[Mandrake 8.2] Mp3 prob

Pagina: 1
Acties:

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Hey ik heb een probleem met het ofspelen van mp3 onder Linux

Het zit zo :

Als ik een willekeurig mp3 bestand afspeel dan lijkt het wel alsof de bas overstemd :(

Als ik echter een cd afspeel is dat niet zo !

En aan mijn sterio licht het ckr niet want daarbij is wel de bas het laatste wat zal overstemmen >:)

Ik heb al winamp 3 geprobeerd te downen maar ik krijg al 3 dagen lang een Time out en dirivers van Sounblaster.com kan ik niet vinden voor mijn 5.1 DE :(

Kwordt er een beetje gek van eerlijk gezecht omdat ik alleen maar mp3tjes zowat heb.

btw nu ik dit aan het typen ben kom ik er achter dat ik ineens geen hoge kommas kan invoeren AAARG

HELP !!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

help, je cdromspeler speelt direct het geluid door naar je uitgang van je geluidskaart, dus dit is een softwareprobleem.

>> [forum=23] dus :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• balk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 11:37
probeer mpg123 of xmms eens, dat zijn namelijk verder ontwikkelde programma's (voor linux althans)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ah :)

Ik was dus niet de enige die dat opgevallen was, XMMS doet dat bij mij ook namelijk (SB16 ISA :P )

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

En als je xmms niet helemaal voluit zet qua volume, maar een tikje terug, heb je het dan nog steeds ?
Het klinkt maf, ik weet het, maar ik had ook zoiets, en nu heb ik, als ik bovenstaande doe, er geen last meer van.. Er zit iets mis in de drivers van Creative vrees ik :(

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
hij doet het onder elk programma :( het is echt alleen bij mp3 tjes het meest vagfe vind ik nog dat mijn vriend de zelfde mandrake heeft en de zelfde geluidskaart en hij heeft er geen last van :?
Pagina: 1