Toon posts:

nvidia drivers hoe installeer ik die?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nieuwe driver voor mijn geforce2 GTS gedownload 6.18 en 6.27 maar hoe moet ik één van deze 2 nu installeren als ik op exe druk maakt hij een temp file aan en als ik daar op exe klik dan dan zie ik heel even een soort instal/uitpakken?? en dat is it ik zie geen nieuwe driversversie verschijnen.
Wat doe ik fout?
Graag wat informatie hierover.

Verwijderd

Geen id, maar ik zou de moeite niet nemen. Tests blijken dat deze drijvers in D3D langzamer zijn en in OpenGL nix uitmaken....

Blijf gewoon 6.18 gebruiken is mijn raad!

Verwijderd

De drivers moeten uitgepakt worden naar een directory naar keuze. Deze moet je onthouden bij het installeren van de nieuwe drivers.
In het configuratie panel kun je voor syteem kiezen. Zoek daarin je videokaart op en ga naar de tab van update drivers. Je zoekt zelf naar de uitgepakte drivers op je HD ( de directory heb je zelf bepaald) en windows vraagt daarna of je de nieuwe drivers wilt installeren of niet. In mijn geval dacht windows dat de 6.27 drivers ouder waren dan mijn 6.18, dus moest ik nog handmatig kiezen dat ik de 6.27 wilde installeren.

Ik merk niet veel tussen de 6.18 en 6.27 drivers. Ik heb dan ook gewoon een Abit BH6 Intel BX moederbord met een celeron 2 600@927 en CL Annihilator2 GTS. Deze drivers zijn volgens mij speciaal voor de moederborden met een Via chipset (AMD Athlon/Thunderbird/Duron).

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Geadviseerd wordt om eerst terug te gaan naar VGA (volgens de procedure hierboven geschreven, wel ff alles laten zien en niet alleen de ondersteunde dingen) dan te herstarten (in je windows\system dir ff del nv*.* te doen) en dan de nieuwe drivers te installeren.

dat tussen haken wordt niet geadviseerd in de readme

Verwijderd

Topicstarter
okee bedankt allemaal ik heb het gevonden.
Werkt als een trein.