Ik heb sinds kort een router. Hij is via mij vaders pc geregistreerd. Mijn vaders pc's oet het nu gewoon. Maar mijn pc niet
Ik heb zo'safeway 10/100 mbit kaart. Het gaat steeds fout bij het instaleren van die drivers. Ik heb win 98 (1e versie). Dat netwerkkaartje is alleen een kwestie van er in beuken toch?? Dat ene draadje is toch overbodig en voor ledjes???? Zo nee waar moet ik deze dan op aansluiten. Kan iemand me aub helpen of een goede link geven
bvd
hieronder staat mijn probleem iets duidelijker:
Een netwerk adapter is gewoon een netwerkkaart toch?? Ik heb een safeway netwerkkaart maar hij herkent hem als een
"realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet"
als ik kijk bij deze computer---> eigenschappen ----> apparaatbeheer---> netwerkadapters
Misschien is dit normaal, maar ik heb geen flauw idee,weet iemand dit??
Dit is trouwens het enige dat ie aangeeft onder netwerkadapters Bij mijn vader staat namelijk
"externetoegangsadapter en realtek RTL8139/810X Family PCI Fast Ethernet NIC". Twee dingen dus.
alvast bedankt
bvd
hieronder staat mijn probleem iets duidelijker:
Een netwerk adapter is gewoon een netwerkkaart toch?? Ik heb een safeway netwerkkaart maar hij herkent hem als een
"realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet"
als ik kijk bij deze computer---> eigenschappen ----> apparaatbeheer---> netwerkadapters
Misschien is dit normaal, maar ik heb geen flauw idee,weet iemand dit??
Dit is trouwens het enige dat ie aangeeft onder netwerkadapters Bij mijn vader staat namelijk
"externetoegangsadapter en realtek RTL8139/810X Family PCI Fast Ethernet NIC". Twee dingen dus.
alvast bedankt