ik werk bij Gamma....en ik kan je vertellen dat Kinzo vette rotzooi is...deze week zijn er al 3 mensen teruggekomen met deze Kinzo Dremel..
ik werk er ook, maar je krijgt wel 3 jaar garantie 
(2 jaar van kinzo + 1 jaar van Gamma)
ik ga er disndag ook een halen denk ik
en eh, 20% personeelskorting hè
Verwijderd
Ik werk bij hornbach, en ik moet je zeggen
wij verkopen Kinzo als #1 alternatief voor DREMEL.. (dus het merk he
)
goed apparaat dus
wij verkopen Kinzo als #1 alternatief voor DREMEL.. (dus het merk he
goed apparaat dus
Ok mensen hier komt het eindoordeel:
IK: MIKEZ DUS werk in de Praxis dus ik weet er wel het een en ander over. Maar zoals mijn vrienden hier voor mij al hebben verteld kan ik jullie ook vertellen dat Kinzo denk ik 1 van de slechtste merken op de markt zijn naast Meister en Agojama. Kinzo is een nederlands bedrijf dat allemaal troep uit Polen heel goedkoop op de kop tikt en dan door verkoopt aan diverse doe-het-zelf-zaken. Als je de prijs ziet van zo'n ding dan weet je al dat het mis is. Alle praxis machines (die zwarte) zijn óók gemaakt door Kinzo, Gamma's eigen merk is door een nog triester bedrijf aangemaakt. Dus ons eigen merk Dremel-imitator raad ik ook niet aan. Ik neem aan dat je dus niet al te veel geld uit wil geven, want als je dat wel kan dan zou ik 100 % voor de dremel gaan maar als je dat niet hebt DAN kan je het beste gaan voor de dremel-kloon van Black and Decker, die hadden wij 2 weken geleden in de actie maar verspreid over alle vestigingen ligen ze overal nog. En dit voor een bodem prijs van 34,50. Die is op zich wel goed, in ieder geval beter als die kinzo troep. En alle drmeel accesoirissen passen er ook op dus je kan em nog genoeg uitbreiden.
Mijn top 3 als praxis medewerker :
1. Dremel Proffesional
2. Dremel MultiPro (niet cordless , accu zuigt)
3. B&D Dremel Kloon
nu een gaatje...
99. Kinzo Dremel-imitator
Mike, Praxis Velserbroek (bij Haarlem)
IK: MIKEZ DUS werk in de Praxis dus ik weet er wel het een en ander over. Maar zoals mijn vrienden hier voor mij al hebben verteld kan ik jullie ook vertellen dat Kinzo denk ik 1 van de slechtste merken op de markt zijn naast Meister en Agojama. Kinzo is een nederlands bedrijf dat allemaal troep uit Polen heel goedkoop op de kop tikt en dan door verkoopt aan diverse doe-het-zelf-zaken. Als je de prijs ziet van zo'n ding dan weet je al dat het mis is. Alle praxis machines (die zwarte) zijn óók gemaakt door Kinzo, Gamma's eigen merk is door een nog triester bedrijf aangemaakt. Dus ons eigen merk Dremel-imitator raad ik ook niet aan. Ik neem aan dat je dus niet al te veel geld uit wil geven, want als je dat wel kan dan zou ik 100 % voor de dremel gaan maar als je dat niet hebt DAN kan je het beste gaan voor de dremel-kloon van Black and Decker, die hadden wij 2 weken geleden in de actie maar verspreid over alle vestigingen ligen ze overal nog. En dit voor een bodem prijs van 34,50. Die is op zich wel goed, in ieder geval beter als die kinzo troep. En alle drmeel accesoirissen passen er ook op dus je kan em nog genoeg uitbreiden.
1. Dremel Proffesional
3. B&D Dremel Kloon
nu een gaatje...
jullie 20 % ? Ik krijg 15% maar ik hoorde dat Gamma MEGA slecht verdient, 1 praxis medewerker voor 2 gamma mensen. En in de gamma hangt nooit sfeer, lelijke grijze kleuren enzo bah. Praxis is koelOp zaterdag 27 april 2002 18:43 schreef RocketKoen het volgende:
ik werk er ook, maar je krijgt wel 3 jaar garantie
Da's duidelijk...Op zondag 28 april 2002 12:23 schreef Mikez het volgende:
Ok mensen hier komt het eindoordeel:
1. Dremel Proffesional
3. B&D Dremel Kloon
nu een gaatje...
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Pagina: 1