extreem buitengewoon ruimtebesparend
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
das nog is orgineel
AMD athlon XP (AGOIA) 2000+ @ 2200+ 1781 mhz (12.5 x 142 2.5-3-5-3 1T Command) | Thermaltake Vulcano 7+| MSI KT3-Ultra | 512 MB DDR pc2700 cl 2.5 samsung/twinmos | Leadtek 250TDle MyVivo Geforce 4 4200 ti @300/544 128 DDR (3D mark 11111) | 20 gig maxtor |
Verwijderd
Koeling? Hij staat buiten hoorOp vrijdag 26 april 2002 18:39 schreef Rave17 het volgende:
Orgineel een 8
Alleen kan je nog wel bij je computer komen nuen hoe zit het met de koeling
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Zeker kan ik er nog bij komen, er zit een luik naar achter de muur en daar zal ik ook veel gebruik van moeten maken.
Het wil alleen nog niet zo goed lukken, te korte kabels en te dikke stekkers, dat soort dingen...
Intentionally left blank.
Alles is er nu ook weer achter weg omdat ik de computer toch wilde gebruiken, maar anders had ik nu ff gauw een foto gemaakt
Ik ga hard nadenken over een oplossing en dan komen daar natuurlijk ook pics van!
Gaaf
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dan neem ik 'm toch gewoon in onderdelen mee?Op vrijdag 26 april 2002 18:59 schreef Willybubba het volgende:
VET... lijkt me wel lastig als je daarmee naar een LAN wil
???Op vrijdag 26 april 2002 19:03 schreef ajampaniki het volgende:
Beetje stom. Want ivp alle onderdelen op je bureau te gooien moest je nu je bureau korter maken en je muur een stukkie naar links. Scheelt niet echt in ruimte dus
Achter de muur = loze ruimte
Computer achter de muur => zie daar: ruimte
Nijs Job
Achter die muur zit lucht, omdat het is afgetimmerd ivm het schuine dak.Op vrijdag 26 april 2002 19:10 schreef BronX het volgende:
Wat zit er dan achter die muur? Een kamer die niet wordt gebruikt of zo? En is dat huis van jezelf of kamer?
Het is gewoon het huis van me ouders
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
ik heb wel een kast die ongeveer 2meter van mijn bureau staat, de vraag is natuurlijk bestaan verlengkabels en dergelijke om toch de PC te kunnen bedienen
Hmmmmz, zeer interessant dit !
Ben ik ook een keer af van al die kutherrie
Op vrijdag 26 april 2002 19:20 schreef Hatsekie_D het volgende:
Op veler verzoek: achter de muur. De onderdelen zitten er niet meer in, maar een beetje casemodder kan wel raden wat waar hoort.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit had ik toch echt wel anders gedaan. De voorkant zier er wel cool uit.
Ach het gaat toch ook om de voorkant?Op vrijdag 26 april 2002 19:27 schreef Chopper_Rob het volgende:
[..]
ZO te zien komt hij daar ook elke dag. Wat maakt het dan uit?Op vrijdag 26 april 2002 19:27 schreef Chopper_Rob het volgende:
[..]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
mijn vader schopt me meteen het huis uit
[la maar ikke nog nie kunnen lezen heb basisschool nog nie af
Verwijderd
1 ding scheelt: ik moet binnenkort toch nieuw behang hebben en als het nou helemaal niet wil lukken dan zet je d'r zo een nieuw gipsplaatje tussenOp vrijdag 26 april 2002 19:59 schreef spear_of_fear het volgende:
weetnie of je nog thuis woon maar wat vind de eigenaar van het huis der van??
mijn vader schopt me meteen het huis uit
[la maar ikke nog nie kunnen lezen heb basisschool nog nie af)
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik moet wel eerlijk zeggen: het zou beter afgewerkt kunnen worden. Magoed, dan moet alles eerst wel werken natuurlijk he.... langere kabels etc... en als dát dan gelukt is ga ik wel wat aan de afwerking doen (lijstjes of zo)Op vrijdag 26 april 2002 20:11 schreef Device het volgende:
Mooi vind ik het ook niet, maar wel heel erg gaaf.
Die zul je wel bijna niet horen
Het is een mooie manier om je server weg te werken. Als je geen andere ruimtes hebt.
Dit is mijn gewone pc, maar een server komt er in de toekomst gewoon bij te staan denk ik (heb je toch geen paneel voor nodig)Op vrijdag 26 april 2002 20:17 schreef voodoo202 het volgende:
Dit vind ik nou een orignele manier.Zeker als je veel last hebt van die koelers.
Die zul je wel bijna niet horen![]()
Het is een mooie manier om je server weg te werken. Als je geen andere ruimtes hebt.
