Image maken van een raid0 array

Pagina: 1
Acties:

• Invalid
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kent iemand een mannier om van een raid0 array een image te maken. Met Ghost kan het volgens mij niet...

edit:

Vreemd... nu lukt het ineens wel, maar ik kan de image alleen opslaan naar diskette of cd-r. Dit terwijl ik een image maak van een partitie en ik nog voldoende ruimte over heb op andere partities

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-04 21:22

DarkSide

theres no place like ::1

En waarom niet?
Voor ghost is net het als windows gewoon 1 HD met partities.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het kan gewoon met ghost hoor... Je moet wel de image op een andere partitie zetten dan de partitie waarvan je een image maakt.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

wat je kan proberen is een derde HD los te installen. En dan gewoon met partition magic ofzo je raid-1 config clonen naar de losse hd. Weet niet of het lukt, maar je kan het proberen.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• vincentdeboer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05-2025

vincentdeboer

Save water, drink beer !!!

Ik gebruik hier zelf altijd drive image 5 voor. Dat werkt perfect!!

Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | AMD Ryzen 7 5700x | Kingston DDR4 FURY 2x16GB 3600 cl16 | Samsung 980 2TB | ASUS DUAL GeForce RTX 4070 SUPER

• Invalid
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Drive Image 5 crasht bij mij (dos versie)...

• vincentdeboer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05-2025

vincentdeboer

Save water, drink beer !!!

dan moet je even twee nieuwe floppy's aanmaken. Ik heb hetzelfde ook wel eens gehad, dan crashte die bij disk twee. toen ik twee niewe floppen had gemaakt deed die het wel.

Als de eerste flop niet wil booten, kan je ze ook opstarten met een w98 flop door na shift f5 de floppen te wisselen en dan autoexec.bat te typen. Dat is een beetje omslachtig, maar het werkt wel.

Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | AMD Ryzen 7 5700x | Kingston DDR4 FURY 2x16GB 3600 cl16 | Samsung 980 2TB | ASUS DUAL GeForce RTX 4070 SUPER

Pagina: 1