Toon posts:

Brander stopt zeer vaak met branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn brander als volgt aan gesloten:
Afbeeldingslocatie: http://www.double-vision.com/tim/burner.jpg

Als ik on-the-fly van cd naar cd brand dan gaat er iets volgens mij niet goed. ik heb een brander die BurnProof is en de eerste 1 min. gaat het goed en daarna houd die ff in om de buffer weer vol te lopen en gaat die weer.
Ik vroeg me af of dat zo hoort of heb ik iets fout gedaan.

Ik heb een PIII 600 met 192 MB Geheugen.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Het kan helpen als je het merk Mobo/Controller en het OS aangeeft. Oftewel misschien kun je wat meer input geven.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik had dat ook onder Win 98. Ik dacht dat dan de ide-kabel zijn maximale capaciteit had bereikt want op een lagere snelheid ging het wel goed.

Sinds ik Win XP heb geinstalleerd heb ik dat probleem eigenlijk helemaal niet meer terwijl ik niks aan de aansluitingingen heb veranderd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-04 23:01
Waarschijnlijk is je cdrom spelerpio 4 :(. Als je cdrom speler werkelijk dat is dan kan alles op channel 1 niet harder dan pio 4. Kijk eens wat voor interface die tapestreamer is, want misschien is ie wel pio 2/3/4 en je brander heeft misschien wel UDMA nodig :(.

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai windows XP. Het is een Dell PC dus weet niet welk mobo.

Ik gebruik de PC alleen voor te branden dus wil hem maken zodat die perfect is om snel on-the-fly te branden.

Ik gebruik op allebei de IDE porten 80 pins kabels.

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 18:38 schreef itstim het volgende:

Als ik on-the-fly van cd naar cd brand dan gaat er iets volgens mij niet goed. ik heb een brander die BurnProof is en de eerste 1 min. gaat het goed en daarna houd die ff in om de buffer weer vol te lopen en gaat die weer.
Ik vroeg me af of dat zo hoort of heb ik iets fout gedaan.
dat je brander ff stopt om de buffer te vullen is toch de hele bedoeling van burnproof?? (of heb ik het nu mis)

als die cdtjes maar lukken

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 26 april 2002 18:43 schreef itstim het volgende:
Ik draai windows XP. Het is een Dell PC dus weet niet welk mobo.

Ik gebruik de PC alleen voor te branden dus wil hem maken zodat die perfect is om snel on-the-fly te branden.

Ik gebruik op allebei de IDE porten 80 pins kabels.
Dan mag ik aannemen, dat er wel alle benodigde drivers voor het I/O gedeelte zijn geinstalleerd.
Op vrijdag 26 april 2002 18:44 schreef spear_of_fear het volgende:
dat je brander ff stopt om de buffer te vullen is toch de hele bedoeling van burnproof?? (of heb ik het nu mis)

Het is idd de bedoeling van Burnproof om het percentage coasters omlaag te brengen, maar dat neemt niet weg, dat itstim een beetje performance wilt.

Je neemt toch ook geen genoegen met een XP2200+, die stabiel op 1400Mhz draait maar niet hoger wilt?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 18:44 schreef spear_of_fear het volgende:

[..]

Jah daar is het ook voor. alleen als ik op 32 X brand en steeds stop had ik net zo goed een 16 X kunnen kopen.

Heb nu ff mijn Tape los denk dat die heel erug langzaam is.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 18:47 schreef itstim het volgende:

[..]

Jah daar is het ook voor. alleen als ik op 32 X brand en steeds stop had ik net zo goed een 16 X kunnen kopen.

Heb nu ff mijn Tape los denk dat die heel erug langzaam is.
Hij brand nu keurig op 32 X door.
Die Tape was heel erug langzaam en doe hem wel in een oud pctje
Pagina: 1