Toon posts:

Ook ik wil een nieuw systeem!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
plusminus 3750-4000 Piek

- AMD Thunderbird 700
- Abit, Asus, Msi, Moederbord
- 128 MB
- 300 Watt Miditower.
- 20 GB IBM, WD, MAxtor, Quantum
- Floppydrive
- 32 MB videokaart voor racespellen
------------------------------------

Heb al: soundblaster live 1024 + labtec speakers, (Voodoo 3 2000 PCI 16 MB), printer.
-------------------------------------------

Moet in de toekomst nog aan/op:

Racestuur, Scanner, writer.

WAT KAN IK HET BESTE NEMEN?????

Verwijderd

AMD Thunderbird 800 Mhz CPU + Cooler(2mmkoper)
Asus A7V Multiplier Dipswitch Socket-A
1.44 Floppy drive
128MB Sdram 133mhz Geheugen
A-Open 52x Speed cd-rom speler
Geforce 3D prophet mx 32mb
Maxtor 15 GB 7200RPM Harddisk
ATX Midi Tower Behuizing (Athlon Behuizing 300W)
Safeway Multimedia Toetsenbord PS/2
Safeway Ps/2 Muis
iiyama S700JTI .26 - 17 " monitor
+/- FL 3.150,00

dan heb je nog 850 over voor een writer, scanner, racestuur
voor f500 een sony 8*4*32 (ik ben er teverden over)
en koop voor die 350 een vet racestuur of een redelijke scanner
of koop voor 100,- een redelijke scanner van een b-merk bij de handige harrie zaak
en voor 250,- het duurste racestuur in de speelgoed zaak heb je voor 4000 alles
wat je hartje begeert! :)

Je kunt ook bezuinigen op de monitor maar dit zou ik niet doen

Verwijderd

Ik heb zelf een brander van LG dit is een 8x 4x 32x brander en doet het perfect, dit komt ook doordat ik ook gebruik maak van een LG cd-rom speler.

Over dat race stuur: Ik ben zelf heel erg tevreden over het force feedback race stuur van Guillemot, dit stuur maakt niet gebruik van tandwielen maar van stalen kabels waardoor het stuur heel wat minder lawaai maakt.

Scanner: alle scanners zijn eigenlijk wel goed, een goede goedkope oplossing is een mustek scanner, USB, parallel of scsi uitvoering (scsi is wel wat duurder natuurlijk)

Verwijderd

Wat je ook doet neem alsjeblieft geen Geforce MX. IT BITES BIG WIND!

Pak of een echte GTS of neem nu een 'oude' Geforce en spaar door voor een GTS of wacht zelfs op de NV20.

Ook: neem een maxtor HD (wel de 7200 toeren versie), wordt je helemaal gelukkig van.

Kijk daarna wat je over hebt en vul die shit aan met een A7V, een zo groot mogelijke T-bird, minimaal 128 MB 133Mhz, denk ff na over een kenwood 72 trueX (want die zijn zo glad als een nat poesje), pak inderdaad een 17" iiyama en ga voor je muis en k-board gewoon ff voelen in bij de vobis om de hoek, want daarvan moet je gewoon zeker weten dat ze lekker zijn!

PS: nog een tip, koop alles bij www.xenon.nl, perfecte service, snelle levering en goede prijzen. Ook als je soms ergens anders goedkoper uit kan komen: hou het bij xenon!

Veel succes.

Oh, en over dat stuur: fuck dat Guillemot stuur. Ik heb er drie op alle drie m'n computers uitgetest en er nog twee in de winkel gezien. Conclusie: ze stonden allemaal 15 graden scheef! Chk ff bij www.gamers.nl de review over de ActLabs Rs, die is volgens mij helemaal top.