Gewoon thuis lan houdenOp vrijdag 26 april 2002 19:15 schreef MastahBlastah het volgende:
wel lastig als je naar een lan gaat, moet je heel je huis meenemen
Verwijderd
alleen crap als je naar een LAN gaat maarja..
vind m wel erg grappig en origineel hoor
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
idd, nog nooit geprobeerd... misschien toch 's doen???Op zaterdag 27 april 2002 08:15 schreef stam15 het volgende:
Wie zegt dat ie naar lans gaat
Vanavond ga ik ff pics posten.
Verwijderd
Dit is stoer.
Geen last van lawaai, gewoon ff afkitten. Geen last van obstakels in je kamer, je hoeft geen lelijke kast te modden omdat je er niet tegenaankijkt, je mod gewoon de muur.
toepasselijke smile voor als je bij je computer moet
Ach... moet toch nieuw behang binnenkort, als het tegenvalt: nieuw gipsplaatje en klaar is kees!Op maandag 29 april 2002 14:19 schreef Bootsy het volgende:
wel geinig gedaanalleen beetje zonde van je muur |
Hmm.... dat is nou net het probleem.Op maandag 29 april 2002 13:30 schreef Devinity het volgende:
Mwhoehahahah....
Geen last van lawaai, gewoon ff afkitten.
Het is wel minder dan dat het was, mijn kast maakte behoorlijk veel lawaai, maar de hele muur trilt nu mee
Toch maar wat rubbertjes ertussen
Beetje isolatie is misschien ook niet verkeerd...
Dan met verlengkabels door de muur. Alleen op nieuwe monitor veroorzaakt verlengkabel nogal slecht beeld
Dan heb je waarschijnlijk een minder goede kwaliteit verlengkabel. Ze zijn er ook een slag duurder, die heb ik gekocht, die doet het vrij goed (niet zo'n geweldige monitor overigens...)Op maandag 29 april 2002 15:38 schreef Rappie het volgende:
Ik heb dit idee ook gehad, en gedaan met servertje
Dan met verlengkabels door de muur. Alleen op nieuwe monitor veroorzaakt verlengkabel nogal slecht beeld
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Klopt, moet ik nog ff een oplossing voor bedenken. Er staat al een vochtvreter voor het geval het nogal vochtig is daar, maar een stofvreter heb ik nog nergens kunnen vindenOp maandag 29 april 2002 18:50 schreef justifire het volgende:
heb hier ook zon ruimte, is dus gewoon een berghok (spaanplaatwandje met ruimte erachter voor je rotzooi of illegale vluchtelingen) Origineel id, wel erg stoffig lijkt mij??
Verwijderd
neuh wel geing..
maareh die pic met temps leuk geprobeerd hoor maar dat is je sjutdown temp en je eigen temp is HEEL netjes 26 'C
maar nog wel ff opruimen..
btw wat is die chip aan de voorkant.. een procc ofzow? (een Pentium procc dan he..)
Die shutdown temp bedoelde ik ook niet, ik bedoelde eigenlijk de system en cpu temp, die best wel fris zijn, als je het mij vraagt.Op maandag 29 april 2002 18:52 schreef GuusD het volgende:
Wat een troep
neuh wel geing..
maareh die pic met temps leuk geprobeerd hoor maar dat is je sjutdown temp en je eigen temp is HEEL netjes 26 'C
maar nog wel ff opruimen..
btw wat is die chip aan de voorkant.. een procc ofzow? (een Pentium procc dan he..)
Dat blokje aan de voorkant is inderdaad een PII 350 die het begeven heeft, zit daar dus gewoon voor de sier.
Reality beats fiction by far!
Juist! Het is fris achter de muur hoorOp maandag 29 april 2002 19:03 schreef E-MANs het volgende:
jaja 26 graden stressed met luchtkoeling
Verwijderd
Eén nadeel, waar moet je je benen nou opleggen? Cd laatje
Misschien verschaft dit wat duidelijkheid:Op maandag 29 april 2002 19:25 schreef didaaf het volgende:
Ik vind het echt stoer, zo'n knop en la in je muur!
Eén nadeel, waar moet je je benen nou opleggen? Cd laatje
Verwijderd
dit zou ik duz nooit mogen thuis
sjakie woont nog bij zijn ouders thuis
* Hatsekie_D woont ook nog bij zijn ouders thuis maar heeft een schuin dak dat is afgetimmerd met gipsplaat => makkelijk te vervangenOp maandag 29 april 2002 19:32 schreef sjakievdboomhut het volgende:
verry w000ti hoor
dit zou ik duz nooit mogen thuis
sjakie woont nog bij zijn ouders thuis
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Handig hè, zo'n vrijstaand huisOp maandag 29 april 2002 19:35 schreef DanceTrend het volgende:
Lol leuk ideeZullen de buren blij mee zijn
Op maandag 29 april 2002 19:38 schreef Hatsekie_D het volgende:
[..]
Handig hè, zo'n vrijstaand huis
Het kan altijd beter jaaaaa
Verwijderd
En zeker makkelijk.
/me vind het nu toch jammer dat zijn pc zover van de muur weg staat