Toon posts:

[XP] bepaalde hotmail accounts geen inbox etc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij sommige hotmail accounts kan ik niet in mijn inbox komen en bij andere accounts weer wel. Dit op 1 en dezelfde pc. Ik kan dus bij alle accounts inloggen maar als ik op postvak in of een andere map klik komen er geen bytes meer binnen en krijg ik na verloop van tijd een time-out. Bij andere accounts kom ik gewoon in mijn inbox en kan ik mijn berichten lezen. Als ik het op een windows 98 pc probeer die ernaast staat kan ik gewoon meteen inloggen!!?! Ik heb dit probleem sinds ik een nieuwe pc heb met windows XP pro erop. Ook via outlook express komt er niets binnen, maar krijg ik deze foutmelding:

Er kan niet worden gecontroleerd op nieuwe berichten op de HTTP-server. Account: 'jmulders', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 12019, Foutnummer: 0x80004005

Terwijl dit op een andere pc ook gewoon werkt. Het ligt niet aan explorer want ik heb OPERA geinstalleerd en die heeft dezelfde problemen.

Komt iemand dit bekend voor of heeft iemand nog tips om te proberen?

Thanks !

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Ik had vanochtend hetzelfde probleem met mijn Hotmail-account. Ik kon dus ook niet bij mijn mail(MSN werkte wel), maar zonet lukte het wel mijn inbox te bereiken.

Volgens Hotmail lag de server plat waar mijn mailbox op stond. Althans, dat kreeg ik te lezen.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Topicstarter
klopt, maar mij lukt het al 5 dagen niet en met andere accounts wel, en op mijn andere pc lukt alles wel als ik het 10 seconde later daar probeer. Inloggen is geen probleem maar de inhoud van mijn mappen bekijken, lukt niet. Er komen gewoon geen bytes binnen als ik op een map klik.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Via mijn browser heb ik geen enkel probleem, maar sinds 2 dagen terug kann ik niet meer via outlook express 2 accounts tegelijk gebruiken. Als ik er een verwijder lukt het nog. Of als ik mijn comp opstart. De eerste account die ik kies werkt. De volgende niet meer.

Volgens mij doet M$ dit express en krijg je straks een mailtjes dat je nu als bonus met een betaalde account ook meerdere tegelijk via OE kunt gebruiken.

Dat hebben ze ook al met de boxruimte geflikt. Erg treurig.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt allemaal wel maar dat is niet wat ik bedoel.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> IT :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem opgelost:
Het zit hem in de provider: Ik heb een aansluiting bij trefpunt (tegenwoordig planet) Na vijf dagen zoeken, andere browser installeren (Opera) en Windows XP opnieuw installeren, kwam ik erachter dat het aan mijn provider lag. Toen ik me voor de gein aanmelde bij 12move ging alles opeens als een trein terwijl het bij trefpunt nog steeds niet werkt. Het zal wel iets met de beveiliging te maken hebben.

Andere provider proberen dus !
Pagina: 1